Fitness Seller

eerste kuur test & tren Log

Toch bizar, denk niet dat enig bodybuilder met wat massa zulke lage hoeveelheden proteïne zal gebruiken.

Toch bizar, denk niet dat enig bodybuilder met wat massa zulke lage hoeveelheden proteïne zal gebruiken.

Ik ken er wel een paar eerlijk gezegd. Ik ben zelf nu een paar maandjes wat lager in de eiwitten gegaan en ik ga nog steeds goed vooruit

• Topic Starter Topic Starter
ik zat te denken om 3 weken nolvadex 20mg ed als nakuur tedoen...iemand andere suggesties?

Weekje langer. Maar idd niet hoger dan 20mg

ja is dat het beste om hem een weekie langer door te trekken?

vanacht heeft het zeker 2 uur geduurd voordat ik in slaap kon komen. Vanochtend beetje brak wakker geworden en mn 2e spuit gezet ging prima verder. Heb gelukkig nog geen last van veel zweten in bed

Ben trouwens ook gestopt met roken en dat gaat prima zo helemaal geen problemen mee dit kuurtje is toch ff een zetje in de rug om der vanaf te komen

Ik zit met mijn lichaams gewicht (78 kilo) aan 3600 kcal per dag, 280gr eiwitten.
Denk dat jij daar wel boven moet zitten, helemaal als je kuurt.

ik heb hem al verhoogt met 500 en merk dat ik er nog wel meer bij kan...zit zelf nu op 3500 en 250...

zit er aan te denken om hem in mn nakuur pas weer omhoog te gooien na 4000 en mn eiwitten dan op 300.

maar ik ga ff kijken hoe ik het hier op doe en anders gooi ik hem gwoon omhoog.

Laatst bewerkt:
Ik ken er wel een paar eerlijk gezegd. Ik ben zelf nu een paar maandjes wat lager in de eiwitten gegaan en ik ga nog steeds goed vooruit

hmm, maar iedereen reageerd anders erop.. dus hoe kun jij ooit zeggen dat als iemand 4gr per kg neemt.. het moet verlagen naar 1,5 of 2?

omdat dat in de boekjes staat?

Laatst bewerkt door een moderator:
hmm, maar iedereen reageerd anders erop.. dus hoe kun jij ooit zeggen dat als iemand 4gr per kg neemt.. het moet verlagen naar 1,5 of 2?

omdat dat in de boekjes staat?

Dat is toch hetzelfde als zeggen dat iedereen 4 gram per kilo moet nemen?
Bepaalde waardes worden ook niet voor niks vastgesteld.

Ik nam bijvoorbeeld een biergist supplement en een supplement waar ook nog wat b6 in zit en ik kreeg dus veel meer binnen dan dat "in de boekjes staat". Op mijn labformulier had ik een abnormale waarde b6 en er stond bij dat dit snel omlaag moest gaan omdat ik anders neuropathie (zenuwziekte waarbij je veel pijn hebt) kon krijgen.
En iedereen is nog wel zo mild over B vitamines! Zo ook over eiwit.

Enorm veel eiwit eten is ook niet bepaald gezond aangezien je veel urinezuur aanmaakt (helemaal met zuivelproducten). Als je hier een grote opbouw van krijgt in je lichaam zal je problemen kunnen krijgen met je gewrichten enzovoorts.

Topic hijack!!!

Succes sterretje

ja is dat het beste om hem een weekie langer door te trekken?

vanacht heeft het zeker 2 uur geduurd voordat ik in slaap kon komen. Vanochtend beetje brak wakker geworden en mn 2e spuit gezet ging prima verder. Heb gelukkig nog geen last van veel zweten in bed

Ben trouwens ook gestopt met roken en dat gaat prima zo helemaal geen problemen mee dit kuurtje is toch ff een zetje in de rug om der vanaf te komen

ja als standaard wordt aangehouden 1/4 van je kuur, met minimum van 4 weken. Meer dan 20 mg nolva geeft geen meerwaarde dus dat is goed...

Is het trouwens niet per pond lichaams gewicht? Op al die amerikaanse sites wordt voor het berekenen van je eiwitinname altijd ponden gebruikt terwijl ik hier vaak voorbij zie komen maal je gewicht in kilogrammen. Dat is toch wel een groot verschil..
Zit je nog aan de clen joertjuh om je vet te verliezen , dus nu op naar het echt aas , dus we hadden toch gelijk dat je eraan zat ...Want wie clen gebruikt om te cutten moet vooraf al aas genomen hebben zoals iedereen aangaf .powned or busted zoals je wilt. En mijn laatste kuurtje was tren 400 icm testo 500/ week, was 10weken tren en dan nog 2weken erbij testo E.
Bloedwaardes lever etc..waren goed alleen de ck (creatine kinese) spierafbraak was wel veel hoger dan HET moet zijn .Nu effen 6 maanden OFF en het doen met supp.Dan een massa kuur met als startkick 6 weken winny 40mg /dag deca 400 testo 500mg /week ,vind ik nog het beste om massa bij te krijgen ...(en normaal gezien krijg ik van deca weinig vocht en behoud ik 80% van mijn gains met de nodige traininge en voeding) ON toppic. Hopelijk gaat het goed met je kuur zou ook 8 OF 10 weken tren nemen en de test 10 OF 12 DUS 2weken VERDER nemen, maar zoals eerder gezegd vind ik tren niet voor massa , maar meer voor in de cut .

Laatst bewerkt:
update

zit nu bijna op 2 weken en ben dus ff langs dok geweest om mn bloeddruk te meten. 120/165 Veelste hoog dus, dit was wel 1dag nadag ik de spuit erin had gezet. Hebben meer mensen last van zown hoge bloeddruk tijdens het kuren? En wat zou ik nou het beste kunnen doen? Volgende week ga ik weer ff langs om te meten...

Al enig update? Hoe staat het met je bloeddruk? Hoe ga je op je kuur?

Waarpm vroeg je niet aan de doktor of dat normaal is? :p

weeg nu 87.1 dus heb tot nu toe 4 kilo gepakt. Nog 7 weken te gaan en ben benieuwd wat de komende weken gaan brengen:D

slaap de afgelopen tijd wel slecht ben vaak wakker en zweet soms ook veel. Bloeddruk is wel omlaag 160/70.

tren is goed ingeslagen want heb enorme krachtgains raak ook in een soort rush met trainen en blijf maar door gaan heb aan het einde van me training het gevoel dat ik wil blijven omdat het voor me gevoel nog niet genoeg is terwijl ik helemaal opgepompt ben.
Kan niet wachten tot de test ook echt inslaat...

Laatst bewerkt:
gear

Ik heb besloten om mn kuur 2 weken langer door te trekken. Ga nu met de tren door tot de 10e week en de test tot week 12. Dit omdat ik nu echt lekker begin te gaan. Mn gear is trouwens van dna (tren) en van norma (test)

Zit morgen op 4 weken en weeg nu 88,5 kilo :D vind het zelf super gaan oog groter en ben volgens mij ook droger geworden

Hmmm jouw eerste kuur is even hoog als hetgeen ik momenteel kuur. Beetje vreemd niet?

Terug
Naar boven