giuseppe70
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 8
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 98kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
lekker man die laatse prik erin
gelukkig ging het na die eerste keren steeds beter met prikken
nu lekker nakuren en dan op naar de zomer
ik zou wel de eiwitjes lekker hoog houden en carbs iets naar beneden

)Toch gefeliciteerd met je gains man! Ben benieuwd naar de foto's![]()

Zag er weer niet uit en kreeg de definitie er niet op. Kga 't weekend als ik wat meer tijd heb met het licht spelen e.d.
wanneer ben je van plan te gaan cutten dan, ik ben dat ook sowieso van plan na me kuur maar geen idee wanneer je dat het beste kan doen aangezien ik ook niet alles wil afbreken wat ik net heb zitten opbouwen![]()
Graag gedaan gab! Nog wat advies dan maarDankje kerel! Jij ook bedankt voor je input en adviezen
Hoop dat dit x de foto's een beetje lukken en dat op de foto's het verschil is te zien.
Probeerde vanmiddag weer ff wat foto's te maken, maar denk echt dat ik slecht ben ik fotograferen en poserenZag er weer niet uit en kreeg de definitie er niet op. Kga 't weekend als ik wat meer tijd heb met het licht spelen e.d.
![]()

Graag gedaan gab! Nog wat advies dan maar
Voor de belichting wil je zo vel mogelijk licht uit één richting. Zonlicht is ideaal. Felle TL-buizen kunnen ook werken, als er recht onder gaat staan.
Zorg dan dat er geen andere lichtbron is. Komt het licht van meerdere richtingen lijk je zo plat als een dubbeltje![]()

HilarischBen ik prive ZO slecht in
Het lijkt me dat iedereen hoopt 10 kilo te gainen. Zie jij nou maar eerst eens de 6 kilo vast te houden. Genoeg test only topics die in de nakuur 'zomaar' ophouden. /suspect

Morgen ga ik beginnen met de nakuur en heb hier toch even 1 vraag over:
Hoe kan ik het best nolva innemen? 10 verspreid over de dag of 20 in de ochtend (of avond)?
Ik kan nergens echt het antwoord vinden...
Het heeft een halveringstijd van 1 dag dus het lijkt me weinig uitmaken, maar wil 't toch even zeker weten![]()
Gewoon 1x 20mg per dag, ik neem ze elke dag op een vast tijdstip.

Want?