Fitness Seller

'Eerste islamitische ziekenhuis in Rotterdam' (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
deze zieknhuizen zullen voor iedereen toegankelijkz zijn. het voedsel zal alleen halal zijn , en nog een^paar andere dingen. maar voor de rest zal je er als niet moslim even goed behandeld worden;

Dus geen ander voedsel, als je die shit niet lust:D ?
 
Dus geen ander voedsel, als je die shit niet lust:D ?


Jeetje, iedereen zit hier te kanekeren over hale en niet halel en ze weten zelf niet wat het betekent; halal wil zeggen dat het dier geslacht was op islamitische wijze, dus door het oversnijden van de keel. En dat het tevens is bereid op islamitische wijze, dus geen boter waar varkensvet inzit of zo maar olie en dergelijke meer. je kan dus best heel wat lekkerre Nederlandse schotels klaarmaken met Halaleten!
 
Jeetje, iedereen zit hier te kanekeren over hale en niet halel en ze weten zelf niet wat het betekent; halal wil zeggen dat het dier geslacht was op islamitische wijze, dus door het oversnijden van de keel. En dat het tevens is bereid op islamitische wijze, dus geen boter waar varkensvet inzit of zo maar olie en dergelijke meer. je kan dus best heel wat lekkerre Nederlandse schotels klaarmaken met Halaleten!

Nou, boffen wij even zeg :rolleyes:
 
vind het gewoon klinkklare onzin.

In de meeste landen behoor je je aan te passen aan de heersende cultuur. Wij hebben helaas geen échte eigen cultuur meer. Die hebben we reeds afgestaan bij het officieel invoeren van de Multi-culturele samenleving. Ziekmakend woord trouwens.. :kots:

Bizarre redenering, aangezien alle grote civilizaties een opflakkering kenden in tijden van grote ruil in wetenschap, cultuur en filosofie met andere volkeren: kijk maar naar de oude Grieken, Konstantinopel, enz ..
 
Geschiedenis is aan sommigen niet besteed. Er zijn nu overigens ook nog wel multiculturele smeltkroezen die werken, alleen zijn dat helaas landen waar de armoede vrij hoog is. Gebonden door 1 gemene deler, de armoede.
 
Pff binnenkort worden wij nog gedwongen om hun taal te leren. Het zal toch niet gekker worden hier.
Vond islamitische scholen al niet correct. Maar dit gaat imo nog veel verder!

Heheh nieuw vakkenpakket

- Nederlands
- Engels
- Arabisch
- Turks
- Godsdienst
- Allahdienst
- Wiskunde
- Natuurkunde
- Biologie
- Aardrijkskunde
 
@Thinkalot: Nee hoor, ik train niet. Zoals in mijn reply's blijkt ben ik de grootste racist op dit forum :rolleyes:
 
ben je weer bezig
Zodra het over moslims gaat ben je er als de kippen (sorry schapen) bij he



ik reageer op elke topic waar men racistische uitspraken doet, ongeacht wie het doelwit is van die uitspraken.
 
dat vindek ronduit zever é.. kheb respect voor mensen die er een bepaald geloof op nahouden..
maar dit ziekenhuis gaat een beetje te ver..

straks kunnen ze een islamitische staat creeren in hun gastland
 
Laatst bewerkt:
dat vindek ronduit zever é.. kheb respect voor mensen die er een bepaald geloof op nahouden..
maar dit ziekenhuis gaat een beetje te ver..

straks kunnen ze een islamitische staat creeren in hun gastland

"... gaat een beetje te ver?" Kan je ook zeggen waarom je dat denkt?
In dergelijke klinieken zal ook jij als volwaardige mens en patient behandelt worden en zal je niet slechter behandeld worden dan in een niet islamitisch ziekenhuis.

