AndroidHealthClinic

eerste kuur test & tren Log

jong

Cool Novice
Waardering
3
Lengte
1m85
Massa
92kg
Vetpercentage
10%
hallo allemaal,

een paar jaar geleden toen ik begon met fitnessen zijn mij anabolen aangeboden en dit wou ik toen gaan gebruiken. Maar na discussies gelezen te hebben hier op dutchbodybuilding ben ik dit toen maar niet gaan gebruiken. Nu heb ik een 3 jaar training erop zitten en ga ik dan toch beginnen.

Donderdag heb ik mn eerste inject zelf in mn been gezet. Ik las verhalen over mensen die der nogal last van hadden met lopen maar mij is dit bespaard gebleven.

ik ga 10 weken kuren

test E E/w 500
tren E E/w 250 tm week 8

3000 cal en 250 eiwit

stats: 20 jaar ( ik weet iets te jong) en 83Kg bij 10% vet
en ben 1,85

ben nu dus 4 dagen verder en begin met trainen zeker al wat te merken
veel grotere pomp en de verzuring word ook al wat uitgesteld. Woensdag zet ik de 2e en dan hou ik woensdag aan.

voor de gene die dat intressant vinden ik hou jullie op de hoogte

mzzzll

Laatst bewerkt:
Misschien een idee om foto's te maken van je progressie man, zal je erg hard motiveren!

(en je training / eet schema posten kan ook nooit kwaad)

Succes met je kuur, en met je doelen man.

eerste kuur meteen tren????waarom?
waarom niet test only?en met jou stats kun je zeker nog groeien,want je eiwitten zitten serieus laag en kcal ook.jij hebt minimum 250gr eiwit per dag nodig.

verdubbel je eiwit en trek je test langer door dan je tren

wtf 150 gr eiwitten per dag?
als je je een beetje in had gelezen wist je dat je tijdens een kuur 3 a 4g eiwitten per kg lichaams gewicht moet eten voor optimaal resultaat. in jou situatie is dat dus ~300gram eiwitten per dag. maakt niet zoveel uit als je daardoor wat meer kcal binnen krijgt, je stofwisseling gaat sowieso omhoog. post hier je voedingsschema maar eens en iemand kan je er vast mee helpen! en zoals hierboven al word gezegt test langer doortrekken als de tren.

voor de rest succes ;)

ps waarom kies je er voor bij je eerste kuur al meteen tren er bij te zetten?

Laatst bewerkt:
wtf 150 gr eiwitten per dag?
als je je een beetje in had gelezen wist je dat je tijdens een kuur 3 a 4g eiwitten per kg lichaams gewicht moet eten voor optimaal resultaat. in jou situatie is dat dus ~300gram eiwitten per dag. maakt niet zoveel uit als je daardoor wat meer kcal binnen krijgt, je stofwisseling gaat sowieso omhoog. post hier je voedingsschema maar eens en iemand kan je er vast mee helpen! en zoals hierboven al word gezegt test langer doortrekken als de tren.

voor de rest succes ;)

ps waarom kies je er voor bij je eerste kuur al meteen tren er bij te zetten?

ja,ik snap dit inderdaad ook helemaal niet.
wat gaat zijn 2de kuur dan zijn,slin??
weer zo een gast die helemaal afhangt van de aas en denkt dat het wonderen zal verrichten

• Topic Starter Topic Starter
Ik zal morge ff een before foto maken. Ik wil me calorien niet te hoog hebben omdat ik droge massa wil pakken en als het ff kan niet wil uitscheuren. Ik zal me eiwitten wel even verhogen dan ik d8 dat je 2 gram eiwitten moest pakken per kg. En hoeveel weken zal ik die test langer doortrekken dan?

Laatst bewerkt:
83Kg bij 10% vet en je eet 3000 cal? kerel doe nou even serieus! je kan wel roepen mn voeding zit goed, maar je hebt alleen maar jezelf ermee. mensen proberen je hier te helpen.

idd, 3500-4000 kcal zou je zeker geen kwaad doen. test zou ik dan 12 weken doen als je die tren 10 weken gaat doen.... of je kort de tren in naar 8 weken ipv 10 en je houd de test gewoon op 10.

moet ik dan 4000 gaan vreten en vet uitscheuren? dit is namelijk wat ik op de sportschool heb gezien. dan eet ik liever wat minder...

hou de tren dan op 8 weken en de test op 10. bedankt voor je reactie

3000kcal is een goeie basis vind ik persoonlijk, eiwitten moeten wel omhoog. Als je niet gaint doe je er gewoon 500kcal bij.

succes

ik zal mn eiwitten met 100 verhogen

Chappie je moet naturel al 300 zitten in je kuur 400 maar doe maar lekker eigenwijs

Waarom ga je nu kuren en waarom juist deze kuur?

tren is geen bulkkuur maar een cutkuur,dus verhoog alles maar.
uit je vel scheuren zul je niet doen,want denk maar niet dat je na 1 kuur de hulk bent,hoor.
dat je als 1ste kuur tren gebruikt zegt al genoeg.

Chappie je moet naturel al 300 zitten in je kuur 400 maar doe maar lekker eigenwijs

Meer dan 1,5 a 2 gram per kilo vvm heeft geen zin. Tijdens je kuur zou ik dit zelf op 3 gram per kilo vvm doen voor de zekerheid, maar natural heeft dat echt geen zin (is wetenschappelijk vastgesteld).
Die 400 gram per dag is allemaal verkooppraat van supplementenboeren.

Meer dan 1,5 a 2 gram per kilo vvm heeft geen zin. Tijdens je kuur zou ik dit zelf op 3 gram per kilo vvm doen voor de zekerheid, maar natural heeft dat echt geen zin (is wetenschappelijk vastgesteld).

Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..

tren is geen bulkkuur maar een cutkuur,dus verhoog alles maar.
uit je vel scheuren zul je niet doen,want denk maar niet dat je na 1 kuur de hulk bent,hoor.
dat je als 1ste kuur tren gebruikt zegt al genoeg.

bedankt voor je commentaar jonge maar ik heb al striee bij mn schouders van het naturel trainen..En laat mij lekker gebruiken wat ik wil gebruiken kom net van me training en ik ga der heerlijk op..

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ik dacht ook dat het 2 gram per kilo was vandaar dat ik hem op 150 had staan maar ik verhoog hem wel naar 250 zit ik zeker goed...

Ben benieuwd naar pics before and after en side effect +stats en gainzzz. Succes kerel!

bedankt voor je commentaar jonge maar ik heb al striee bij mn schouders van het naturel trainen..En laat mij lekker gebruiken wat ik wil gebruiken kom net van me training en ik ga der heerlijk op..

---------- Toegevoegd om 23:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:04 ----------

ik dacht ook dat het 2 gram per kilo was vandaar dat ik hem op 150 had staan maar ik verhoog hem wel naar 250 zit ik zeker goed...

je hebt nu al striee???je traint nog maar net,en denkt al dat je op je maximale groei zit,zijn nu al die snotbellen zo dom??ik wens je veel succes,maar ik ken het resultaat.achteraf alles kwijt en terug opnieuw beginnen,na 5 kuren door hebben dat je verkeerd bezig bent

Terug
Naar boven