jong
Cool Novice
- Waardering
- 3
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 10%
hallo allemaal,
een paar jaar geleden toen ik begon met fitnessen zijn mij anabolen aangeboden en dit wou ik toen gaan gebruiken. Maar na discussies gelezen te hebben hier op dutchbodybuilding ben ik dit toen maar niet gaan gebruiken. Nu heb ik een 3 jaar training erop zitten en ga ik dan toch beginnen.
Donderdag heb ik mn eerste inject zelf in mn been gezet. Ik las verhalen over mensen die der nogal last van hadden met lopen maar mij is dit bespaard gebleven.
ik ga 10 weken kuren
test E E/w 500
tren E E/w 250 tm week 8
3000 cal en 250 eiwit
stats: 20 jaar ( ik weet iets te jong) en 83Kg bij 10% vet
en ben 1,85
ben nu dus 4 dagen verder en begin met trainen zeker al wat te merken
veel grotere pomp en de verzuring word ook al wat uitgesteld. Woensdag zet ik de 2e en dan hou ik woensdag aan.
voor de gene die dat intressant vinden ik hou jullie op de hoogte
mzzzll
een paar jaar geleden toen ik begon met fitnessen zijn mij anabolen aangeboden en dit wou ik toen gaan gebruiken. Maar na discussies gelezen te hebben hier op dutchbodybuilding ben ik dit toen maar niet gaan gebruiken. Nu heb ik een 3 jaar training erop zitten en ga ik dan toch beginnen.
Donderdag heb ik mn eerste inject zelf in mn been gezet. Ik las verhalen over mensen die der nogal last van hadden met lopen maar mij is dit bespaard gebleven.
ik ga 10 weken kuren
test E E/w 500
tren E E/w 250 tm week 8
3000 cal en 250 eiwit
stats: 20 jaar ( ik weet iets te jong) en 83Kg bij 10% vet
en ben 1,85
ben nu dus 4 dagen verder en begin met trainen zeker al wat te merken
veel grotere pomp en de verzuring word ook al wat uitgesteld. Woensdag zet ik de 2e en dan hou ik woensdag aan.
voor de gene die dat intressant vinden ik hou jullie op de hoogte
mzzzll
Laatst bewerkt:

?waarom?