Er was een politicus, balkenende denk ik, die zei dat als de mensen stemmen via democratische verkiezingen voor een dergelijke staat, dan zal hij dat niet in de weg staan omdat voor hem de democratie heilig is. Een beetje een rare kronkel en laten we hopen dat het nooit zo ver komt.
Vergeet niet, en wat ik nu ga zeggen meen ik echt en is niet gebaseerd op één of andere linkse retoriek, dat de meeste moslims in Europa blij zijn met onze democratie en zeker geen "islamitische staat" willen; Dit omdat ze gezien hebben tot wat dat kan leiden (Iran, Afghanistan,...). Vaak zijn het jongeren die het kots beu zijn te zien dat men de mensen in et midden oosten aan het afslachten is, dat europa niet tussenvbeide komt terwijl men duidelijk op tv zegt dat men resoluties aan het schenden is. Dat irak wordt binnengevallen zonder dat aerika een vn-mandaat had. Abu ghraib,... Dan krijg je mensen die het beu zijn en er iets willen aan doen. Die gaan dan in de politiek, starten een vzw of een beweging en organiseren manifestaties; jammer genoeg creert dit echter ook fanatiekelingen die zich onsterfelijk willen maken door zich op te offeren voor hun zaak. Vaak hebben ze "egoistische doelen", want hun doel is het paradijs te betreden. De islam verbiedt dergelijke handelingen en dit werd al duizenden malen door alle religieuze leiders op aarde veroordeeld. Dus laten we aub nu niet gaan zeggen dat alle moslims akkoord gaan met het creeeren van een islamitische staat en het trachten te bereiken via aanslagen; neen.

Kijk, dat ziekenhuis is er wellicht gekomen omdat er vraag naar was. ik denk niet dat die vraag echt zo sterk is; Ik kan me wel inbeelden dat er moslims zijn, die blij zijn in Nederland te leven met al zijn vrijheden en dergelijke , maar hun religie ook nog belangrijk vinden; Ze vinden het belangrijk bijv geen varkensvlees te eten, en ze hebben graag de zekerheid dat er in de keuken "juist" wordt gehandeld. verhalen genoeg van mensen die varkenshaasje kregen, in een halal schotel. Ik bedoel maar: je kan best perfect geintegreerd zijn in de nederlandse maatschappij, en tevens je religie belangrijk vinden. Ik zag onlangs eeen nederlandse moslims met protestantse ouders. Die had een mooie job en hielp ouderen en dergelijke. hij was een goed mens, een goede burger,...En hij nam zijn religie ook ernstig/. Hij toonde tevens ook een zekere vorm van openheid tav andere ideeen. Ik denk dat beide gemeenschappen, door een samenloop van omstandigheden, zich een beetje teruggetrokken hebben en alleen nog maar het slechte in elkaar zien. Ik denk dat als er een aantal positieve signalen komen, en deze een tijdje zouden kunnen aanhouden, dat we mss uit deze vicieuze spiraal zouden kunnen raken. Ik denk dat één van die positieve signalen uit internationale hoek moet komen: het oplossen van de palestina-crisis, en Irak. Dat zal al heel wat van die extremisten de wind uit de zeilen halen. Als je voor een leefbare palestijnse staat gaat en je slaagt erin deze te installeren, dan zal hamas op niet teveel steun moeten rekenenen als ze terug een aanslag plegen.
Als we blijven polariseren en ons blind blijven staren op onze veschillen , dan gaan we het steeds slechter maken.
laten we niet "naief extreem links zijn", noch "extreem rechts", maar laten we naar de zaken kijken die we gemeen hebben. De christelijke waarden en normen zijn dezelfde als de de joodse normen en islamitische normen: naastenliefde, respect, begrip, verdraagzaamheid,...
Laten we vanuit die gemeenschapelijke basis verder werken.
 
Bizarre redenering, aangezien alle grote civilizaties een opflakkering kenden in tijden van grote ruil in wetenschap, cultuur en filosofie met andere volkeren: kijk maar naar de oude Grieken, Konstantinopel, enz ..

je gaat het nu toch niet te ingewikkeld maken hé.. met je geschiedenis enzo ;)
 
Wat mij betreft hè... wat mij betreft
*zelfcensuur*
*zelfcensuur*
*zelfcensuur*
*zelfcensuur*
*zelfcensuur*
 
Ach je kan ook zo denken:
Weer een reden erbij om geen aanslag in NL te plegen;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven