Fitness Seller

Eerste keer GHB gebruik..

als je teveel hebt gehad pak je wat speed of coke.

wat ik altijd doe, tief gewoon een zooi in je glas, en drink daar steeds een beetje uit, niet te grote slokken, gewoon rustig aan doen.. na een tijdje voel je wat, dan drink je ff niet meer uit dat glas, als je je weer nuchter voeld worden, neem je weer een paar nipjes van je ghb glas tot je weer wat gaat voelen.

Oke bedankt voor de reacties allemaal.

Ik zal beginnen met 3ML en mocht ik het niet voelen, een uur later nog eens 1ML innemen.

In frisdrank gooien is dus geen probleem? Of beter 'puur' drinken ivm beter effect?

Laatste vraag, hoevaak nemen jullie dit spul? Elke zaterdag of eens in maand / 2 weken?

Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte. Ik moet zaterdagavond draaien in een kroeg, dus dan lijkt het me niet het geschikste moment. :P

Puur is lekker!!!! GHB kers ;)en beste met GHB is een half pilletje
anders val je in slaap

succes

---------- Toegevoegd om 17:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:54 ----------

Ja en neem ook nog wat crystal meth

Zolang je het hele flesseltje niet in 1 keer opdrinkt mag je gerust zijn en zal je niet in coma gaan. Ik zou beginnen met 2 dopjes, en als je niets voelt na 20 minuten nog 1 bijnemen. Als het effect weg is moet je ook niet terug 2 of 3 dopjes nemen, maar slechts 1 dopje nemen, want als je terug de begindosis neemt is er veel kans dat er een onbedwingbare slaap over je heen komt en je dus out gaat voor enkele uren.

GHB geeft ongeduldige lapzwansen een terechte tik op hun broek. Op het oog snuiven dat zal coke je vergeven, ook Xtc heeft een vergevingskarakter met een eye-ball dose, G houd van niet onbescheiden vingers dus meet gewoon netjes af.

GHB en alcohol kan mits de GHB roes piekt en je precies weet van jezelf hoeveel alcohol je ernaast kunt nippen. Alcohol en GHB is niet minder gevaarlijk, maar verreist een hele secure wetenschap van welke persoonlijke proportionele hoeveelheden je naast elkaar van beide middelen kunt hebben. En dit fluctueert ook nog eens van moment tot moment.

Al aangeschoten zijn van dranlk en alsnog GHB nemen is de meest riskante weg en raad het sterk af. Maar het *kan* wel als je echt weet wat je doet. Determinatie van de dosering is mogelijk maar de marges zijn hier ontzettend klein.

Beide middelen werken dempend op de GABA, alcohol vooral op GABA A, en GHB op zowel op GABA A als B.

GHB hoor je opzichzelf te gebruiken (coïtus wordt hemels!), drank is catabool, GHB vertraagd zelfs de afbraak van aminozuren op het lichaam als je langer dan 3 uur geen eiwitten gegeten hebt en het inneemt.

Je uitstraling wordt er schijnend van, grotere heldere ogen en een fris gevoel in je gezicht. Sprankelend.

Raak niet verslaafd! Ben dit zelf een tijd geweest en dat wil je niet meemaken. Wekenlang moest ik overal met een flesje naar toe om om de 3 uur een kleine dosis te nemen om niet zware withdrawals te krijgen. Uiteindelijk afgetaperd en niets aan overgehouden.

Als je niet goed afbouwt bij verslaving kan het in ergnstige gevallen bijzonder schadelijk zijn voor hart en bloedvaten omdat de bloeddruk intens hoog kan oplopen. Had dacht ik iets met overtollige kalium of calcium afgifte te maken richting het hart.

zo te horen moet je met ghb wel weten waar je mee bezig bent
wil het al tijdje proberen, ga binnenkort maar eens regelen

Ik heb ook al een aantal weken een buisje in de koelkast staan, maar nog niet geprobeerd. Wellicht zaterdag eens proberen:)

ik nam de eerste keer heel het flesje, weet dat ik nog even ben opgestaan uit men zetel en snel weer ben gaan zitten, gelukkig zat ik thuis te chillen, en niet in volle disco ofzo.
neem meestal kwart flesje wel gelijdelijk aan.
de 2de dag voel ik er meestal niet zo veel meer van en moet ik meer gaan doseren.

---------- Toegevoegd om 22:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:47 ----------

beetje c er op lekker idd

Hallo people,

Dit weekend ben ik in het bezit gekomen van een flugelflesje, gevuld met GHB. Nu begint het aardig te kriebelen om het eens te proberen, echter heb ik er totaal geen ervaring mee.

Wat ik gehoord en gelezen heb is dat je het moet innemen op een lege maag (dus minimaal 4 uur wachten nadat je hebt gegeten). En te beginnen met 2ML (= een half flugeldopje?)

Mijn vraag is nu aan diegene die er wat meer ervaring mee hebben:

Mijn gewicht is circa 80kg, met hoeveel ML zal ik beginnen? (Ben van plan om zo'n spuitje te kopen bij apotheek) En hoelang duurt het voordat ik weer een scheutje (ML?) er eventueel bij kan gieten?

