XXL Nutrition

*Eerste kuur*Test Only 500mg*

• Topic Starter Topic Starter
Edit*

Laatst bewerkt:
Wordt een leuk logje. Succes maatje! Wat studeer je trouwens?

Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik nog wat bijwerkingen heb;
Ik was met m'n vriendin bezig, die pakt mij bij m'n haren vast en zegt ineens; je haar lijkt wel dunner... (achteraf bleek dit wel mee te vallen, maar ik schrok wel ff en was ff afgeleid..grrr..) toen ik klaar was zei ze ineens; is één van de bijwerkingen ook dat je minder komt? ik zo; dat kan. Wat bleek...Ik had zo'n beetje losse flodders geschoten. Afijn, overleef ik wel denk ik maar zo.

Deze middag kwam ik mijn zusje tegen die ik al 1 week niet heb gezien, het eerste wat ze zei; wat heb jij een dikke plof kop gekregen dan, ik schrok een beetje want m'n ouders waren er ook bij. Ik uitleggen dat creatine vocht vasthoud, blalala, wat heb ik geluld als brugman.
Ik keek toen in de spiegel en indd, kheb een dikkere kop, en mijn ring moest ik afdoen want m'n vingers zijn ook opgezwollen. Merk toch wel dat ik normaal wel wat zout op m'n eten doe wat ik nu toch even moet gaan afleren.

Ik kwam er vanochtend achter dat ik 3 kilo ben aangekomen in 2 weken tijd en ik zie toch echt dat ik een stuk droger ben, want ik krijg blokjes (zal wel verhoudingsgewijs droger zijn, maar toch). En zoals ik eerder vertelde zal er bij die kilo's veel vocht bij zitten.

Ik heb afgelopen vrijdag toch wat foto's weten te maken en vond nog wat oudere, die zal ik woensdag plaatsen zoals ik beloofd heb:) Tevens zal ik dan mijn uiteindelijk aangepaste voedingsschema plaatsen en trainingsschema die ik al eerder beloofd had te posten.

Laatst bewerkt:
En ik heb nog wat metingen die wel leuk zijn om te vergelijken voor- en na de kuur.
Deze heb ik voor de kuur gemeten in koude toestand:
Rechter arm: 37,5 cm
Linker arm: 37,2 cm
Rechter onderarm: 32 cm
Linker onderarm: 31 cm
Borstomvang: 106 cm (borst en vleugels ontspannen)
Kuit rechts: 40,5 cm
Kuit links: 40 cm
Been rechts/links: 65 cm

Houd er rekening dat ik lange armen en benen heb, al moet ik zeggen dat mijn benen wel achterlopen.

Wanneer je 1m95 bent en 37cm armen hebt hoef je echt geen verantwoording af te leggen waar de **** je eventueel mee bezig bent. Zit gewoon in je hoofd man..

Wanneer je 1m95 bent en 37cm armen hebt hoef je echt geen verantwoording af te leggen waar de **** je eventueel mee bezig bent. Zit gewoon in je hoofd man..

Ik ben hier ook niet om verantwoording af te leggen;) Alleen sommige mensen vergeten de verhoudingen nog wel eens en die wil ik wel even benadrukken anders krijg je van die onzinnige opmerkingen waar ik in deze log niks aan heb en andere ook niets aan hebben.

Qué???

Deze middag kwam ik mijn zusje tegen die ik al 1 week niet heb gezien, het eerste wat ze zei; wat heb jij een dikke plof kop gekregen dan, ik schrok een beetje want m'n ouders waren er ook bij. Ik uitleggen dat creatine vocht vasthoud, blalala, wat heb ik geluld als brugman.

Ja joh, dat je dat zo goed ziet :eek:, mijn kop is nog gewoon dun. Btw: ik heb vandaag spuit 3 erin. Deze is ongeveer 4 uur geleden gezet en de pijn lijkt een heel stuk minder te zijn:D! Morgenvroeg weet ik het pas echt maar ik ben positief. Heb massive veel zin om morgen borst triceps te knallen

Ja joh, dat je dat zo goed ziet :eek:, mijn kop is nog gewoon dun. Btw: ik heb vandaag spuit 3 erin. Deze is ongeveer 4 uur geleden gezet en de pijn lijkt een heel stuk minder te zijn:D! Morgenvroeg weet ik het pas echt maar ik ben positief. Heb massive veel zin om morgen borst triceps te knallen

Nou ik begin te merken dat ik dus vrij heftig op test reageer en denk dus ook dat daar de bijwerkingen recht evenredig aan vast zullen zitten.

