XXL Nutrition

Eerste kuur: Testosteron Enanthaat op 600MG per week

• Topic Starter Topic Starter
Update: merk qua trainingen nog niet veel van de Test, lijkt me ook logisch. Wel zweet ik me kapot s´nachts en word ik daardoor ook wakker. M´n injectiepijn die ik vanaf maandag had is ook bijna weg dus dat wordt heerlijk benen knallen morgen :D! Zondag de tweede inject, wel weer spannend, maar heb er zinin :)!!! Zometeen staan armen op het programma.

Vanmorgen klokte ik precies 94 kilo! Dat is +1, ik denk wat vocht. Toch eet ik heel schoon. Morgen tweede inject en maar hopen dat die wat minder pijnlijk is de dagen erna....

Interessant topic, alleen beetje jammer van de discussie hierboven die wss toch niks op gaat leveren.
Moet eerlijk zeggen 600mg gaat hem voor mij niet worden de eerste keer, mij wat te hoog.
Maar dat zal voor jou de pret niet drukken:D

Ik volg en succes!

Interessant topic, alleen beetje jammer van de discussie hierboven die wss toch niks op gaat leveren.
Moet eerlijk zeggen 600mg gaat hem voor mij niet worden de eerste keer, mij wat te hoog.
Maar dat zal voor jou de pret niet drukken:D

Ik volg en succes!

Discussies zijn er om te voeren en er zullen voor en tegenstanders zijn. Voor mijzelf persoonlijk ben ik toch zo gek nog niet bezig op een TEST E 600MG als eerste kuur. Beter dit vind ik zelf dan met een kickstart die dan uiteindelijk de eerste weken op meer mg´s uitkomt. De pret moet nog komen, maar ben deze week een 1.1 kilo aangekomen. Zal wel vocht zijn. Eet heel schoon....:)

Leuk dat je volgt man :D

---------- Toegevoegd om 09:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:26 ----------

Gister tweede inject gehad. Ging prima, voelt weer een beetje beurs. Hoop dat het niet, net als afgelopen week, echt pijn gaat doen of gaat zwellen.

Lekker bezig! Ben echt benieuwd naar de resultaten!

Ik volg! beetje zelfde stats dus hier ga ik wel wat aan hebben.

Paar vragen

1. Ga je ook Before en After pics posten?
2. Waarom gekozen voor 600mg ipv de "standaard" 500 voor beginnerskuurtje of zelfs 250mg/350mg ? (niet om te haten gewoon uit interesse)
3. Ik zie dat je in maal 5 100gr havermout eet, maar ik zie geen melk ofzo erbij staan. hoe eet jij dit ?
4. ik zie in maal 6 dat je 100gram broccoli eet, is hier een reden voor zo vlak voor het slapen? waarom bijf niet bij maaltijd 4?

sorry als ik iets vraag wat al gevraagd of beantwoord is:)

Ik volg! beetje zelfde stats dus hier ga ik wel wat aan hebben.

Paar vragen

1. Ga je ook Before en After pics posten?
2. Waarom gekozen voor 600mg ipv de "standaard" 500 voor beginnerskuurtje of zelfs 250mg/350mg ? (niet om te haten gewoon uit interesse)
3. Ik zie dat je in maal 5 100gr havermout eet, maar ik zie geen melk ofzo erbij staan. hoe eet jij dit ?
4. ik zie in maal 6 dat je 100gram broccoli eet, is hier een reden voor zo vlak voor het slapen? waarom bijf niet bij maaltijd 4?

sorry als ik iets vraag wat al gevraagd of beantwoord is:)

He kerel! No problem.

1. Ik ga zeker before en after pics posten...ongeacht het resultaat, maar ga er vanuit dat dat wel goed gaat komen!

2. Ten eerste is mijn merk AAS 300MG per ml. Voor mezelf heb ik het gevoel dat een 250MG te weinig zal doen op het lichaam dat ik heb. Ik ben vrij lang en begon op 93 kilo. Daarbij wil ik het ook gelijk goed doen, maar afgezien daarvan wordt er over het algemeen 500MG TEST E aangeraden als beginnerskuur dus wijk ik daar een beetje vanaf. Wat in mijn ogen helemaal niet erg is btw!

3. Van die 100 gram havermout heb ik 50 gemaakt en bij m´n eerste twee maaltijden er 25 gram bijgedaan. Wilde in de avond niet teveel carbs hebben. Ik mix het savonds dan wel met water ;)!

