AndroidHealthClinic

eerste keer stanozolol

Oke winny is niet zo onderdrukkend voor je systeem velen zeggen niet nakuren sommige zeggen van wel..

maar waarom zou je het niet doen, een paar clomid stripjes kosten sowieso geen drol aan clomid heb je genoeg, het is sowieso ook beter voor je herstel en je kunt er meschien een kilotje meer mee vasthouden, en laten we nou niet zeggen dat clomid zoon zware bij werkingen heeft, wan took dat word zwaar overdreven.

kevinlorenzin zei:
Oke winny is niet zo onderdrukkend voor je systeem velen zeggen niet nakuren sommige zeggen van wel..

maar waarom zou je het niet doen, een paar clomid stripjes kosten sowieso geen drol aan clomid heb je genoeg, het is sowieso ook beter voor je herstel en je kunt er meschien een kilotje meer mee vasthouden, en laten we nou niet zeggen dat clomid zoon zware bij werkingen heeft, wan took dat word zwaar overdreven.

Maar waarom het risico nemen (in het geval van clomid) als je het niet nodig hebt? Als je de kilo's van een winny only kuur niet kan vasthouden dan doe je iets goed fout.

axestream zei:
Maar waarom het risico nemen (in het geval van clomid) als je het niet nodig hebt? Als je de kilo's van een winny only kuur niet kan vasthouden dan doe je iets goed fout.
ik zie jou kant van het verhaal wel in, ik heb zelf nog nooit een winny only gedaan of gehad alleen maar zwaardere kuren, ik vind zelf nogal dat de bijwerkingen worden overdreven van clomid, de een is de ander niet dus bij sommige drukt ook een kuurtje met winny op de axis!! die er 6 kilo mee aan komen en er 3 weer van kwijt raken b.v sommige houden er geen terugval aan over , ik heb genoeg maten waarbij 3 weken winny gebruik al dystrofie optreed, dus de verhalen dat het niet zo zeer onderdrukt verschilt nogal er persoon!!! ik zeg nakuren van 20 pilletjes clomid ga je niet dood!!!!!

hilo zei:
ja sorry met alle respect maar dat vind ik nergens op slaan ik zelf weet er gewoon niet zo heel veel van en als je beginneling bent en iemand van 110 kilo en 5% vet dingen tegen je zegt ga je er als beginner van uit dat dat klopt en ik moet ook zeggen dat ik het ook niet meer wist na hoe jullie er over praten maar goed zowiezo denk ik eerder dat mensen zoals jij eerder dwarsliggers zijn want als ik iets niet weet geef ik bodybuilding geen slechte naam maar als mensen zo reageren dat ben ik niet gewend van bodybuilders de meeste die ik ken proberen te helpen in plaats van uitlachen en een beetje zo liggen doen.

??? ik was de eerste die jouw in dit topic serieus advies gaf, dus ga niet zeggen dat ik je niet probeer te helpen.

Je zou toch moeten weten dat je nooit moet afgaan van 1 persoon's zijn advies :rolleyes:

Gasten die hier nieuw zijn moeten eens de moeite nemen om eerst een alle stickies door te lezen voordat ze van alles gaan lopen vragen/roepen :cool:

en nogmaal een lichte nakuur is aan te raden!!! wat andere mensen ook zeggen ;)

kevinlorenzin zei:

Zowel nolva als clomid zijn belastend voor de lever.

En dat na 6 weken orals, niet doen dus.

endymion zei:
Zowel nolva als clomid zijn belastend voor de lever.

En dat na 6 weken orals, niet doen dus.

Sorry maat maar dit is echt bull. Als je een 10 weekse kuur achter de rug hebt incl. 6 weken kickstart en de hele teringbende erop en eraan dan mag nakuren wel?? Wanneer zou je lever nou zwaarder belast zijn :rolleyes:

Ontopic: Zoals eerder gezegd zou ik gewoon 2 a 3 weekjes 50 mg clomid per dag nemen. Baat het niet dan schaadt het niet en het kost je toch geen drol. Hou je dosering winny op 40 mg!

Succes :)

ArieWillem zei:
Sorry maat maar dit is echt bull. Als je een 10 weekse kuur achter de rug hebt incl. 6 weken kickstart en de hele teringbende erop en eraan dan mag nakuren wel?? Wanneer zou je lever nou zwaarder belast zijn :rolleyes:

Ontopic: Zoals eerder gezegd zou ik gewoon 2 a 3 weekjes 50 mg clomid per dag nemen. Baat het niet dan schaadt het niet en het kost je toch geen drol. Hou je dosering winny op 40 mg!