En geen alcohol die avond dat ik het gebruik neem ik aan. Verder nog iets waar ik op dien te letten? ;)

Hoor het graag..!
een echte man zuipt dat flugelflesje gewoon in 1x ad fundum leeg en gaat daarna nog 5 setjes squatten met 150kg:cool:

als je het doet zou ik:

- het niet doen als je (al veel) gedronken hebt;
- doseren met een frisdrankdop, dat doe ik meestal, pak eerst een halve dop zou ik zeggen;
- even wachten tot je iets voelt;
- niet (al te veel) meer pakken als je het effect voelt, het is geen coke;
- als je teveel pakt ga je knockout, dat vinden de mensen om je heen, als ze er niet zo bekend mee zijn nogal akelig :D
- als je knockout gaat, zorg dat dat ze je een pijnprikkel geven af en toe, en in de gaten houden dat je je tong niet inslikt bijvoorbeeld.

ghb is best leuk, maar je moet voor jezelf gewoon even de dosering aftasten, dat is het voornaamste.

kijk wel uit, want je krijgt zin in (bijna) ELK wijf! :D

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

serieuze aanrader, dan wordt je wat helder

---------- Toegevoegd om 23:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:05 ----------

over het innemen, gewoon een dopje vullen, slokje nemen van wat drinken, dopje leegkappen in je mond, slokje erachteraan. zo doseer je toch beter dan in een flesje gooien en het flesje leegdrinken. je kan het ook zonder drinken doen, maar dat vinden de meesten niet zo lekker..

• Topic Starter Topic Starter
Raak niet verslaafd! Ben dit zelf een tijd geweest en dat wil je niet meemaken. Wekenlang moest ik overal met een flesje naar toe om om de 3 uur een kleine dosis te nemen om niet zware withdrawals te krijgen. Uiteindelijk afgetaperd en niets aan overgehouden.

Als je niet goed afbouwt bij verslaving kan het in ergnstige gevallen bijzonder schadelijk zijn voor hart en bloedvaten omdat de bloeddruk intens hoog kan oplopen. Had dacht ik iets met overtollige kalium of calcium afgifte te maken richting het hart.

Als ik vragen mag, hoe ben je in die verslaving terecht gekomen? Is het erin geslopen door te weinig discipline? En hoe kan iemand zo'n verslaving vermijden; door het spul slechts 1x in de 1 a 2 weken te gebruiken? Dagelijks doseringen vragen om een verslaving lijkt me..

Als ik vragen mag, hoe ben je in die verslaving terecht gekomen? Is het erin geslopen door te weinig discipline? En hoe kan iemand zo'n verslaving vermijden; door het spul slechts 1x in de 1 a 2 weken te gebruiken? Dagelijks doseringen vragen om een verslaving lijkt me..

gwn 2 dagen per week niet nemen houd mij van een verslaving weg, ik nam het ook alleen maar savonds

als je het elke dag neemt dan word je verslaafd, maar ghb kan je wel vrij dikwijls nemen voor dat je verslaafd dreigt te worden

gwn 2 dagen per week niet nemen houd mij van een verslaving weg, ik nam het ook alleen maar savonds

als je het elke dag neemt dan word je verslaafd, maar ghb kan je wel vrij dikwijls nemen voor dat je verslaafd dreigt te worden

ik nam het wel eens voor een paar weken elke dag en dan 5 a 8 buisjes per dag zonder ook maar een beetje verslaafd te raken

zolang je het niet elke 2 a 3 uur neemt maar gwoon steeds wat meer tijd er tussen laat raak je niet verslaafd

Ik neem eig alleen maar ghb als ik al alcohol binnen heb en eig al dronken ben, en het enigste wat ik dan merk (als ik het bv op het eind van de avond neem en goed dronken ben) dat ik het effect van ghb gewoon niet opmerk, terwijl ik wel meer vrouwen geil vind, maar op dat moment doe ik dat eig af als leugen en denk ik dat ik er niets van voel. Wss dat de alcohol dan overheerst. Als ik gewoon wat aangeschoten ben voel ik het effect van ghb wel sterker.

ik nam het wel eens voor een paar weken elke dag en dan 5 a 8 buisjes per dag zonder ook maar een beetje verslaafd te raken

zolang je het niet elke 2 a 3 uur neemt maar gwoon steeds wat meer tijd er tussen laat raak je niet verslaafd

eigenlijk nam ik het ook elke avond voor een paar weken zonder breaks van 2 dagen:D wilde alleen "safe" advies geven.

verslaafd aan de GHB was ik ook lang niet

echt verslaafd mss niet, maar als je het elke dag neemt is er toch wel iets mis lijkt mij.
wat zijn de effecten van (overmatig)gebruik eigelijk?

bedoel het niet persoonlijk maar wetenschappelijk

echt verslaafd mss niet, maar als je het elke dag neemt is er toch wel iets mis lijkt mij.
wat zijn de effecten van (overmatig)gebruik eigelijk?

Beter uitgerust (als je met overmatig gebruik doelt op mijn persoonlijk gebruik)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Wetenschappelijk zou GHB je dieper laten slapen en de aanmaak van groeihormoon promoten

Beter uitgerust (als je met overmatig gebruik doelt op mijn persoonlijk gebruik)

---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------

Wetenschappelijk zou GHB je dieper laten slapen en de aanmaak van groeihormoon promoten

Dikke bulshit dat je van ghb beter bent uitgerust.
Ghb dempt alles lichamelijk maar ook geestelijk op lange termijn. Je wordt een zombie die steeds naar het spul verlangt terwijl je nog eens met een lichamelijk verslaving erboven op zit lijkt het alsof je ghb nodig hebt om in leven te blijven. Ghb sporadisch in het weekend kan leuk zijn ...

Een verslaving gebeurd niet van de één op de andere dag.
Van één dosis kopen voor zateravond tot een liter aanschaffen om enkele weken te kunnen macheren

Terug
Naar boven