MuscleMeat

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

Nogmaals super dat jullie gaan volgen! Motivatie is top, maar + volgers is het helemaal toP!! :D

Ik heb dat nog nooit gedaan 2 x per week een spiergroep.....lijkt me best intensief als het om benen en rug gaat?

Zit in week 3 van 500mg en volg dit schema:
MA: Borst, triceps, onderarmen
DI: Benen, buik
WO: Rug, biceps, onderarmen
DO:Schouders
VR:Benen, buik
ZA:Biceps, triceps, onderarmen

Armen en benen lopen achter bij de rest :p

• Topic Starter Topic Starter
Zenuwachtig voor het prikken?[/

Eerste keer lijkt me wel spannend eerlijk gezegd haha! Ben benieuwd...:p

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Zit in week 3 van 500mg en volg dit schema:
MA: Borst, triceps, onderarmen
DI: Benen, buik
WO: Rug, biceps, onderarmen
DO:Schouders
VR:Benen, buik
ZA:Biceps, triceps, onderarmen

Armen en benen lopen achter bij de rest :p

Armen twee keer per week dus? Heb ik afgelopen drie maanden ook gedaan en zag wel verschil...:P

Zenuwachtig voor het prikken?[/

Eerste keer lijkt me wel spannend eerlijk gezegd haha! Ben benieuwd...:p

---------- Toegevoegd om 13:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:58 ----------

Armen twee keer per week dus? Heb ik afgelopen drie maanden ook gedaan en zag wel verschil...:P

Ja, groeien die van mij wel lekker op :P
Prikken stelt niet zo veel voor. Weet je al waar je gaat prikken?

Staat in mn beginpost....bilspier :)

Ah oke, over het hoofd gezien.
Ben benieuwd of jij net als ik ook zoveel last krijgt van meer lichaamshaar hahaha

Ah oke, over het hoofd gezien.
Ben benieuwd of jij net als ik ook zoveel last krijgt van meer lichaamshaar hahaha

Hahaha scheer het allemaal weg....:P heb je er zoveel last van ja? Zag het wel staan in je log....al wat gegaind of?

Hier alvast een rear LAT SPREAD :)

1013522_572809506138313_946512749_n.jpg

Hahaha scheer het allemaal weg....:P heb je er zoveel last van ja? Zag het wel staan in je log....al wat gegaind of?

Te lui voor joh :P
Ja redelijk, armen zijn ineens dubbel zo behaard en polsen zijn helemaal zwart. Baardgroei ook wat voller en groeit een stuk sneller maar vind dat niet erg:D
Ben 5-6kg aangekomen, waarvan denk ik 4kg vocht. Kan namelijk ook duidelijk zien dat ik meer spiermassa heb.

Het was even zweten maar het stelde niets voor!!! De eerste zit erin. Beetje raar gevoel in mn bilspier hahaha!! Morgen borst kuiten trainen:-D

Ben benieuwd jeepeetje!! Nu gainen als een beest ;)

Ja ik mag niet klagen, gewicht stond even stil maar sinds dit weekend(3e inject) zit er weer een stijgende lijn in:D Hou ons op de hoogte kerel!

Ja ik mag niet klagen, gewicht stond even stil maar sinds dit weekend(3e inject) zit er weer een stijgende lijn in:D Hou ons op de hoogte kerel!

Lekker man :)! Ga zo door.....tsja ga jullie zeker op de hoogte houden.....nu wel last zeg haha :)

Haha JeePee als ze maar niet bij je op werk gaan vragen wat je in godsnaam hebt gedaan xD in je reet genomen door een n*ger :p of valt het wel mee met lopen?

Misschien een domme vraag want ik weet er niks van af. Maar voel je het dan ook met trainen? Dat je meer kan?

Gezien je foto ben ik bijzonder benieuwd waarom je op 600mg bent gaan zitten. Wat is er mis om eerst op 250mg te gaan zitten?

Gezien je foto ben ik bijzonder benieuwd waarom je op 600mg bent gaan zitten. Wat is er mis om eerst op 250mg te gaan zitten?

Dan heb ik de vraag aan jou waarom je eerst op 250 zou gaan zitten terwijl je ook prima op 500-600 kan doen?

Is niet om te bashen, puur uit nieuwsgierigheid. :)

Simpelweg omdat je nog een heel leven hebt te gaan en 99% hier op DBB totaal geen idee hebben wat dat psychisch teweeg brengt om op zo'n jonge leeftijd jezelf vol te pompen met hormonen. Of was men van plan zich tot zijn dood te spuiten?

DBB is een speeltuin vol met wannabee bbers. Als je serieus met je lichaam bezig bent op deze leeftijd, dan zou ik me maar eens verdiepen in de hormonale ontwikkeling van je eigen hormoonhuishouding ipv iedereen elkaar te stimuleren er nog meer in te pompen omdat het simpelweg "kan". Je eerste kuur beginnen met 600mg test E is vragen om problemen.

Terug
Naar boven