Curtis
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 113
- Lengte
- 1m95
- Massa
- 132kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Striea heeft niks te maken met je hoeveelheid voeding!! is genetisch bepaald ...
Hoe dom kan je zijn ?

je hebt nu al strieeje traint nog maar net,en denkt al dat je op je maximale groei zit,zijn nu al die snotbellen zo dom??ik wens je veel succes,maar ik ken het resultaat.achteraf alles kwijt en terug opnieuw beginnen,na 5 kuren door hebben dat je verkeerd bezig bent
een simpele gast.
21 jaar,net trainen en meteen tren gebruiken.
en dan nog eens maar 100gr eiwit per dag eten,pfff.
ze zouden eerst een examen moeten afleggen vooraleer ze aan die produkten kunnen geraken :-)
Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..
Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..

Graag pics, dan zijn de resultaten ook voor ons te zien
maandag: borst schouder triceps
dinsdag: rug biceps
woensdag: benen buik
donderdag: borst schouders triceps
etc.
zondag Rust maar soms ga ik ook op zondag
elke spiergroep pak ik 4x8 en 3 verschillende oefeningen ( rug 4)

Waarom pak je voor borst net zoveel oefeningen als voor biceps en triceps. Ik zou het anders doen als ik jou was
Ik heb toch echt overal 2 gram per pond gelezen, maarja![]()
okee hoe zou jij het doen dan? minder biceps triceps of nog meer borst
gr
Ik heb toch echt overal 2 gram per pond gelezen, maarja![]()