AndroidHealthClinic

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

lekker man die laatse prik erin
gelukkig ging het na die eerste keren steeds beter met prikken
nu lekker nakuren en dan op naar de zomer
ik zou wel de eiwitjes lekker hoog houden en carbs iets naar beneden

Toch gefeliciteerd met je gains man! Ben benieuwd naar de foto's :D

• Topic Starter Topic Starter
lekker man die laatse prik erin
gelukkig ging het na die eerste keren steeds beter met prikken
nu lekker nakuren en dan op naar de zomer
ik zou wel de eiwitjes lekker hoog houden en carbs iets naar beneden

Haha, gelukkig wel ja. Lag denk ik echt aan het 2x aspireren waardoor ik de naald teveel bewoog en teveel schade maakte. En ik x zat ik wel meteen in een vat, maar gelukkig is het allemaal goed gegaan :)

Nakuur hou ik idd de eiwitten heel hoog (Whey, glutamine en multi eiwit), hoge dosering tribulus (werkt bij mij altijd super qua libido en pomp), volgende week begin ik met 20gr creatine 1e week en daarna 10 gr, NO Creatine erbij voor de trainingen, 60 mg zink per dag en liv 52 en mariadistel om de lever te herstellen.
Voorbereiding is alles :D

Ben benieuwd hoe het eruit ziet als ik over 2/2,5 maand droog ga trainen, dan hoop ik echt het verschil te zien (ben nu al teveel gewend aan de nieuwe look :D)

---------- Post toegevoegd Wed 7 Mar 2012 om 22:42 ----------

Toch gefeliciteerd met je gains man! Ben benieuwd naar de foto's :D

Dankje kerel! Jij ook bedankt voor je input en adviezen;)
Hoop dat dit x de foto's een beetje lukken en dat op de foto's het verschil is te zien.
Probeerde vanmiddag weer ff wat foto's te maken, maar denk echt dat ik slecht ben ik fotograferen en poseren :D Zag er weer niet uit en kreeg de definitie er niet op. Kga 't weekend als ik wat meer tijd heb met het licht spelen e.d.:cool:

wanneer ben je van plan te gaan cutten dan, ik ben dat ook sowieso van plan na me kuur maar geen idee wanneer je dat het beste kan doen aangezien ik ook niet alles wil afbreken wat ik net heb zitten opbouwen :P

wanneer ben je van plan te gaan cutten dan, ik ben dat ook sowieso van plan na me kuur maar geen idee wanneer je dat het beste kan doen aangezien ik ook niet alles wil afbreken wat ik net heb zitten opbouwen :P

Hier zit ik dus ook beetje mee in dubio, hoe kan je dat het beste doen?

3 maand na je nakuur

De één zegt 2, de ander 3 maanden..
Denk dat een bloedonderzoek het 't beste uitwijst. En gewoon zorgen dat je eiwitinname hoog blijft in je cut, dat moet toch ook wel grotendeels voorkomen dat je veel afbreekt?

Dankje kerel! Jij ook bedankt voor je input en adviezen;)
Hoop dat dit x de foto's een beetje lukken en dat op de foto's het verschil is te zien.
Probeerde vanmiddag weer ff wat foto's te maken, maar denk echt dat ik slecht ben ik fotograferen en poseren :D Zag er weer niet uit en kreeg de definitie er niet op. Kga 't weekend als ik wat meer tijd heb met het licht spelen e.d.:cool:
Graag gedaan gab! Nog wat advies dan maar :D

Voor de belichting wil je zo vel mogelijk licht uit één richting. Zonlicht is ideaal. Felle TL-buizen kunnen ook werken, als er recht onder gaat staan.

Zorg dan dat er geen andere lichtbron is. Komt het licht van meerdere richtingen lijk je zo plat als een dubbeltje :P

Graag gedaan gab! Nog wat advies dan maar :D

Voor de belichting wil je zo vel mogelijk licht uit één richting. Zonlicht is ideaal. Felle TL-buizen kunnen ook werken, als er recht onder gaat staan.

Zorg dan dat er geen andere lichtbron is. Komt het licht van meerdere richtingen lijk je zo plat als een dubbeltje :P

OOOOOOH, dat verklaart een hele hoop.
Ik doe altijd het licht van zoveel mogelijk kanten (leek me 't beste) ik schrok me elke x de plurrus als ik mezelf zag. Begon al bijna te twijfelen of de spiegel mij een verkeerd beeld gaf haha. Gelukkig zei m'n vriendin ook dat de foto's niet een reëel beeld gaven.