4. Ik vind een bak kwark van 500 gram te weinig om me de hele nacht verzadigd te houden. Dus eet ik daar 100 gram broccoli bij om me wat meer te verzadigen en tijdens de maaltijden ervoor ben ik qua cals al goed verzadigd vandaar dat mijn keuze in groente naar de avond gaat.

ik ga ook volgen! Ga je ook progressiefoto's posten, of evt enkel voor en na oid? IS altijd leuk om te zien ^^
Als je gains zo goed gaan zijn als je motivatie zal je geen spijt hebben hiervan denk ik! :D

Ik ga alleen Before en After doen, om zo het resultaat goed te zien. Wil me vooralsnog focussen op het eindresultaat.....qua motivatie zit het helemaal goed. Hoop toch echt de 100 kilo te passeren met deze kuur :D! Goed dat je volgt, ik blijf eigenlijk elke dag updaten :)!

---------- Toegevoegd om 22:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:31 ----------

Ik train aan de hand van het MI40 programma van Ben Pakulski (m.u.v. kuiten) , maar dan wel enigszins aangepast volgens mijn eigen normen. Met dit schema train je op z´n makkelijkst gezegd met een concentrische beweging van 1 seconde en een excentrische beweging van 4 seconden. Dit heeft de gewichten die ik ooit pakte behoorlijk verlaagd, maar ik vind het super om op dit moment zo te trainen.

BORST/KUITEN

PEC-DEC (pre-exhaust) 15x40, 15x45, 15x50
Incline DB press 8x24, 8x20, 8x16, 8x12
Bench press 8x65, 8x60, 8x50, 8x40
Incline smith machine press 45 graden 8x50, 8x40, 8x30, 8x30
Incline DB flyes 8x14, 8x12, 8x10, 8x10
Bodyweight dips 13hh, 9hh, 7hh (geen excentrische beweging van 4 seconden)

KUITEN 2 sets per oefening; 30 herhalingen per set en om de 10 herhalingen voetstand veranderen recht, buiten, binnen:
Standing Smith machine calf raise: 30x60, 30x40
Seated calf raise: 30x60, 30x50

Had deze training een superpomp en voelde het goed vol lopen! Qua kracht kan je zien dat dat natuurlijk beter kan, maar dat is niet waar ik voor train :)

Als je motivatie goed zit, en je voeding ook, dan haal je die 100kg wel bro.
Ik volg nog steeds ;)

Vanmorgen klokte ik precies 94 kilo! Dat is +1, ik denk wat vocht. Toch eet ik heel schoon. Morgen tweede inject en maar hopen dat die wat minder pijnlijk is de dagen erna....

Vocht krijg je toch wel, hoe schoon je ook eet :P Maar dat verlies je na de kuur weer!

Met pijn in m´n hart deel ik jullie mee dat een vriend van me is gister komen te overlijden. Hij had een hartafwijking en heeft een hartaanval gehad. Op 29 jarige leeftijd is hij overleden. Het valt niet te beschrijven wat voor gevoelens en verdriet er bij me loskomen. Een dierbare verliezen die zo kort heeft geleefd.....ik ben er helemaal kapot van.

Hij was ook een bodybuilding fan. Vandaar dat ik net ook ben gaan trainen. Ik denk dat hij dat zeker gewild had. Ik zal ook keihard door blijven trainen en hem altijd in m´n gedachte houden!!! Love him!!

Laatst bewerkt:
Met pijn in m´n hart deel ik jullie mee dat een vriend van me is gister komen te overlijden. Hij had een hartafwijking en heeft een hartaanval gehad. Op 28 jarige leeftijd is hij overleden. Het valt niet te beschrijven wat voor gevoelens en verdriet er bij me loskomen. Een dierbare verliezen die zo kort heeft geleefd.....ik ben er helemaal kapot van.

Hij was ook een bodybuilding fan. Vandaar dat ik net ook ben gaan trainen. Ik denk dat hij dat zeker gewild had. Ik zal ook keihard door blijven trainen en hem altijd in m´n gedachte houden!!! Love him!!

Gecondoleerd JeePee (K)

Sterkte JeePee! Proberen te verwerken en er zoveel mogelijk extra motivatie uit te halen inderdaad!

Heftig man!

Gecondoleerd met t verlies en knal dan voor hem dik voorbij die 100kg, gaat je zeker lukken!

Thank you guys! Ga het voor hem doen!!!

Gecondoleerd en veel sterkte in de komende tijd!!

Sterkte bro!

sterkte en zorg dat ie trots op je kan zijn!

Terug
Naar boven