MuscleMeat

Eerste kuur, advies gevraagd.

Weet je wat maat ik zal je die mogelijkheid geven om jou woorden waar te maken. Toevallig woon ik niet ver van jou. Stuur je zo het adres Door.
Haha, wow.
Zelden zo'n grote loser gezien.
Blijf alsjeblieft van die shit af, zo houd je het vooroordeel dat alleen totale mong*len aan de anabolen gaan alleen maar in stand.

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem aan dat je 250mg per ml hebt? Waarom niet 10 weken 2 x 1 ml per week zetten. Niet op of af bouwen. En nakuren met clomid of nolva. Hcg kun je overwegen erbij te gebruiken maar dat is je eigen keus. Zorgen dat je voeding en trainingen perfect zijn en knallen maar.

Beter zou zijn dat je weet waarom je bepaalde keuzes neemt en waarom je bepaalde middelen neemt met bepaalde doseringen etc. Het gaat toch om je gezondheid. Daarom dat ook iedereen je aanraad om je eens echt in te gaan lezen, zoals stickies, kuurlogs en discussies die al gevoerd zijn door andere leden! Zodat je weet wat je aan het doen bent en weet wat je kan verwachten van je kuur inclusief bijwerkingen etc.

idd 250mg-1ml
Vind je 12 weken te lang voor de eerste keer?
En hoe zit het nou met hcg? Sommigen raden het aan anderen af. Of is het bij iedereen verschillend?
Ben nog idd van plan om Veel in te lezen.

12 weken kan best als eerste kuur.

Galen raad hcg aan vanaf week 1 t/m eerste week nakuur. Hij is toch wel een van de jongens die weet waar die het over heeft en je best naar mag luisteren.
Hij heeft ook een topic over hcg hier op t forum. Zoek het maar even op

HCG is altijd zinvol want zorgt voor een sneller herstel.

Zelf vind ik echter dat bij een korte kuur HCG niet onmisbaar is, mijn ervaring is dat ik ook zonder HCG vlot herstel dus vind ik het de extra moeite niet waard maar zoals gezegd: HCG zal voor sneller herstel zorgen.

Je zal het zeker niet bij 1 kuur houden. Waarom? Omdat velen denken dat ze na 1 kuur meteen hun droomfysiek hebben maar in realiteit valt dat dik tegen. Ook met AAS moet je goed eten en jaren hard trainen om een 'mooie' fysiek te halen (subjectief natuurlijk).

Wanneer je dan die droomfysiek zou halen, dan zal je af en toe nog moeten kuren om die te behouden.

Als je niet goed geïnformeerd bent over wat je kunt verwachten dan zal een eerste kuurtje altijd tegenvallen.

Weet je wat maat ik zal je die mogelijkheid geven om jou woorden waar te maken. Toevallig woon ik niet ver van jou. Stuur je zo het adres Door.

Altijd eerst iemand zijn stats checken voordat je zulke uitspraken doet ;)

@AboveAndBeyond: heb je het adres al ontvangen?

Wat betreft je kuur, advies is inmiddels al gegeven. 500mg sust per week voor 8-10 weken. Zelf zou ik voor clomid kiezen. Dat is bij uitstek gemaakt voor nakuur. 25-50 Mg voor 3-4 weken

HCG is altijd zinvol want zorgt voor een sneller herstel.

Zelf vind ik echter dat bij een korte kuur HCG niet onmisbaar is, mijn ervaring is dat ik ook zonder HCG vlot herstel dus vind ik het de extra moeite niet waard maar zoals gezegd: HCG zal voor sneller herstel zorgen.

Je zal het zeker niet bij 1 kuur houden. Waarom? Omdat velen denken dat ze na 1 kuur meteen hun droomfysiek hebben maar in realiteit valt dat dik tegen. Ook met AAS moet je goed eten en jaren hard trainen om een 'mooie' fysiek te halen (subjectief natuurlijk).

Wanneer je dan die droomfysiek zou halen, dan zal je af en toe nog moeten kuren om die te behouden.

Als je niet goed geïnformeerd bent over wat je kunt verwachten dan zal een eerste kuurtje altijd tegenvallen.

Denk je dat mijn doel om 6 kg spiermassa aan de eerste kuur te behouden reëel is?

Wat betreft je kuur, advies is inmiddels al gegeven. 500mg sust per week voor 8-10 weken. Zelf zou ik voor clomid kiezen. Dat is bij uitstek gemaakt voor nakuur. 25-50 Mg voor 3-4 weken
Dus je raadt het ook uit om voor 12 weken test te gaan de eerste keer?

