Fitness Seller

Eerste kuur, advies gevraagd.

Ik zei 8 weken omdat je daar zelf over sprak. 8 weken kan best hoor, 10 ook.

12 weken kan ook maar tussen 10 en 12 weken zul je geen kilo's meer pakken. De meeste winst zit toch in de eerste 8 weken.

Let wel op dat als je in het voorjaar gaat kuren en mocht je wellicht acne krijgen dat je zomer dan naar de klote is. Met acne zul je niet met plezier aan het zwembad / strand liggen.

Je weet nu nog niet of je acne gevoelig bent omdat het je eerste kuur is.

Ben je ook niet akkoord dat je na een aantal weken niet meer zult gainen maar wel nog uitgelijnder zult worden, een betere shape laat ons zeggen? Ik kan garanderen dat het bij tren zeker de moeite is om langer door te gaan

Ben je ook niet akkoord dat je na een aantal weken niet meer zult gainen maar wel nog uitgelijnder zult worden, een betere shape laat ons zeggen? Ik kan garanderen dat het bij tren zeker de moeite is om langer door te gaan

Maar dit is zijn eerste kuur, dus ik begin maar niet over tren. Maar tren is dan ook wel King of AAS.

Ik ben specifiek uit gegaan van zijn eigen idee van sustanon only. Wat natuurlijk prima kan als eerste kuurtje. Met test / sust only kuurtje zie ik niet veel voordeel van 2 weekjes extra. 1e kuur is mooi wat massa pakken. 2e kuur zou hij dan war meer op afwerking kunnen richten. Althans dat is mijn persoonlijke visie.

Maar dit is zijn eerste kuur, dus ik begin maar niet over tren. Maar tren is dan ook wel King of AAS.

Ik ben specifiek uit gegaan van zijn eigen idee van sustanon only. Wat natuurlijk prima kan als eerste kuurtje. Met test / sust only kuurtje zie ik niet veel voordeel van 2 weekjes extra. 1e kuur is mooi wat massa pakken. 2e kuur zou hij dan war meer op afwerking kunnen richten. Althans dat is mijn persoonlijke visie.

Ik geloof zeker dat het bij u kan, maar het kan bij iedereen anders zijn omdat test of sust toch vocht vasthoud en na X aantal weken heb je zoveel vocht in je lichaam dat als je dan nog langer doorkuurt uw lichaam vocht gaat loslaten omdat je al teveel in je lichaam hebt opgebouwd. Dit is ook de reden dat veel mensen high Test 1gram gaan om droger te worden.
dan heb je nog de andere groep mensen die zo'n geluk hebben om bijna geen vocht vast te houden no matter what

Terug
Naar boven