Clomid kan wel degelijk schadelijk zijn, dus als het niet hoeft er liever niet aan beginnen. Je doet alsof clomid een vitamine preparaat is.

ArieWillem zei:

Als je na een kuur met aromatiserende en zwaar testonderdrukkende spulletjes ben bezig geweest zijn nolva en clomid ook nog steeds schadelijk ja maar dan heb je er tenminste nog wat aan. Dan zijn de voordelen groter dan de nadelen.

Ik ben ook niet echt een voorstander van kickstart met orals en overgang na nakuur met orals en ook nog eens een nakuur met nolva en/of clomid. Ik ben liever wat zuiniger op mn lever.

In het geval van een winstrol only kuur zijn de nadelen van een nakuur groter dan de voordelen imo.

"Baat het niet dan schaadt het niet"? :nope:

endymion zei:
Als je na een kuur met aromatiserende en zwaar testonderdrukkende spulletjes ben bezig geweest zijn nolva en clomid ook nog steeds schadelijk ja maar dan heb je er tenminste nog wat aan. Dan zijn de voordelen groter dan de nadelen.

Ik ben ook niet echt een voorstander van kickstart met orals en overgang na nakuur met orals en ook nog eens een nakuur met nolva en/of clomid. Ik ben liever wat zuiniger op mn lever.

In het geval van een winstrol only kuur zijn de nadelen van een nakuur groter dan de voordelen imo.

dan moet de topic starter niet zo k*t doen en zijn doosje winny-tabs omruilen voor de inject versie :cool: dan kan hij volgens jou theorie tenminste nakuren ;)

axestream zei:
Clomid kan wel degelijk schadelijk zijn, dus als het niet hoeft er liever niet aan beginnen. Je doet alsof clomid een vitamine preparaat is.

Ik doe niet alsof Clomid een vitaminepreparaat is. Als je toch al met stanozolol gaat rotzooien, waarvan allang bewezen is dat het wel degelijk je hormoonhuishouding door de war gooit en dat het kan leiden tot testikelatrofie, dan moet je de "kuur" ook netjes afronden door de hormoonhuishouding weer op orde te brengen. Tuurlijk is Clomid ook een belastend medicijn, maar als dat een argument zou zijn om geen nakuur te doen dan zouden we nooit meer een nakuur hoeven te doen? :)

voor beide kanten is wat te zeggen. winstrol is vrij licht voor de axis, echter hoe dan ook wordt hij onderdrukt. ik zou toch nakuren hoor, 2 a 3 weekjes op 20 mg nolva ed :)

endymion zei:

Zoals je al zegt is dit jouw mening. En die respecteer ik ten zeerste maar ik deel die niet..

"Baat het niet dan schaadt het niet"? :yes: ;)

Hou nou toch allemaal op zeg deze jongen traint net is misschien nog niet eens uitgegroeid, eet waarschijnlijk nog helemaal niet zo als het hoort dus moet nog helemaal niet kuren. Pakt i met deze kuur 3 kilo die hij als hij goed zou gaan eten ook makkelijk zou kunnen pakken in de zelfde tijd.

En eenmaal begonnen met kuren ruikt het alleen maar naar meer.

Je bent f*cking 19 gast denk toch na.

Amxerxes zei:
Hou nou toch allemaal op zeg deze jongen traint net is misschien nog niet eens uitgegroeid, eet waarschijnlijk nog helemaal niet zo als het hoort dus moet nog helemaal niet kuren. Pakt i met deze kuur 3 kilo die hij als hij goed zou gaan eten ook makkelijk zou kunnen pakken in de zelfde tijd.

En eenmaal begonnen met kuren ruikt het alleen maar naar meer.

Je bent f*cking 19 gast denk toch na.

Even overheen gelezen. Helemaal mee eens.

wat zitten jullie nou te zeiken dat ie perse chlomid moet nemen je kunt toch beter nolva nemen dat heeft veel minder side effects!

ja maar al die andere niet.

tswhey zei:
??? ik was de eerste die jouw in dit topic serieus advies gaf, dus ga niet zeggen dat ik je niet probeer te helpen.

Je zou toch moeten weten dat je nooit moet afgaan van 1 persoon's zijn advies :rolleyes:

Gasten die hier nieuw zijn moeten eens de moeite nemen om eerst een alle stickies door te lezen voordat ze van alles gaan lopen vragen/roepen :cool:

en nogmaal een lichte nakuur is aan te raden!!! wat andere mensen ook zeggen ;)
ok mooi dat je een beetje bijgedraaid bent en daar wou ik nog effe bij zeggen dat ik niet degene ben die deze topic heeft opgestart.

Terug
Naar boven