bugzoret
Cool Novice
- Waardering
- 18
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben ik al mee bezig ja. Ik ga stoppen. Zou ik nog nakuren met 3 weken test gedaan te hebben?Weet niet of zulke cijfers enkel door een beetje test komen maar ik zou persoonlijk wel stoppen met je kuur ja. Cardio gaan doen en je dieet opschonen ook.
Ik ben niet echt een expert op 't gebied van nakuren daar ik niet off ga maar denk dat je voor 3 weken test geen nolva enzo nodig hebt.Ben ik al mee bezig ja. Ik ga stoppen. Zou ik nog nakuren met 3 weken test gedaan te hebben?
Ik had al een vermoeden dat mijn bloeddruk te hoog was. Ik wacht nog even wat andere mensen zeggen ivm nakuur voor zo een korte periode.Ik ben niet echt een expert op 't gebied van nakuren daar ik niet off ga maar denk dat je voor 3 weken test geen nolva enzo nodig hebt.
Had nog ff gemist dat je maar 3 weken bezig bent maar in dat geval zal de bloeddruk wrs niet direct door de test komen en wordt 't wel tijd om wat verstandigere keuzes te maken met betrekking tot je dieet, vetpercentage en cardio.
Laat je ha even nameten man. Die thuis dingen blijft een dingetje geloof mij.Update: heb 3x meting gedaan voor zeker te zijn voor mijn bloeddruk.
Deze is dus torenhoog :
165/90
158/94
161/93
Gemiddelde hartslag in rust: 90 BPM
Vrijdag ga ik naar de dokter. Kan ik ondertussen al extra maatregelen treffen? Zou ik stoppen met de kuur?
Vaak bij de HA is je bloeddruk nog hoger 😂Laat je ha even nameten man. Die thuis dingen blijft een dingetje geloof mij.
Zowieso is het vrijdag controle door arts en bloed testen.Laat je ha even nameten man. Die thuis dingen blijft een dingetje geloof mij.
Nee totaal niet. Begin van de kuur was mijn bloeddruk 140/90 wat misschien ook wel aan de hoge kant is?
Mijn ervaring is dat niet zo. En bij mijn ha meten ze nog met een stethoscoopVaak bij de HA is je bloeddruk nog hoger 😂
Wittejassendruk of koorts 🤒
Sjonge jonge zeg. Ja 140 over 90 is te hoog om te gaan kuren wat mij betreft. Die 18% vet in je profiel klopt dus waarschijnlijk ook niet en zal eerder 28 zijn?Nee totaal niet. Begin van de kuur was mijn bloeddruk 140/90 wat misschien ook wel aan de hoge kant is?
Nee die is correct, laatste meting was 19% en ook de reden dat ik mijn dieet ging aanpassen.Sjonge jonge zeg. Ja 140 over 90 is te hoog om te gaan kuren wat mij betreft. Die 18% vet in je profiel klopt dus waarschijnlijk ook niet en zal eerder 28 zijn?
Same, hebben volgens mij de meeste last van. Moest pas geleden wat dingetjes laten checken ivm apneu. Thuis 112/64 gemiddeld, bij de huisarts 145/92 ofzo :')Vaak bij de HA is je bloeddruk nog hoger 😂
Wittejassendruk of koorts 🤒
Ja dat is te hoog en zeker om nog mee een kuur in te gaan ook. Wel goed dat je dit van tevoren al wist. denk dat jij gewoon op een gezond gewicht moet gaan komen dat dat het beste werkt. Lekker stoppen met je kuur, je lichaam het zelf op laten lossen en focussen op een lager bf. Op de foto te zien heb je massa zat.Nee totaal niet. Begin van de kuur was mijn bloeddruk 140/90 wat misschien ook wel aan de hoge kant is?
Zijn onderzoeken voor geweest waaruit blijkt dat dit gewoon zo is. Hoeft natuurlijk niet bij iedereen te zijn iddMijn ervaring is dat niet zo. En bij mijn ha meten ze nog met een stethoscoop
Het is verstandig om met deze bloeddruk het even na te laten meten bij de ha.Same, hebben volgens mij de meeste last van. Moest pas geleden wat dingetjes laten checken ivm apneu. Thuis 112/64 gemiddeld, bij de huisarts 145/92 ofzo :')
Als jij zo een thuis ding hebt zal je zien dat elke meting die je doet enorm kan verschillen.Zijn onderzoeken voor geweest waaruit blijkt dat dit gewoon zo is.
Oh absoluut. Daarentegen meet ie daar met wat pech nog hoger en dan krijg je al gauw een keer medicatie voorgeschreven waar dat niet direct nodig is. Maar moet wel zeggen dat ik meestal pas naar de huisarts ga als 't eigenlijk al aan de late kant is.Het is verstandig om met deze bloeddruk het even na te laten meten bij de ha.
Ik adviseer hem om naar de ha te gaan daar aangekomen even tot rust te komen en dan de bloeddruk meten na een paar diep buik ademhalingen. Het kan je ook juist gerust stellen en zo zijn dat het allemaal best mee valt.Oh absoluut. Daarentegen meet ie daar met wat pech nog hoger en dan krijg je al gauw een keer medicatie voorgeschreven waar dat niet direct nodig is. Maar moet wel zeggen dat ik meestal pas naar de huisarts ga als 't eigenlijk al aan de late kant is.