Fitness Seller

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

Simpelweg omdat je nog een heel leven hebt te gaan en 99% hier op DBB totaal geen idee hebben wat dat psychisch teweeg brengt om op zo'n jonge leeftijd jezelf vol te pompen met hormonen. Of was men van plan zich tot zijn dood te spuiten?

DBB is een speeltuin vol met wannabee bbers. Als je serieus met je lichaam bezig bent op deze leeftijd, dan zou ik me maar eens verdiepen in de hormonale ontwikkeling van je eigen hormoonhuishouding ipv iedereen elkaar te stimuleren er nog meer in te pompen omdat het simpelweg "kan". Je eerste kuur beginnen met 600mg test E is vragen om problemen.
Dit is nergens op gebaseerd. Bovendien is hij 24, dus zijn lichaam zit niet meer in de fase van ontwikkeling.

Simpelweg omdat je nog een heel leven hebt te gaan en 99% hier op DBB totaal geen idee hebben wat dat psychisch teweeg brengt om op zo'n jonge leeftijd jezelf vol te pompen met hormonen. Of was men van plan zich tot zijn dood te spuiten?

DBB is een speeltuin vol met wannabee bbers. Als je serieus met je lichaam bezig bent op deze leeftijd, dan zou ik me maar eens verdiepen in de hormonale ontwikkeling van je eigen hormoonhuishouding ipv iedereen elkaar te stimuleren er nog meer in te pompen omdat het simpelweg "kan". Je eerste kuur beginnen met 600mg test E is vragen om problemen.

Wat voor problemen dan? Hij is 24.

Waarom zou 250 test prima zijn en 500 niet? Ook waarom eerste kuur geen 500 maar daarna wel?

Je overdrijft nogal vind ik.

Nergens op gebaseerd? Wat jullie moeten doen is goed luisteren naar wannabee bbers en vervolgens als papegaaien "the word" verspreiden ja. Iemand die 24 is is nog steeds in ontwikkeling...en iemand die 60 is ook. Zoiets heet je hormoonhuishouding die ervoor zorgt wie je bent, hoe je je voelt en waar je staat. Dacht je serieus dat wanneer je 21 bent geworden je hormoonhuishouding voor altijd zo blijft? En dat je dat niet kan vernken?

Waarom denk je dat er hier geen oudere bbers rondhangen? Omdat broekies van in de 20 hier hun de les willen laten lezen met hun eigen ervaring terwijl DAT nergens op gebaseerd is. Lees je je eens serieus in in hoe je lichaam zich afhankelijk maakt van je eigen hormoonhuishouding. Of je nu 24 of 60 bent.....ALLES hangt af van je hormoonhuishouding. Daarna zal je niet snel zulk onzin uit gaan kramen als wat ik hier lees.

Jullie hebben totaal geen idee wat hormonen doen voor jullie. Ook al doen jullie je voor als experts...jullie hebben totaal geen idee.

Waarom zou 250 test prima zijn en 500 niet?
Omdat ALS je het wilt doen, je het beter zo laag mogelijk kan houden. Of dat je dat kuurtje nummer 2 met 600mg test je dezelfde gains geeft?

Wat voor problemen dan? Hij is 24.

Ow crisis, dus omdat hij 24 is krijgt hij geen problemen? Denken jullie dan serieus niet na over de rest van je leven?

Er is wel een verschil in ontwikkeling van iemand die 18 is of 24. Ik zeg ook helemaal niet dat hij geen problemen kan krijgen omdat hij 24 is.

Als tweede kuur kan hij ook gewoon nog keer 500 test pakken. Echt niet omdat hij dit de eerste keer gedaan heeft dat hij tweede keer moet verhogen.

Je praat alsof je hele hormoonhuishouding onherstelbaar verdoet is na een kuur van 500/600 test.

En het gejank over leeftijd van personen die reageren slaat ook nergens. Alsof iemand door zijn leeftijd wel weet hoe het zit. Je hebt nog niets onderbouwt van wat je zegt.

Ik hoef niet te onderbouwen wat ik zeg. Het staat in vele onderzoeken beschreven dat je hormoonhuishouding er mee op houdt als je zelf hormonen toestopt. Jullie moeten eens niet zo dom doen door klakkeloos alles in je klote te spuiten op aanraden van een stel wannabee bbers hier op DBB. Jullie hebben simpelweg geen idee wat het met je doet op de lange termijn.

Je eigen huishouding zal sneller de draad weer oppakken bij een dosis van 200mg dan bij een dosis van 600mg. Als je kan rekenen, wat elke mong**l wel moet kunnen heden ten dage, dan weet je dat dat zo is.