Zoals je misschien wel gelezen heb is mijn prik dag wat minder verlopen:P Wou vnaaf de overige 1 ml zetten maar ben nogal moe en denk dat ik die morgen in alle rust zet. Heb toch al 1 ml gezet, waarvan de helft misschien int bloedvat maar misschien werkt dat wel beter, haha:D (Voor de mensen die de log niet hebben gevolgt en mij nog niet kennen, ga aub niet serieus op die laatste zin in).

Morgen ga ik ook borst en triceps trainen, kheb er ook weer zin an!:cool:

Prik m nu anders even dan? Denk niet dat het veel uitmaakt maar dan is het gedaan. Betreft het bloed aspireren, hoe zou je dit omschrijven? Moest je hard aan de zuiger trekken om dit te krijgen of kwam er al heel snel (een druppel?) bloed in de spuit? Ik heb dit nog niet gehad maar ik vraag me af of je het snel merkt als je in een bloedvat zit?

Prik m nu anders even dan? Denk niet dat het veel uitmaakt maar dan is het gedaan. Betreft het bloed aspireren, hoe zou je dit omschrijven? Moest je hard aan de zuiger trekken om dit te krijgen of kwam er al heel snel (een druppel?) bloed in de spuit? Ik heb dit nog niet gehad maar ik vraag me af of je het snel merkt als je in een bloedvat zit?

Nou ik ben niet bang om opnieuw te prikken, maar ik ben moe, m'n huisgenoot komt zo thuis en valt ook meestal wel ff m'n kamer binnen, dus ik doe het morgen in alle rust:)

Nou ik weet dus ook meteen hoe dat is en voelt, normaal voelde ik die hele spuit nooit zitten, ook niet als ik ''roerde'' als een gek of als ik spoot. Nu voelde ik het ineens prikkelen en waar je normaal met moeite aspireert, trok ik nu ineens heel makkelijk bloed. De volgende x als ik weer wat voel prikkelen weet ik dat ik in een bloedvat zit.

ahh ok :). Nou ik was weer te vroeg met mijn enthousiasme; weer behoorlijk wat injectiepijn. Loop een klein beetje mank en zitten doet zeer, maar ik probeer niet scheef te gaan zitten want dan gaat mijn onderrug straks weer moeilijk doen en k wil gewoon kunnen deadliften deze week ;)

btw: de injectie is rechtsboven gezet maar ook de bovenkant van mn glutes is helemaal gevoelig

Laatst bewerkt:
Hopelijk gaat het vandaag wel goed... kan je vriendin ze btw niet zetten voor je :P?

ahh ok :). Nou ik was weer te vroeg met mijn enthousiasme; weer behoorlijk wat injectiepijn. Loop een klein beetje mank en zitten doet zeer, maar ik probeer niet scheef te gaan zitten want dan gaat mijn onderrug straks weer moeilijk doen en k wil gewoon kunnen deadliften deze week ;)

btw: de injectie is rechtsboven gezet maar ook de bovenkant van mn glutes is helemaal gevoelig

Wel k*t voor je dat je er zo last van hebt. Ik heb ondanks gisteren dat ik 2 x geprikt hebt in de spier en 2 bloedvaten geraakt hebt amper last...
Heb wel weer onrustiger geslapen en heb wel in de ochtend een stijve onderrug.

---------- Post toegevoegd Mon 16 Jan 2012 om 16:37 ----------

Hopelijk gaat het vandaag wel goed... kan je vriendin ze btw niet zetten voor je :P?

Opzich zou het kunnen, maar denk dat ik hiermee een te grote controle freak ben..:P

Nou ik ben niet bang om opnieuw te prikken, maar ik ben moe, m'n huisgenoot komt zo thuis en valt ook meestal wel ff m'n kamer binnen, dus ik doe het morgen in alle rust:)

Weet uw huisgenoot van uw gebruik? Zou anders wel een epic situation zijn als jij net die naald in je bil hebt wanneer hij/zij de deur open trekt. :D

Weet uw huisgenoot van uw gebruik? Zou anders wel een epic situation zijn als jij net die naald in je bil hebt wanneer hij/zij de deur open trekt. :D

Nee, daarom wou ik het ook niet doen. Schrik ik me rot en moet ik vertellen dat ik tegenwoordig mijn multivitamientjes via injectie toedien omdat dat efficiënter is :D

ik ga je ook volgen! succes!!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven