Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toch bizar, denk niet dat enig bodybuilder met wat massa zulke lage hoeveelheden proteïne zal gebruiken.
1.5 per pond hier op Dbb http://forum.dutchbodybuilding.com/...en-faq-kijk-hier-eerst-voor-vraag-stelt-1617/
Bij 15
Ik ken er wel een paar eerlijk gezegd. Ik ben zelf nu een paar maandjes wat lager in de eiwitten gegaan en ik ga nog steeds goed vooruit
hmm, maar iedereen reageerd anders erop.. dus hoe kun jij ooit zeggen dat als iemand 4gr per kg neemt.. het moet verlagen naar 1,5 of 2?
omdat dat in de boekjes staat?
ja is dat het beste om hem een weekie langer door te trekken?
vanacht heeft het zeker 2 uur geduurd voordat ik in slaap kon komen. Vanochtend beetje brak wakker geworden en mn 2e spuit gezet ging prima verder. Heb gelukkig nog geen last van veel zweten in bed
Ben trouwens ook gestopt met roken en dat gaat prima zo helemaal geen problemen mee dit kuurtje is toch ff een zetje in de rug om der vanaf te komen
Zit je nog aan de clen joertjuh om je vet te verliezen , dus nu op naar het echt aas , dus we hadden toch gelijk dat je eraan zat ...Want wie clen gebruikt om te cutten moet vooraf al aas genomen hebben zoals iedereen aangaf .powned or busted zoals je wilt. En mijn laatste kuurtje was tren 400 icm testo 500/ week, was 10weken tren en dan nog 2weken erbij testo E.Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..

vind het zelf super gaan oog groter en ben volgens mij ook droger geworden