XXL Nutrition

Eerste kuur wielrennen/veldrijden

@sniper78 waarom aas, er zijn genoeg voedingsup. die je ook behoorlijk kracht geven voor een paar uur o.a No-xplode probeer dat eens als je wilt.

Ben op zoek naar iets om gedurende 1 à 2 uur te kunnen vlammen op de cyclocrossfiets.

Daarbij wil ik graag volgende kuur proberen (tijd nog te bepalen):

Testosteron enanthaat 2.5ml
Boldenone (hopelijk schrijf ik het goed ;-) )

Is dit aan te raden als wielrenner?
Doe niet aan wedstrijden.

Nee is niet aan te raden . Bold eq is een erg goede massa pakker , niet iets waar je naar opzoek bent .

Ik zou het bij testosteron houden .

goed bezig kerel !

ik zit paar uren per week op de fiets om dan te horen dat losers zoals jij je komen voorbij gevlamd met half zoveel training.

maar je hebt de goede geest : trainen en pakken en dan achteraf de grote man op het hoogste schavotje uithangen. kan je niet positief plassen uiteraard.

voor mijn part mogen mannen als jij steeds tactisch of technisch naast het podium geraken.

wens je nog veel geluk !

goed bezig kerel !

ik zit paar uren per week op de fiets om dan te horen dat losers zoals jij je komen voorbij gevlamd met half zoveel training.

maar je hebt de goede geest : trainen en pakken en dan achteraf de grote man op het hoogste schavotje uithangen. kan je niet positief plassen uiteraard.

voor mijn part mogen mannen als jij steeds tactisch of technisch naast het podium geraken.

wens je nog veel geluk !

stef toch.....op wie geef je nu af?

Stef, op dit forum kom je zo erg kansloos en bevooroordeeld over. Kun je je er beter buiten laten denk ik;)

Als je dit niet kunt hebben kun je tegenwoordig beter stoppen met fietsen of welke sport dan ook.

Ik hoop niet dat dit een enorme schok bij je geeft, veel sukses ermee in elk geval:angstig:

zou niet voor test of bold gaan!wat heb jij aan 8kg massa derbij??
vind nou ook niet meteen dat je conditie door test echt beter word!
beter is anavar of winny! (wat al genoemd werd)

zeg bijlange niet dat dit een schok is...

vin de persoon in kwestie gewoonweg dom ook, als je gebruikt in wielrennen ben je in een gevarenzone, gaat ie even verkondigen op een forum dat ie gaat gebruiken en achteraf doodleuk wedstrijden gaat rijden.:rolleyes:

mss eens even aan denken dat fora nog altijd publiek toegankelijk zijn, en dat ie een Ip adres heeft...door de juiste mensen makkelijk op te sporen voor mijn part heeft ie er succes mee.

of je gebruikt of niet is je eigen keuze. ik zoek ook geen bijval in mijn punt, ik sta er achter dus geef ik geen malle **** wat een ander ervan denkt.

ken in het wielrenner ook paar mensen die gebruiken, en nog kunnen ze niet volgen in geen enkel wedstrijd...

ik rijd puur en geef er nog op hun dak, dus verliezen ze twee keer, ook gebruikers dus.

wielrennen is afzien, zoals elke sport op een hoog niveau. ik geloof nog steeds dat er veel zijn die de wereldtop halen (in het wielrennen) zonder prutsen...

zeg bijlange niet dat dit een schok is...

vin de persoon in kwestie gewoonweg dom ook, als je gebruikt in wielrennen ben je in een gevarenzone, gaat ie even verkondigen op een forum dat ie gaat gebruiken en achteraf doodleuk wedstrijden gaat rijden.:rolleyes:

mss eens even aan denken dat fora nog altijd publiek toegankelijk zijn, en dat ie een Ip adres heeft...door de juiste mensen makkelijk op te sporen voor mijn part heeft ie er succes mee.

of je gebruikt of niet is je eigen keuze. ik zoek ook geen bijval in mijn punt, ik sta er achter dus geef ik geen malle **** wat een ander ervan denkt.

ken in het wielrenner ook paar mensen die gebruiken, en nog kunnen ze niet volgen in geen enkel wedstrijd...

ik rijd puur en geef er nog op hun dak, dus verliezen ze twee keer, ook gebruikers dus.

wielrennen is afzien, zoals elke sport op een hoog niveau. ik geloof nog steeds dat er veel zijn die de wereldtop halen (in het wielrennen) zonder prutsen...

