Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oke bedankt voor de reacties allemaal.
Ik zal beginnen met 3ML en mocht ik het niet voelen, een uur later nog eens 1ML innemen.
In frisdrank gooien is dus geen probleem? Of beter 'puur' drinken ivm beter effect?
Laatste vraag, hoevaak nemen jullie dit spul? Elke zaterdag of eens in maand / 2 weken?
Ik houd jullie in ieder geval op de hoogte. Ik moet zaterdagavond draaien in een kroeg, dus dan lijkt het me niet het geschikste moment.![]()
en beste met GHB is een half pilletje
een echte man zuipt dat flugelflesje gewoon in 1x ad fundum leeg en gaat daarna nog 5 setjes squatten met 150kgHallo people,
Dit weekend ben ik in het bezit gekomen van een flugelflesje, gevuld met GHB. Nu begint het aardig te kriebelen om het eens te proberen, echter heb ik er totaal geen ervaring mee.
Wat ik gehoord en gelezen heb is dat je het moet innemen op een lege maag (dus minimaal 4 uur wachten nadat je hebt gegeten). En te beginnen met 2ML (= een half flugeldopje?)
Mijn vraag is nu aan diegene die er wat meer ervaring mee hebben:
Mijn gewicht is circa 80kg, met hoeveel ML zal ik beginnen? (Ben van plan om zo'n spuitje te kopen bij apotheek) En hoelang duurt het voordat ik weer een scheutje (ML?) er eventueel bij kan gieten?
En geen alcohol die avond dat ik het gebruik neem ik aan. Verder nog iets waar ik op dien te letten?
Hoor het graag..!

Raak niet verslaafd! Ben dit zelf een tijd geweest en dat wil je niet meemaken. Wekenlang moest ik overal met een flesje naar toe om om de 3 uur een kleine dosis te nemen om niet zware withdrawals te krijgen. Uiteindelijk afgetaperd en niets aan overgehouden.
Als je niet goed afbouwt bij verslaving kan het in ergnstige gevallen bijzonder schadelijk zijn voor hart en bloedvaten omdat de bloeddruk intens hoog kan oplopen. Had dacht ik iets met overtollige kalium of calcium afgifte te maken richting het hart.
Als ik vragen mag, hoe ben je in die verslaving terecht gekomen? Is het erin geslopen door te weinig discipline? En hoe kan iemand zo'n verslaving vermijden; door het spul slechts 1x in de 1 a 2 weken te gebruiken? Dagelijks doseringen vragen om een verslaving lijkt me..
gwn 2 dagen per week niet nemen houd mij van een verslaving weg, ik nam het ook alleen maar savonds
als je het elke dag neemt dan word je verslaafd, maar ghb kan je wel vrij dikwijls nemen voor dat je verslaafd dreigt te worden
ik nam het wel eens voor een paar weken elke dag en dan 5 a 8 buisjes per dag zonder ook maar een beetje verslaafd te raken
zolang je het niet elke 2 a 3 uur neemt maar gwoon steeds wat meer tijd er tussen laat raak je niet verslaafd
wilde alleen "safe" advies geven.echt verslaafd mss niet, maar als je het elke dag neemt is er toch wel iets mis lijkt mij.
wat zijn de effecten van (overmatig)gebruik eigelijk?
Beter uitgerust (als je met overmatig gebruik doelt op mijn persoonlijk gebruik)
---------- Toegevoegd om 16:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:21 ----------
Wetenschappelijk zou GHB je dieper laten slapen en de aanmaak van groeihormoon promoten
Als ik vragen mag, hoe ben je in die verslaving terecht gekomen? Is het erin geslopen door te weinig discipline? En hoe kan iemand zo'n verslaving vermijden; door het spul slechts 1x in de 1 a 2 weken te gebruiken? Dagelijks doseringen vragen om een verslaving lijkt me..