En ik heb nergens gezegd dat een kuur van 600mg je hormoonhuishouding onherstelbaar naar de klote helpt. Maar ik ben ook geen domme jojo. We zitten op een bb forum. En we weten allemaal dat de eerste kuur automagisch zal leiden tot een tweede en meerdere kuren. En ja hoor, tuurlijk kan hij een kuur van 500mg pakken als tweede kuur, maar hij zal never nooit niet hetzelfde ervaren als zijn eerste kuur van 600mg. Simpelweg omdat het de lekkere bijwerkingen zijn die het kuren zo lekker maakt. En als je die niet ervaart bij een lagere dosis, dan gooi je automatisch je dosis omhoog.

Maar fok it, ik zit hier niet voor de mass sukkelige schapen die alles nablaten te typen. Ik zit hier te typen voor die ene persoon die wel wat in mijn verhaal ziet (welke meer onderbouwd is dan te gaan roepen dat je lekker 600mg in je eerste kuur moet pompen) en zich verder gaat verdiepen in hoe de menselijke hormoonhuishouding werkelijk in elkaar zit. Want deze ene persoon zal dan meer bereiken in zijn bb carriere dan jullie jonge guppen die over 10-15 jaar ineens mijn bericht herinneren en opeens bedenken: verrek, die kneus Yzord had nog gelijk ook nog.

Succes ermee. Het is niet mijn lijf en mind die je naar de klote helpt. Maar wel die van een ander met jullie niet onderbouwde nageblaat.

Ja tuurlijk ligt je eigen testosteron aanmaak plat als je test zet. Maar dit komt in de meeste gevallen ook weer goed op gang. Hier hadden we het niet over.

Er zijn volgens mij ook helemaal geen onderzoeken naar effecten op lange termijn.

En jij roept ook maar wat zonder onderbouwing. Geeft commentaar dat wij iemand napraten en onze leeftijd blablablabla. Maar tot nu toe komt dat meer over alsof je geen fatsoenlijke onderbouwing kunt geven voor je stelling en je er op deze manier maar vanaf maakt. In mijn eerste reactie stelde ik vooral vragen, maar je hebt er nog geen 1 echt beantwoord.

500 of 600 maakt echt niet zoveel verschil lijkt me

Omdat ik simpelweg niet met opgeschoten pubers in discussie wil gaan, omdat dat weer resulteert in nageblaat. Ik hoef maar een ding te zeggen wat alles onderbouwd en dat is dat hier geen prof bbers komen, simpelweg omdat hun na 10 minuten lezen op DBB automatisch op het kruisje rechtsboven klikken. Ga eens op onderzoek uit (en dan doel ik op verder kijken dan dbb). En zoals eerder gezegd, ik hoef niks te onderbouwen, want het is allemaal common sense. Als jij alleen maar onderbouwing wil hebben, dan betekent dat alleen maar dat je zelf geen sjoege hebt van wat je predikt op dbb.

En ik heb inmiddels 3 maatjes onder de grond mogen brengen vanwege jullie "expertise" hier. Dus kom niet aan met je gejank. Heel DBB is een leuk forum als je over lekkere wijven wilt hebben of gewoon wilt ouwehoeren. Maar er zou een letterlijk verbod moeten komen op die adviezen van jullie, want jullie brengen anderen de vernieling in met jullie nageblaat. Want geen van allen hier staan profi op een podium, maar je profileert jezelf allemaal wel als degene die er alles van af weten.

500 of 600 maakt echt niet zoveel verschil lijkt me

Daar gaan we weer. Volgens JOU ja. Je mannelijke hormoonhuishouding loopt gesmeerd op 50mg test per week zonder toevoeging. Moet je nagaan wat 100mg test verschil zou kunnen doen als het 600mg voor 10 weken heeft gehad. Jullie denken zo gemakkelijk over mg's dat ik me ervoor schaam dat ik met jullie hier de discussie erover aan ga.

Ik vind dat je echt met onzin argumenten komt. Wat heeft pro zijn en op het podium staan nu te maken met hetgeen wij hier bespreken.

En common sense over gevolgen op lange duur lijkt me ook niet. Er is zo ver ik weet geen onderzoek op dat gebied.

Iedere reactie roep je maar iets. Je geeft geen fatsoenlijke onderbouwing. Je komt interessant doen met kreten als opgeschoten pubers, maar je weet niet waar je het over hebt. Je wilt niks uitleggen want anders gaan andere je napraten. Weer een opmerking zonder enige functie. Als jij het zo goed weet leg het dan uit en onderbouw dit ook met argumenten die er mee te maken hebben.

• Topic Starter Topic Starter
Ik vind dat je nogal beledigend overkomt met al die rare, nietszeggende kreten van je! Mocht je het allemaal zo goed weten onderbouw het dan zoals Bricks zegt. En natuurlijk had ik er voor kunnen kiezen om 250 of 300 te zetten maar dat heb ik niet gedaan! Klaar! Mijn keuze, heb zoveel mogelijk research gedaan en aan de hand daarvan kan ik toch met zekerheid zeggen dat dit een prima eerste kuur is. Dat jij hem te zwaar vind is jouw mening. Succes ermee!