Ik denk echt dat je het mis hebt maar dat is mijn mening natuurlijk maar.
Ik rijd nu 7 jaar competitie en ik weet ondertussen ook wat het verschil maakt.
Tja en alles is inderdaad te achterhalen maar ik verwacht niet zo snel dat ze bij iedereen die zegt op een forum dat ie gaat kuren dat ze daar controle houden. Daarnaast is het veel waarschijnlijker dat ze eerst bij aanbieders van verboden producten gaan controleren.

Het wielrennen is indd afzien maar dat word echt niet minder als je gaat gebruiken. Maar heb je al wel eens aan het feit gedacht dat doping gebruiken soms gewoon beter is voor je lichaam dan als je het niet gebruikt, vooral op het hoogste niveau.
Ik neem als voorbeeld maar de tour, als een renner die rijd ziet zijn lichaam daar van af, zijn recup. zal slechter worden tijdens de tour. Op den duur zal het lichaam haast niet meer herstellen. Hierdoor krijg je uitgemergelde renners die niets meer kunnen en lichaamelijk een wrak zijn.

Bij de grote ploegen heeft men goede artsen of de renners komen buiten de ploeg om bij goede artsen .
Dit zijn artsen die (de meeste toch)in ziekenhuizen werken en dus heel goed weten waar ze mee bezig zijn, hierdoor wordt het gebruik van doping veel minder gevaarlijk.

Dus ik vind het niet terecht als je het woord doping hoort dat je dan meteen gaat roepen dat iemand dom is of hem/haar te veroordelen als valsspeler.
Sommige mensen zouden ook beter na moeten denken of ze al wel klaar zijn om iets te gebruiken. Wat hun doel is en of het wel waard is de nadelige gevolgen te ondervinden voor het doel dat ze stellen.

En nu heb ik heel dit stuk getikt en besef ik ineens dat dit topic hier eigenlijk niet over gaat:headbang:

Als je geen wedstrijden doet zou ik persoonlijk ook niks gebruiken dat de gezondheid schaadt.

Als je het dan toch doet in het veldrijden zou ik eerder naar amfetamines en andere boosters zoals efedrine gaan.

Met anabolen kom je sowieso gewicht aan en dat beperkt je behendigheid. Daar is het nu trouwens te laat voor, het seizoen is begonnen.

Edit: als ik het zo herlees ben je een echte toerist die hier enkel zit om dope te zoeken.

iron devoted zei:
zou niet voor test of bold gaan!wat heb jij aan 8kg massa derbij??
vind nou ook niet meteen dat je conditie door test echt beter word!
beter is anavar of winny! (wat al genoemd werd)
leg mij is uit hoe je 8kg massa gaat winnen als je 250mg test neemt en 5 keer per week 100 kg rijdt. ik krijg die massa er nog niet bij als ik elke dag zwaar ga trainen, 500mg test per week zou nemen en dan nog is eet zoals een paard.

goed bezig kerel !

wens je nog veel geluk !

kan ik inkomen

eerst rij je geen competitie en nu rijd je al 7jaar competitie...

nuja kijk se, over doping word idd gezegd dat het gezonder is, dat het de mogelijkheid geeft te recuperen, nu kan ik aan jou vragen als cyclocrosser, waarbij het een uur alles geven is, of je niet voldoende kan herstellen op een week ? je rijdt niet de tour he, of wel ?

ik weet dat als ik alles geef (ik rij met mtb notabene en werk veel trainingen af op de ergometer of koersfiets) voor 4-5uur lang dat ik de volgende dag moet recuperen dmv een recuperatietraining maar de dag erop kan ik gerust terug extensief gaan trainen en dag erna terug intensief...dus ik zie niet in waarom iemand anders dat niet kan, ik ben iets langer of een jaar intensief bezig met mtb en ik maak veel vooruitgang, dat ligt niet aan de doping hoor, ik train veel en eet gezond en mijn vetpercentage staat steeds behoorlijk laag.

je spreekt over valsspelen, nu dat is relatief omdat men op veel manieren kan gaan cheaten maar ik vind het gewoon ne short-cut, je doet de mensen hun trainingen tekort, mensen die zijn zoals ik.

in het wielrennen op tv zie je een groot deel onder de doping zitten, geen enkel ploeg is er vrij van maar als ik dan kijk naar de wereldtop mtb'ers, die net zo hard afzien als wielrenners, en die mannen zijn meestal niet gedopeerd dan stel ik mij vragen. oke je hebt uitzonderingen, in elke sport.

als ik het zo niet kan halen dan laat ik het gewoon zo, dan blijf ik wel gewoon werken, wat het ook zal zijn.

