Fitness Seller

eerste keer stanozolol

Bezoekers in dit topic

oké als ik voor mezelf weet dat ik het bij 1 kuur laat, heeft het dan nog nadelige gevolgen? + dat ik niet aan nakuren doe?

Planning:

Week1
dag 1 : 2tabs á 2 miligram
dag 2 : 4tabs ' '
dag 3 : 6tabs ' '
dag 4 : 8tabs ' '
dag 5 : 10tabs ' '
dag 6 : 10tabs ' '
dag 7 : 10tabs ' '

Week 2
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Week 3
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Week 4
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Waar ik nog niet uit ben zijn de tijdstippen van inname?
Zijn dat alle tabs half uur voor trainen?(zoals ik mij heb laten vertellen?)


Alweer Bedankt.

Gr. Niels
 
Nylo zei:
oké als ik voor mezelf weet dat ik het bij 1 kuur laat, heeft het dan nog nadelige gevolgen? + dat ik niet aan nakuren doe?

Planning:

Week1
dag 1 : 2tabs á 2 miligram
dag 2 : 4tabs ' '
dag 3 : 6tabs ' '
dag 4 : 8tabs ' '
dag 5 : 10tabs ' '
dag 6 : 10tabs ' '
dag 7 : 10tabs ' '

Week 2
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Week 3
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Week 4
Dag 1 t/m 7 : 10 Tabs per dag

Waar ik nog niet uit ben zijn de tijdstippen van inname?
Zijn dat alle tabs half uur voor trainen?(zoals ik mij heb laten vertellen?)


Alweer Bedankt.

Gr. Niels

:roflol:

SLOTJE???
 
Nylo zei:
Waar ik nog niet uit ben zijn de tijdstippen van inname?
Zijn dat alle tabs half uur voor trainen?(zoals ik mij heb laten vertellen?)


Alweer Bedankt.

Gr. Niels

Alle tabs voor het trainen???
Jij moet je niet teveel laten vertellen!!! :D
 
denk eens ff na kerel wat gaat 4 mg winstrol per dag nou met je doen als je weet dat de gebruikelijke dosis op 40 mg ligt en constant is?
 
Latin spirit zei:
denk eens ff na kerel wat gaat 4 mg winstrol per dag nou met je doen als je weet dat de gebruikelijke dosis op 40 mg ligt en constant is?


:roflol: die gast spoort niet :roflol:
 
En het zijn toch trouwens 5mg tabs???
 
ja dat zegt hij inderdaad ook in z'n openingszin. dus afgezien van z'n aparte kuurvoorstel weet hij ook nog niet eens hoeveel mg hij inneemt. je zet je gezondheid dus op het spel. het enige advies wat ik je kan geven is verdiep je in de materie voordat je je lichaam onnodig schade toebrengt :)
 
weww helemaal waar.. ik ga me maar is eerst GOED laten voorlichten d.m.v dit forum...

mensee iig sorry voor de irritatie

tot over een x aantal jaar.

:D
 
je irriteert ons niet, we hebben ons doel bereikt en dat is jou behoeden voor onnodig schade aan jezelf toebrengen wat je had kunnen voorkomen door onderzoek te doen. dat ga je nu doen en daar ga je geen spijt van krijgen. mijn karma heb je iig.
 
Nylo zei:
weww helemaal waar.. ik ga me maar is eerst GOED laten voorlichten d.m.v dit forum...

mensee iig sorry voor de irritatie

tot over een x aantal jaar.

:D

Respect voor je volwassen reactie. Wie weet komen we je nog vaker tegen op het board.

Groeten,
 
Als ik jou was zou ik eerst maar is bedenken of je niet5 beter kan injecteren dat levert veel minder problemen op voor je lever en je hoeft niet 5 keer per dag een tablet in te nemen. Ikzelf ga over 5 weken weer winstrol pakken ik ben nu bezig met deca en sustanon ik pak over 2 weken ook proviron erbij over 6 weken stop ik met de deca en de sustanon dan neem ik een tijd stromba en proviron samen dan kuur ik na met proviron hier is goed over nagedacht en dit is echt een goede combinatie !
 
WINSTROLST zei:
Als ik jou was zou ik eerst maar is bedenken of je niet5 beter kan injecteren dat levert veel minder problemen op voor je lever en je hoeft niet 5 keer per dag een tablet in te nemen. Ikzelf ga over 5 weken weer winstrol pakken ik ben nu bezig met deca en sustanon ik pak over 2 weken ook proviron erbij over 6 weken stop ik met de deca en de sustanon dan neem ik een tijd stromba en proviron samen dan kuur ik na met proviron hier is goed over nagedacht en dit is echt een goede combinatie !


vind je? nakuren met proviron?
 
WINSTROLST zei:
Als ik jou was zou ik eerst maar is bedenken of je niet5 beter kan injecteren dat levert veel minder problemen op voor je lever en je hoeft niet 5 keer per dag een tablet in te nemen. Ikzelf ga over 5 weken weer winstrol pakken ik ben nu bezig met deca en sustanon ik pak over 2 weken ook proviron erbij over 6 weken stop ik met de deca en de sustanon dan neem ik een tijd stromba en proviron samen dan kuur ik na met proviron hier is goed over nagedacht en dit is echt een goede combinatie !

???
 
WINSTROLST zei:
Als ik jou was zou ik eerst maar is bedenken of je niet5 beter kan injecteren dat levert veel minder problemen op voor je lever en je hoeft niet 5 keer per dag een tablet in te nemen. Ikzelf ga over 5 weken weer winstrol pakken ik ben nu bezig met deca en sustanon ik pak over 2 weken ook proviron erbij over 6 weken stop ik met de deca en de sustanon dan neem ik een tijd stromba en proviron samen dan kuur ik na met proviron hier is goed over nagedacht en dit is echt een goede combinatie !
Das goeie shit man!!! leg ons een uit hoe je kuur in elkaar zit? lijkt me wel gaaf man!






















:o :eek:
 
Nakuren met provi?

En waarom doen we dat niet meer met nolva dan.....je hebt er goed over nagedacht dus ik ben zeer benieuwd naar je uitleg,Winstrolst?
 
WINSTROLST zei:
Als ik jou was zou ik eerst maar is bedenken of je niet5 beter kan injecteren dat levert veel minder problemen op voor je lever en je hoeft niet 5 keer per dag een tablet in te nemen. Ikzelf ga over 5 weken weer winstrol pakken ik ben nu bezig met deca en sustanon ik pak over 2 weken ook proviron erbij over 6 weken stop ik met de deca en de sustanon dan neem ik een tijd stromba en proviron samen dan kuur ik na met proviron hier is goed over nagedacht en dit is echt een goede combinatie !

Ga gerust even wat inlezen hier voordat je allemaal onzin begint uit te kramen.

5 keer per dag een tablet is onzin. De halfwaarde tijd van stanozolol is lang genoeg om het bij 2 keer per dag te houden.
Injecteren van winstrol is ook geen pretje.

Proviron NA je kuur is het domste wat je kan doen, proviron onderdrukt namelijk je eigen testosteronproduktie en die wil je na een kuur zo snel mogelijk opgang hebben.
 
inderdaad, als je uitleg geeft weet wel waar je over praat, er zitten hier ook nog jongens tussen die dit soort onzin klakkeloos overnemen
 
Back
Naar boven