Zullen we deze kerel gewoon zijn logje laten doen, wat heeft die discussie voor een zin Yzord, hij is toch al begonnen. Natuurlijk zijn er altijd voor en- tegenstanders, maar daar doe je niks aan.

Nergens op gebaseerd? Wat jullie moeten doen is goed luisteren naar wannabee bbers en vervolgens als papegaaien "the word" verspreiden ja. Iemand die 24 is is nog steeds in ontwikkeling...en iemand die 60 is ook. Zoiets heet je hormoonhuishouding die ervoor zorgt wie je bent, hoe je je voelt en waar je staat. Dacht je serieus dat wanneer je 21 bent geworden je hormoonhuishouding voor altijd zo blijft? En dat je dat niet kan vernken?

Waarom denk je dat er hier geen oudere bbers rondhangen? Omdat broekies van in de 20 hier hun de les willen laten lezen met hun eigen ervaring terwijl DAT nergens op gebaseerd is. Lees je je eens serieus in in hoe je lichaam zich afhankelijk maakt van je eigen hormoonhuishouding. Of je nu 24 of 60 bent.....ALLES hangt af van je hormoonhuishouding. Daarna zal je niet snel zulk onzin uit gaan kramen als wat ik hier lees.

Jullie hebben totaal geen idee wat hormonen doen voor jullie. Ook al doen jullie je voor als experts...jullie hebben totaal geen idee.

Omdat ALS je het wilt doen, je het beter zo laag mogelijk kan houden. Of dat je dat kuurtje nummer 2 met 600mg test je dezelfde gains geeft?

Ow crisis, dus omdat hij 24 is krijgt hij geen problemen? Denken jullie dan serieus niet na over de rest van je leven?
As a matter of fact heb ik prima op de Universiteit geleerd hoe hormonen werken :rolleyes:. Je gebruikt als argument dat alles afhangt van je hormoonhuishouding. Hormonen zijn inderdaad heel belangrijk in het lichaam, maar je argument slaat alleen ergens op als het toedienen van hormonen dat systeem permanent beschadigd. Ja, je HPG-as wordt platgelegd. Er is echter geen bewijs dat je deze as permanent significante schade toebrengt. Er zit ook een gigantisch verschil in mensen die year round op >1 gram AAS zitten, en mensen die 2x per jaar een kuurtje van 10 weken doen.

En ik heb inmiddels 3 maatjes onder de grond mogen brengen vanwege jullie "expertise" hier. Dus kom niet aan met je gejank. Heel DBB is een leuk forum als je over lekkere wijven wilt hebben of gewoon wilt ouwehoeren. Maar er zou een letterlijk verbod moeten komen op die adviezen van jullie, want jullie brengen anderen de vernieling in met jullie nageblaat. Want geen van allen hier staan profi op een podium, maar je profileert jezelf allemaal wel als degene die er alles van af weten.
Dit lijkt mij zeer onwaarschijnlijk. Maar goed, ik geef je het voordeel van de twijfel: wat was hun doodsoorzaak?
En je snapt toch wel dat als wij geen advies geven, mensen de raarste kuurtjes gaan doen? Ze luisteren dan naar de grootste debiel in de gym. Ik weet vrijwel zeker dat de kuurtjes dan veel onverantwoordelijker worden.

Als je bang bent moet je helemaal niet gaan kuren.
Het is te begrijpen dat je voorzichtig bent je met je lichaam, maar ik mag aannemen dat OP zich goed heeft ingelezen en wel degelijk weet waar hij mee bezig is, dus heb daar dan ook respect voor.

Ieder zijn keus.

Interessant topic

Vandaag schouders/traps op het programma. Normaal is dit mn rugdag maar met de pijn in mn bilspier kan ik onmogelijk deadliften :P zal de training even posten :)

Vandaag schouders/traps op het programma. Normaal is dit mn rugdag maar met de pijn in mn bilspier kan ik onmogelijk deadliften :P zal de training even posten :)

p*ssy. Nee geintje natuurlijk ;) succes met die kleine skinny kerel afbeulen haha!

Interessant topic inderdaad. Ik ga je volgen.

Update: vandaag Schouders/Traps getraind. Was een heerlijk training met heerlijke pomp zeg. Ik volg het Ben Pakulski MI40 schema maar wel aangepast aan mijn behoeften zeg maar. Schema zorgt er wel voor dat de gewichten die je gebruikt ontzettend dalen, maar de contractie van de spier is super dus die gewichten boeien me niet zoveel! Tot dusver merk ik vrijwel niets van de Test maar dat is logisch...nog maar ff wachten hehe :P

Begin een beetje grieperig te worden, met name koorts komt nu om de hoek kijken. Is toch al heel lang geleden dat ik dat voor het laatste heb gehad. Hopelijk gaat het snel weg. Vooralsnog zit ik 100% in mn voeding en blijf ik dat ook zeker doen :)

Success k volg:)

Terug
Naar boven