ik kan me ook niet inbeelden dat je fier op het podium kan staan.

eerst rij je geen competitie en nu rijd je al 7jaar competitie...

nuja kijk se, over doping word idd gezegd dat het gezonder is, dat het de mogelijkheid geeft te recuperen, nu kan ik aan jou vragen als cyclocrosser, waarbij het een uur alles geven is, of je niet voldoende kan herstellen op een week ? je rijdt niet de tour he, of wel ?

ik weet dat als ik alles geef (ik rij met mtb notabene en werk veel trainingen af op de ergometer of koersfiets) voor 4-5uur lang dat ik de volgende dag moet recuperen dmv een recuperatietraining maar de dag erop kan ik gerust terug extensief gaan trainen en dag erna terug intensief...dus ik zie niet in waarom iemand anders dat niet kan, ik ben iets langer of een jaar intensief bezig met mtb en ik maak veel vooruitgang, dat ligt niet aan de doping hoor, ik train veel en eet gezond en mijn vetpercentage staat steeds behoorlijk laag.

je spreekt over valsspelen, nu dat is relatief omdat men op veel manieren kan gaan cheaten maar ik vind het gewoon ne short-cut, je doet de mensen hun trainingen tekort, mensen die zijn zoals ik.

in het wielrennen op tv zie je een groot deel onder de doping zitten, geen enkel ploeg is er vrij van maar als ik dan kijk naar de wereldtop mtb'ers, die net zo hard afzien als wielrenners, en die mannen zijn meestal niet gedopeerd dan stel ik mij vragen. oke je hebt uitzonderingen, in elke sport.

als ik het zo niet kan halen dan laat ik het gewoon zo, dan blijf ik wel gewoon werken, wat het ook zal zijn.

ik kan me ook niet inbeelden dat je fier op het podium kan staan.

Ik wil niet lullig doen maar je hebt ff de verkeerde voorgehad:scratch: . Ik ben namelijk niet de persoon die het topic heeft geopent maar gewoon iemand die erop reageert, kijk ff naar de namen van degene die posten. Ten tweede ben ik geen mtber of crosser maar wegrenner.

Als je doping gebruikt zul je ook nog gewoon keihard moeten trainen anders kom je er ook niet. Je voeding en rust zal ook optimaal moeten zijn en zal je ook gewoon voor 200% voor je sport moeten leven.

Je hoort mij ook niet zeggen dat je als sporter naturel geen progressie kan boeken, maar hoe langer je aan een sport doet hoe minder de progressie zal worden. Op de duur zal je tegen je grenzen gaan zitten en heeft het waarschijnlijk wel nut om doping te gebruiken. Tegen de tijd dat je bedenkt of je wil gaan gebruiken moet je jezelf natuurlijk wel gaan afvragen hoever je kunt komen als je gaat gebruiken en of je daarvoor wil gaan gebruiken. (dit geld ook voor degene die dit topic heeft geopent)
Geen een sporter is begonnen met zijn sport om te gebruiken (voor de meeste is het een hele moeilijke keus om te gaan gebruiken) maar omdat hij of zei de sport leuk vind.

Enne waarom stond philipe merhage zo lang aan de kant???:dunno:

ik denk heus niet dat iedereen die op dit forum kom en die gebruikt wedstrijden draait.Zijn voorbeeld was misschien niet zo goed maar wil niet zeggen dat ie niet kan geholpen worden

Nee ik denk indd niet dat iedereen hier wedstrijden rijd. En ik ken ook veel voorbeelden van wielertoeristen die ook pakken.
Als toerist zou ik zelf niet zo snel pakken gewoonweg omdat je het niet nodig hebt als wielertoerist. Daarnaast is het ook niet echt een eer als je daar rijd en je rijd harder dan je collega omdat je gepakt hebt.

Als je bij de wielertoeristen het niveau niet haalt van je trainingsmaten dan kun je beter andere trainingsmaten zoeken.

ik haalde idd de namen door elkaar.

weet ik ook wel dat filip meirhaeghe daarvoor aan de kant stond heeft ook zijn verdiende straf ervoor gekregen he.

en het is idd zo dat sommige gewoon gaan pakken om mee te kunnen op hun zondaagse ritjes, daar snap ik in de verste verte ook het nut niet echt van

ken iemand die vroeger ook mee reed met zondagsrijders en er waren daar ook mannen bij die hij niet kon volgen toen hij al tegen de constante 40 aan het duwen was...leuke was er snel af en is gewoon alleen gaan rijden

Terug
Naar boven