Fitness Seller

Eerste kuur, advies gevraagd.

Foei mensen, niemand die serieus advies wil geven. We zijn er nochtans om beginners met dit soort vaak voorkomende vragen te helpen en te begeleiden.

@Anthony N. : leuk dat je je weg hebt gevonden naar deze forum. Je voorstel voor kuur is zeker niet slecht maar met jouw stats zou ik toch iets anders aanraden, vooral rekening houdend met het feit dat je al 2 jaar serieus traint. Ik zou je volgend kuurtje aanraden:

12 weken:

Test e 250 mg
Deca 400 mg
Tren e 1 gram

Eventueel kickstart met dbol gedurende 4 weken op 50mg per dag, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Deze doseringen zijn zeker nodig om met jouw stats verder te groeien.

Moest je last krijgen van deca d*ck dan verhoog je de deca naar 600 mg per week.

Nakuur is zeker niet nodig gezien het feit dat het maar je eerste kuurtje is en je lichaam zeker vlot zal herstellen.

Succes kerel!

Ps: ga trainen en je verder inlezen en verwacht niet dat mensen alles voorkauwen voor je. Kuren is nog niks voor jou.
:roflol:

Foei mensen, niemand die serieus advies wil geven. We zijn er nochtans om beginners met dit soort vaak voorkomende vragen te helpen en te begeleiden.

@Anthony N. : leuk dat je je weg hebt gevonden naar deze forum. Je voorstel voor kuur is zeker niet slecht maar met jouw stats zou ik toch iets anders aanraden, vooral rekening houdend met het feit dat je al 2 jaar serieus traint. Ik zou je volgend kuurtje aanraden:

12 weken:

Test e 250 mg
Deca 400 mg
Tren e 1 gram

Eventueel kickstart met dbol gedurende 4 weken op 50mg per dag, maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk.

Deze doseringen zijn zeker nodig om met jouw stats verder te groeien.

Moest je last krijgen van deca d*ck dan verhoog je de deca naar 600 mg per week.

Nakuur is zeker niet nodig gezien het feit dat het maar je eerste kuurtje is en je lichaam zeker vlot zal herstellen.

Succes kerel!

Ps: ga trainen en je verder inlezen en verwacht niet dat mensen alles voorkauwen voor je. Kuren is nog niks voor jou.

Ondanks dat er hier r**ards komen (of eigenlijk juist vanwege!), dien je er rekening mee te houden dat er lui zijn die jouw post (ondanks cynisme en sarcasme) toch serieus gaan nemen..

Ondanks dat er hier r**ards komen (of eigenlijk juist vanwege!), dien je er rekening mee te houden dat er lui zijn die jouw post (ondanks cynisme en sarcasme) toch serieus gaan nemen..

Ja r**ards moet je voorzichtig behandelen... Mijn post werd aangepast.

...

Edit: bovenstaand schema niet volgen, niet sterven.

Als je vind dat je niet moet nakuren omdat dit een licht kuurtje is....dan is er niet veel opzoekingswerk verricht denk ik.

• Topic Starter Topic Starter
Jawel hoor. Ik zeg niet dat ik al ga kuren e. Ik vraag advies voor als ik ga beginnen

De een zegt zus de andere zo. Naar wie moet je dan luisteren?

Ik weet niet wie dat zegt,maar hier op dit forum zeggen ze toch allemaal dat je moet nakuren.En op andere fora zullen de meesten ook wel van mening zijn dat je moet nakuren.
Op 500 a 625 mg sust/week zou je dan geen shutdown krijgen volgens die gast?

Ik zou niet al te veel meer naar die gast zn advies luisteren als ik van u was.

Ben wel benieuwd waar je in dat hele jaar gelezen hebt dat je hiermee niet hoeft te nakuren :o

• Topic Starter Topic Starter
Is Door iemand gemaakt die aan bodybuilding doet voor mij die schema en de uitspraken kwamen ook van hem. Blijkbaar heeft die mens minder kennis dan zelfs mij

Is Door iemand gemaakt die aan bodybuilding doet voor mij die schema en de uitspraken kwamen ook van hem. Blijkbaar heeft die mens minder kennis dan zelfs mij

Ik zou zeggen aan zn schema te zien en aan het niet nodig achten van een nakuur dat deze mens er geen klote van kent.

Thanx. Begin te begrijpen dat ik helemaal verkeerd geïnformeerd ben.
wat raden jullie als de beste nakuur aan na sustanon? Clomid hcg of nolvadex?
Neem ff de tijd om stickies te lezen en je vragen via de zoekfunctie op te zoeken en dan met een voorstel te komen, weet zeker dat je dan beter geholpen wordt.

Thanx. Begin te begrijpen dat ik helemaal verkeerd geïnformeerd ben.
wat raden jullie als de beste nakuur aan na sustanon? Clomid hcg of nolvadex?
Das persoons gebonden. De ene raad clomid aan , de ander nolvadex.
Gebruik zelf nolvadex
Nakuur beginnen 2,5 week na je laatste injectie
Als je voor nolvadex kiest 4 weken op 20mg per dag.

Neem ff de tijd om stickies te lezen en je vragen via de zoekfunctie op te zoeken en dan met een voorstel te komen, weet zeker dat je dan beter geholpen wordt.

Dat is vaak maar de vraag hier de laatste tijd.
Wel jammer dat veel topics verziekt worden.
Soms is het wel lachen maar zou toch graag wat meer serieuze reacties zien in deze sector.

Das persoons gebonden. De ene raad clomid aan , de ander nolvadex.
Gebruik zelf nolvadex
Nakuur beginnen 2,5 week na je laatste injectie
Als je voor nolvadex kiest 4 weken op 20mg per dag.

Als je voor clomid kiest 25-50mg pd.
Vond zelf clomid veel fijner als nolva

Terug
Naar boven