Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanx. En zal de resultaten publiceren. Ben heel benieuwd.@Anthony N. ik zie dat je wat research hebt gedaan, goed zo!
Kuurtje is idd goed zoals je voorstelt. Test e mag je 1 keer per week zetten maar ik zet liever 2 keer per week. Dat zorgt voor stabielere bloedwaarden en hierdoor kunnen mogelijke sides (vb: acne) minder zijn.
Winstrol als kickstart kan zeker eerste kuur en ik zou het je zelfs aanraden om sneller iets te voelen van je kuur. Wel oppassen met je gewrichten!
Hcg idd tot en met eerste week nakuur, maar zou 2x500 moeten zijn per week. HCG zorgt voor sneller herstel na de kuur (en houdt je ballen op formaat tijdens kuur) maar ik vind persoonlijk dat HCG tijdens dit soort kuurtjes niet onmisbaar is. Je doet daar dus maar mee wat je wil, uit eigen ervaring kan ik zeggen dat ik al steeds vlot hersteld bent zonder HCG ook
Succes
probally.Wow ik vraag me af of de mensen die me hier retarded noemen ook zo'n grote bek zouden hebben als ze voor mijn neus staan. Probally not.
trouwens het is niet zo dat jullie bepaald professoren elektro mechanica aan de hoge school zijn.
Ik dacht er ook aan om het bij 1 product te houden de eerste keer
Ga er nog een jaartje naturel tegengaan en daarna deze kuur doen. Thanx.Een professor electro mechanica weet idd alles van aas!
Je heb toch je beslissing al gemaakt dus
gewoon 2x per week injecteren als je geen angst heb voor naalden.
Laat die winstrol voor wat het is en neem alleen test. Moet je even wachten maar boeie
Weet je wat maat ik zal je die mogelijkheid geven om jou woorden waar te maken. Toevallig woon ik niet ver van jou. Stuur je zo het adres Door.probally.
En ik zou inderdaad bijzonder geïntimideerd zijn.
Stel dat ik het bij deze eenmalige kuur wil houden. Denk je dat het zinvol is om te doen? En zal ik de tijdens de kuur opgebouwde massa behouden als ik niet meer kuur maar wel op mijn voeding Let en goed train?Een professor electro mechanica weet idd alles van aas!
Je heb toch je beslissing al gemaakt dus
gewoon 2x per week injecteren als je geen angst heb voor naalden.
Laat die winstrol voor wat het is en neem alleen test. Moet je even wachten maar boeie