AndroidHealthClinic

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

Nogmaals super dat jullie gaan volgen! Motivatie is top, maar + volgers is het helemaal toP!! :D

Ik heb dat nog nooit gedaan 2 x per week een spiergroep.....lijkt me best intensief als het om benen en rug gaat?

Ik ben van mening dat elke spiergroep 1x per week te weinig is, tegelijk ben ik ook van mening dat je tijdens een kuur tzelfde hoort te trainen dan normaal en niet alles omgooien oid. Misschien even kijken wat anderen hiervan zeggen :)

Intensief valt wel mee als je zorgt dat er een paar dagen rust tussen zit. Ik pak bijv. Benen op dinsdag en vrijdag.

• Topic Starter Topic Starter
Je kan ook UB/LB combineren met push/pull, of de ene dag bijvoorbeeld benen op kracht trainen (low reps, veel gewicht) en de andere dag focus op hypertrofie..

ik volg

Ik ben van mening dat elke spiergroep 1x per week te weinig is, tegelijk ben ik ook van mening dat je tijdens een kuur tzelfde hoort te trainen dan normaal en niet alles omgooien oid. Misschien even kijken wat anderen hiervan zeggen :)

Ik ben van 2 keer per week overgestapt naar 1 keer per week. Ik ga er beter op dan twee keer per week.

Succes man, ik volg.
Doe dezelfde kuur als jij alleen 500mg ipv 600.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Maandag/donderdag borst, triceps
Dinsdag/vrijdag benen, schouders
Woensdag/zaterdag rug, biceps

Of een variatie hierop. Ga hier goed op.

6 dagen achter elkaar trainen niet erg heftig? Vooral tijdens een kuur de trainingen een stuk intensiever zijn

Ik blijf bij mijn schema :-)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Ik ben van 2 keer per week overgestapt naar 1 keer per week. Ik ga er beter op dan twee keer per week.

Dit heb ik ook bricks......op de een of andere manier gaat dat mij beter af

Ik blijf bij mijn schema :-)

---------- Toegevoegd om 19:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:06 ----------

Dit heb ik ook bricks......op de een of andere manier gaat dat mij beter af

Gewoon doen waar je zelf goed bij voelt. Als je goede gains maakt op je huidige schema zie ik geen reden tot verandering.

Succes man, ik volg.
Doe dezelfde kuur als jij alleen 500mg ipv 600.

---------- Toegevoegd om 11:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:14 ----------

Heftig? Lekkerrrr man :D

Wat Frank zegt ben ik het wel mee eens. Heb door verschillende schema´s de 93 kilo bereikt en altijd 1x per week een spiergroep getraind. Ik ga er goed op :)! Ieder voor zich wat hij of zij het fijnste gainen/trainen vind! ;)

Nice, ga je volgen! Begin maandag zelf met test-e op 500 p/w.

Ik volg!

Succes :D

Good luck man :)

Zenuwachtig voor het prikken?

Succes ik volg

Terug
Naar boven