Wederom bedankt voor het advies, hier ga ik 't weekend maar eens mee kloten:D

Nog ff een update:

Vanochtend gewogen en toch nog 1 kilo erbij en vetpercentage is eerder verlaagd dan verhoogd. Weeg nu 102 kilo bij +/- 13%.

Heb alleen vorige week door mijn eigen stommiteit iets te fanatiek door getraind, merkte tijdens de training mijn oude schouder blessure weer opkomen maar ben toch door gegaan. Heb nu met de meeste oefeningen erg last van m'n schouder en ik heb een knobbel/harde spier op mijn rug die erg vervelend is en constant tintelt (spier zal wel overbelast zijn). Al 4 massages gehad, niks mocht baten....

Foto's zijn nog niet echt gelukt, belichten ben ik nog steeds slecht in en kon moeilijk met m'n galaxy note zelf foto's maken, te groot om goed in m'n hand te houden. Heb gisteren wat met m'n webcam geprobeerd en doe dat deze week nogwel een x. Foto's gaan er sowieso komen;)

Zie in de foto's toch wel de veranderingen dus er is toch wat gebeurt in de periode van 94,7 kilo naar 102 :D

Ik begin toch een beetje het idee te krijgen dat de griep mij toch meer heeft benadeeld dan ik verwacht had... Laatste tijd toch weer gegroeid en ik train weer als een gek.
Kracht neemt weer meer toe dan voorheen eveneens de massa. Jammer genoeg begin ik woensdag met de nakuur :(

Beter dit dat massa verliezen toch? :D

Hilarisch:D Ben ik prive ZO slecht in:roflol:

Het lijkt me dat iedereen hoopt 10 kilo te gainen. Zie jij nou maar eerst eens de 6 kilo vast te houden. Genoeg test only topics die in de nakuur 'zomaar' ophouden. /suspect

Hilarisch:D Ben ik prive ZO slecht in:roflol:

Het lijkt me dat iedereen hoopt 10 kilo te gainen. Zie jij nou maar eerst eens de 6 kilo vast te houden. Genoeg test only topics die in de nakuur 'zomaar' ophouden. /suspect

Maar 10 kilo, had minstens 20 verwacht :D
Het vasthouden ben ik ook erg benieuwd naar, ik hou niet zomaar op, ik vertel je iig hoeveel ik heb over gehouden ;)

Morgen ga ik beginnen met de nakuur en heb hier toch even 1 vraag over:
Hoe kan ik het best nolva innemen? 10 verspreid over de dag of 20 in de ochtend (of avond)?
Ik kan nergens echt het antwoord vinden...
Het heeft een halveringstijd van 1 dag dus het lijkt me weinig uitmaken, maar wil 't toch even zeker weten :)

Morgen ga ik beginnen met de nakuur en heb hier toch even 1 vraag over:
Hoe kan ik het best nolva innemen? 10 verspreid over de dag of 20 in de ochtend (of avond)?
Ik kan nergens echt het antwoord vinden...
Het heeft een halveringstijd van 1 dag dus het lijkt me weinig uitmaken, maar wil 't toch even zeker weten :)

Gewoon 1x 20mg per dag, ik neem ze elke dag op een vast tijdstip.

Gewoon 1x 20mg per dag, ik neem ze elke dag op een vast tijdstip.

Oké, bedankt kerel!

---------- Post toegevoegd Tue 20 Mar 2012 om 20:41 ----------

Nog ff een update:

Ik was vanochtend na een toilet bezoek 103 kilo, toch weer 1 kilo erbij. Maar ik merk dat mijn vetpercentage ook weer iets is toegenomen, ik zit nu denk ik op 14%.

Vandaag wederom te horen gekregen dat ik heel erg ben gegroeid en ik heb wederom gehoord dat ik een dikke kop heb gekregen, zelfs mijn opa klaagde erover haha..
Paar mensen die ik een jaar niet heb gezien schrokken zich helemaal rot, wel grappig, maar ook apart omdat ik zelf dus al helemaal gewend ben aan de nieuwe look:P
Voor mijn idee is dit helemaal normaal en ineens verdenken sommige mij van ''anabolen'' :dunno::D
Vanavond begin ik met nolva en ik zal de komende weken af en toe posten of er nog veranderingen zijn en als ik wat meer tijd heb (komende 2 weken ff niet) post ik de foto's:)

Laatst bewerkt:
Ik zou voor het slapengaan innemen..

Terug
Naar boven