Fitness Seller

Eerste kuur wielrennen/veldrijden

Sniper78

Novice
Waardering
0
Ben op zoek naar iets om gedurende 1 à 2 uur te kunnen vlammen op de cyclocrossfiets.

Daarbij wil ik graag volgende kuur proberen (tijd nog te bepalen):

Testosteron enanthaat 2.5ml
Boldenone (hopelijk schrijf ik het goed ;-) )

Is dit aan te raden als wielrenner?
Doe niet aan wedstrijden.

je doet niet aan wedstrijden en wil toch gebruiken?
om je pa er af te rijden de zondag of wa?

1 a 2 uur crossen : aerobisch
anabolen: anaerobisch

Ik zie dus amper het nut ervan in, dan zou ik eerder aan de epo gaan

jody zei:
je doet niet aan wedstrijden en wil toch gebruiken?
om je pa er af te rijden de zondag of wa?
doe jij aan wedstrijden? nee. waarom gebruik jij dan?
als je geen deftig antwoord kan geven, geef er dan geen. je moet niet aan wedstrijden doen om af te zien.

sniper 78: 250mg test per week is ok. ik zou die boldenone er zelfs niet bijnemen maar het kan. laat ze maar zeiken over epo.

Laatst bewerkt:
calyptus zei:
1 a 2 uur crossen : aerobisch
anabolen: anaerobisch

Ik zie dus amper het nut ervan in, dan zou ik eerder aan de epo gaan
als je niet weet waarover je spreekt, kun je beter niets zeggen. wat je zegt, slaat nergens op.

Kun je als Wielrenner niet beter denken aan Andriol EPo Var etc...?

• Topic Starter Topic Starter
Bedoeling is eerder om binnenkort, wsl 2008 terug competitie te doen.
Vandaar terug de opbouw...

boldenone ook wel eq genoemd wordt wel vaak gebruikt bij wielrenners ivm het toenemen van rode bloedcellen en dus wordt je conditie ook beter.
Ik zou het zo doen:week1-10 test enanthaat 250 mg
week1-12 boldenone 600 mg + nakuur

tja bold is zekers intressant dan zou ik 125 mg test enant zetten per week en rond 400 mg bold krijg je aardige rbc verhoging mee ik heb het zelf nooit gedaan maar op andere boards hoor ik er veel mensen over.

Ik denk dat 600 mg bold indd eerder bedoelt is als massabouwer... 400 zou dan voldoende kunnen zijn denk ik.

doe jij aan wedstrijden? nee. waarom gebruik jij dan?
als je geen deftig antwoord kan geven, geef er dan geen. je moet niet aan wedstrijden doen om af te zien.

sniper 78: 250mg test per week is ok. ik zou die boldenone er zelfs niet bijnemen maar het kan. laat ze maar zeiken over epo.

ik gebruik niet

vind het overigens maar stom om als "wielertoerist " aan de spuit te gaan

Bedoeling is eerder om binnenkort, wsl 2008 terug competitie te doen.
Vandaar terug de opbouw...

ff off topic:

Worden dit soort dingen niet besproken op (wiel)renners fora?
Of word daar idd zo geheimzinnig over gedaan en is dit het enige adres waar men terecht kan?

Het gebruik is alom. Het mag echter niet besproken worden. De uci en knwu geven kapitalen uit aan opsporing en ontkenning. Dit terwijl iedereen weet dat het uitbannen van doping niet mogelijk is. De enige optie is het onder dokterstoezicht toestaan.

Het blijft alleen pijnlijk om te zien dat alleen de wielersport wordt aangepakt.

calyptus zei:
rustig ouwe, sebiet gaat je lever eraan

Ik blijf het nut van epo en familie beter vinden

ik reageer omdat je gewoon verkeerde info geeft. die wielrenner wil opbouwen, meer kracht in zijn benen hebben tegen dat het seizoen begint. heeft niets te maken met EPO. EPO verhoogt uw hematocriet, is goed tijdens de wedstrijd maar hematocriet daalt weer daarna. met AS gaan zijn spieren sterker worden en daarvan gaat hij een beetje kracht verliezen na zijn kuur, maar hij zal sterker geworden zijn. en wat je niet met vergeten: alle AS zorgen er ook voor dat je uithouding verbeterd door aanmaak van meer rode bloedlichaampjes. ik reageer vooral op je bericht omdat ik er zeker van ben dat je geen ervaring hebt met AS of EPO.

He jongens ik heb ook een vraagje, ik moet mijn auto een paar weekjes missen dus moet nu ff een tijdje op de fiets naar het werk. Weten jullie iets wat ik kan pakken zodat ik wat eerder op mijn werk ben, iets met epo misschien? :rolleyes:

Winstrol of anavar is natuurlijk ook niet slecht om te pakken als wielrenner.
Je krijgt meer kracht en niet al te veel massa.
Maar aangezien je meer tijd hebt omdat je toch niet gecontroleerd word zijn er misschien betere producten.

Terug
Naar boven