Ik ben er vandaag achter gekomen dat ik nog wat bijwerkingen heb;
Ik was met m'n vriendin bezig, die pakt mij bij m'n haren vast en zegt ineens; je haar lijkt wel dunner... (achteraf bleek dit wel mee te vallen, maar ik schrok wel ff en was ff afgeleid..grrr..) toen ik klaar was zei ze ineens; is één van de bijwerkingen ook dat je minder komt? ik zo; dat kan. Wat bleek...Ik had zo'n beetje losse flodders geschoten. Afijn, overleef ik wel denk ik maar zo.
Deze middag kwam ik mijn zusje tegen die ik al 1 week niet heb gezien, het eerste wat ze zei; wat heb jij een dikke plof kop gekregen dan, ik schrok een beetje want m'n ouders waren er ook bij. Ik uitleggen dat creatine vocht vasthoud, blalala, wat heb ik geluld als brugman.
Ik keek toen in de spiegel en indd, kheb een dikkere kop, en mijn ring moest ik afdoen want m'n vingers zijn ook opgezwollen. Merk toch wel dat ik normaal wel wat zout op m'n eten doe wat ik nu toch even moet gaan afleren.
Ik kwam er vanochtend achter dat ik 3 kilo ben aangekomen in 2 weken tijd en ik zie toch echt dat ik een stuk droger ben, want ik krijg blokjes (zal wel verhoudingsgewijs droger zijn, maar toch). En zoals ik eerder vertelde zal er bij die kilo's veel vocht bij zitten.
Ik heb afgelopen vrijdag toch wat foto's weten te maken en vond nog wat oudere, die zal ik woensdag plaatsen zoals ik beloofd heb

Tevens zal ik dan mijn uiteindelijk aangepaste voedingsschema plaatsen en trainingsschema die ik al eerder beloofd had te posten.