MuscleMeat

eerste kuur test & tren Log

Striea heeft niks te maken met je hoeveelheid voeding!! is genetisch bepaald ...
Hoe dom kan je zijn ?

Striea heeft niks te maken met je hoeveelheid voeding!! is genetisch bepaald ...
Hoe dom kan je zijn ?

een simpele gast.
21 jaar,net trainen en meteen tren gebruiken.
en dan nog eens maar 100gr eiwit per dag eten,pfff.
ze zouden eerst een examen moeten afleggen vooraleer ze aan die produkten kunnen geraken :-)

• Topic Starter Topic Starter
je hebt nu al striee???je traint nog maar net,en denkt al dat je op je maximale groei zit,zijn nu al die snotbellen zo dom??ik wens je veel succes,maar ik ken het resultaat.achteraf alles kwijt en terug opnieuw beginnen,na 5 kuren door hebben dat je verkeerd bezig bent

waar heb jij het over gozer. waar heb jij mij in godsnaam horen zeggen dat ik denk dat ik al op me maximale groei zit? ik weet dat ik nog veel naturel kan groeien maar toch ga ik kuren. We zullen zien of ik alles weer kwijt raak ik zal het je dan zeker laten weten...

---------- Toegevoegd om 08:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:50 ----------

een simpele gast.
21 jaar,net trainen en meteen tren gebruiken.
en dan nog eens maar 100gr eiwit per dag eten,pfff.
ze zouden eerst een examen moeten afleggen vooraleer ze aan die produkten kunnen geraken :-)

lees nog maar is goed stakker volgens mij ben jij hier de simpele gast

---------- Toegevoegd om 08:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:51 ----------

Laatst bewerkt:
Rofl. Wel gaan kuren maar niet te hard willen groeien.....

Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..

Ja klopt per pond

Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..

bij ponden is het 0,7 a 0,9 gram per lbs vvm

Ben nu aan mn 5e dag en stond net op de weegschaal. 2 kilo derbij gepakt (neem aan dat dat vocht is) weeg nu dus 85.2

morgen zet ik de 2e spuit

Graag pics, dan zijn de resultaten ook voor ons te zien

Graag pics, dan zijn de resultaten ook voor ons te zien

ja ik heb net geprobeerd een foto te uploaden die ik net heb gemaakt maar die is dus te groot en ik weet niet hoe ik die kleiner moet maken want ik ben niet zo thuis met computers. Laat vanavond me maatje wel ff een foto maken met zn mobiel in de sportschool.

maandag: borst schouder triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: benen buik
donderdag: borst schouders triceps
etc.

zondag Rust maar soms ga ik ook op zondag

elke spiergroep pak ik 4x8 en 3 verschillende oefeningen ( rug 4)

maandag: borst schouder triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: benen buik
donderdag: borst schouders triceps
etc.

zondag Rust maar soms ga ik ook op zondag

elke spiergroep pak ik 4x8 en 3 verschillende oefeningen ( rug 4)

Waarom pak je voor borst net zoveel oefeningen als voor biceps en triceps. Ik zou het anders doen als ik jou was

Upload via: http://tinypic.com/
Daar resizen naar: 640 x 480. Kopieer de link en zet ze hier in een bericht tussen [afbeelding niet meer beschikbaar]
;)

Waarom pak je voor borst net zoveel oefeningen als voor biceps en triceps. Ik zou het anders doen als ik jou was

okee hoe zou jij het doen dan? minder biceps triceps of nog meer borst

gr

---------- Toegevoegd om 11:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:09 ----------

Laatst bewerkt:
ik denk dat je doordeweeks op woensdag of donderdag beter een rustdagje erbij kunt pakken.... is namelijk ook heel belangrijk in een kuur ;) 6 dagen achter elkaar trainen en dan 1 rustdag is een beetje overdreven vind je niet?

okee hoe zou jij het doen dan? minder biceps triceps of nog meer borst

gr

Ma: Borst (4 of 5 oefeningen) + triceps (3 of 4 oefeningen) + Buik (2 oefeningen)
Di: Rug (4 of 5 oefeningen) + biceps (3 of 4 oefeningen) + Onderrug (1 oefeningen)
Do: Benen (4 of 5 oefeningen) + Kuiten (2 oefeningen) + Buik (2 oefeningen)
Vr: Schouders (4 of 5 oefeningen) + Nek (1 of 2 oefeningen) + onderarmen (2 oefeningen)

Een voorbeeld. Er zijn zat mogelijkheden

ik zal ff kijken wat ik kan verranderen aan mn schema...begin wel steeds meer eetlust te krijgen dus denk dat ik met 500 calorien ga verhogen

Ik heb toch echt overal 2 gram per pond gelezen, maarja :)

Description Gram protein per pound body weight Current RDA for a sedentary adult 0.4 Recreational exerciser, adult 5-0.75 Competitive athlete, adult 0.6-0.9 Growing teenage athlete 0.8-0.9 Novice adult building muscle mass 0.7-0.9 Athlete restricting calories 0.8-0.9 Maximum usable amount by adults 0.9

Dit heb ik vaker gelezen en ook de studie een keer ervan gezien. Kan die alleen niet zo snel vinden :)

Terug
Naar boven