Yes.

Eliaertsstraat 15. 2140 Antwerpen.

[Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]

Ik heb helaas een IQ van meer dan 2 cijfers en zal dus niet afreizen om dit dispuut op fysieke wijze af te handelen.

En omdat ik natuurlijk een 'kkerpussy' ben.

Denk je dat mijn doel om 6 kg spiermassa aan de eerste kuur te behouden reëel is?

Bij een eerste kuur test e 500mg zal je op jouw stats ongeveer 5kg overhouden.

De meeste worden tijdens een test e kuurtje +- 10kg zwaarder maar verliezen na de kuur 3-5 kg (vocht, vet en beetje massa).

Er zijn uitzonderingen die minder gainen (kut-eten, kutgenen en kuttraining) en er zijn er die meer gainen. Gewoon proberen dus en zien waar je uitkomt.

Yes.

[Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar][Link niet meer beschikbaar]

Ik heb helaas een IQ van meer dan 2 cijfers en zal dus niet afreizen om dit dispuut op fysieke wijze af te handelen.

Ten eerste heb nooit je p*ssy genoemd.
Ten tweede, heb helemaal geen dispuut met jou, heb je gewoon een voorstel gedaan nadat je mij beledigde.
En trouwens met zo'n hoog IQ zou ik wel verwachten dat een mens niet zomaar anderen beledigt.

Ten eerste heb nooit je p*ssy genoemd.
Ten tweede, heb helemaal geen dispuut met jou, heb je gewoon een voorstel gedaan nadat je mij beledigde.
En trouwens met zo'n hoog IQ zou ik wel verwachten dat een mens niet zomaar anderen beledigt.

Het is al goed, nu gaan eten, trainen en juicen.

May the gains be with you...

Merci aan iedereen voor het goeie advies.

Dus je raadt het ook uit om voor 12 weken test te gaan de eerste keer?

Ik zei 8 weken omdat je daar zelf over sprak. 8 weken kan best hoor, 10 ook.

12 weken kan ook maar tussen 10 en 12 weken zul je geen kilo's meer pakken. De meeste winst zit toch in de eerste 8 weken.

Let wel op dat als je in het voorjaar gaat kuren en mocht je wellicht acne krijgen dat je zomer dan naar de klote is. Met acne zul je niet met plezier aan het zwembad / strand liggen.

Je weet nu nog niet of je acne gevoelig bent omdat het je eerste kuur is.

Yes.

Ah joh, kan je weinig gebeuren. Stel, er vallen toch gewonden dan is er altijd een huisarts en tandarts op het adres aanwezig:

http://huisartsengroep.be/

http://walter.demulder.mijntandarts.be/

.

Let wel op dat als je in het voorjaar gaat kuren en mocht je wellicht acne krijgen dat je zomer dan naar de klote is. Met acne zul je niet met plezier aan het zwembad / strand liggen.

Je weet nu nog niet of je acne gevoelig bent omdat het je eerste kuur is.

Hier ben ik stiekem ook wel bang voor met mast in me kuur

Foei mensen, niemand die serieus advies wil geven. We zijn er nochtans om beginners met dit soort vaak voorkomende vragen te helpen en te begeleiden.

@Anthony N. : leuk dat je je weg hebt gevonden naar deze forum. Je voorstel voor kuur is zeker niet slecht maar met jouw stats zou ik toch iets anders aanraden, vooral rekening houdend met het feit dat je al 2 jaar serieus traint. Ik zou je volgend kuurtje aanraden:

12 weken:

Test e 250 mg
Deca 400 mg
Tren e 1 gram

Eventueel kickstart met dbol gedurende 4 weken op 50mg per dag, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Deze doseringen zijn zeker nodig om met jouw stats verder te groeien.

Moest je last krijgen van deca d*ck dan verhoog je de deca naar 600 mg per week.

Nakuur is zeker niet nodig gezien het feit dat het maar je eerste kuurtje is en je lichaam zeker vlot zal herstellen.

Succes kerel!

Ps: ga trainen en je verder inlezen en verwacht niet dat mensen alles voorkauwen voor je. Kuren is nog niks voor jou.

Edit: bovenstaand schema niet volgen, niet sterven.

Wat jammer ik vond het een perfecte kuurvoorstel haha :) Had er alleen wat proviron en aromasin en hcg aan toegevoegd en wat cabergoline en een perfecte droge harde kuurtje met massa had TS kunnen verwachten ;) LOL

Terug
Naar boven