MuscleMeat

Eerste kuur (zonder vocht?)

Diablor

Novice
Waardering
0
Lengte
1m69
Massa
74kg
Vetpercentage
11%
Hallo beesten,

Na lang inlezen heb ik me eens een account aangemaakt om een paar vraagjes te stellen die ik toch nergens heb gevonden.
Ik zal me eerst even voorstellen..
Mijn naam is Teun. Ik train nu bijna 5jaar met ups en downs.
Ik ben 1m69 en ben 22jaar oud.
Sinds ik begon tot nu, ben ik ongeveer 15kg gegained.
Wat te begrijpen valt, want ik was nog jong.

Anyway.. Ik heb een vraag. Ik zou een kuur willen doen dat niet teveel vocht ophoudt. Ik wil een niet al te zware kuur doen. 5kg spiermassa gainen is voor mij meer als voldoende.
Ik had gedacht een winny only voor 6weken lang aan 50mg/ed.
Maar het is eigenlijk voor in een cutkuur te steken, dus ik weet het nog niet goed.
Ik heb ook ergens gelezen dat 250mg/ew test e+anavar tabs een goede combinatie is.

De meningen zijn althans verdeeld volgens mij..

Eerste kuur niet cutten dat is zonde van de werking. Eerst cutten en dan prikken zou ik zeggen. Winny only is prima geen vocht iig. Ga je dan prikken? Das wel het beste

5kg spiermassa dus echt spier zal je met een ''licht kuurtje'' niet halen. Eerst bedenken wat je wilt doen, cutten of bulken. Je zegt je wilt cutten dan zou 250mg test e al voldoende zijn. Eventueel met een oral erbij maar daar heb ik geen verstand van. Maar als eerste kuur zou ik niet gaan cutten. En ik zou met test ook niet lager gaan dan 500mg gaan want ik voelde er geen reet van.

Standaard kuur is hier altijd

week 1-10 of 12 500 mg test e

nakuur 20mg nolvadex 2weken na last inject.

Vocht valt wel mee als je goed eet. Wees maar niet bang je wordt geen arnold na 1 kuurtje ;)

• Topic Starter Topic Starter
5kg spiermassa dus echt spier zal je met een ''licht kuurtje'' niet halen. Eerst bedenken wat je wilt doen, cutten of bulken. Je zegt je wilt cutten dan zou 250mg test e al voldoende zijn. Eventueel met een oral erbij maar daar heb ik geen verstand van. Maar als eerste kuur zou ik niet gaan cutten. En ik zou met test ook niet lager gaan dan 500mg gaan want ik voelde er geen reet van.

Standaard kuur is hier altijd

week 1-10 of 12 500 mg test e

nakuur 20mg nolvadex 2weken na last inject.

Vocht valt wel mee als je goed eet. Wees maar niet bang je wordt geen arnold na 1 kuurtje ;)
Haha :D
Nouja..
Ik wil gewoon niet teveel opgeblazen zijn. Dus je stelt 500mg test voor 10weken voor.
Ik was echt bijna bereid om 200tabs van winny te kopen haha.
Het is echt een dilemma.
Mijn voeding zit sowieso snor. Alleen zijn de gains het laatste halfjaar gewoon nihil.

---------- Post toegevoegd Mon 5 Mar 2012 om 20:36 ----------

Eerste kuur niet cutten dat is zonde van de werking. Eerst cutten en dan prikken zou ik zeggen. Winny only is prima geen vocht iig. Ga je dan prikken? Das wel het beste

Oke niet cutten.
Ik wou winny only doen met 50mg tabs elke dag.
Zo een spuit elke dag of om de dag zetten heb ik niet echt zin in.
Ik weet dat je van tabs niet zoveel overhoudt als van spuiten maarja..
Let it be so.

Volgens MIJ ga ik wel een paar kg's gainen op winny only.
Maar ik wil andere hun mening erover zien. Misschien zijn er betere voorstellen.

Ik heb nooit orals gebruikt. Zal het ook niet snel doen de schade zal wel meevallen maar ik zie het nut niet als het ook anders kan, waarom zou je liever winstrol nemen als test?

Het beste voorstel van 500mg test is al gedaan en dat is niet elke dag of om elke dag prikken maar 1 keer per week. Dus als je 10 weken doet, 10 prikjes dus stel je niet aan:P

Het beste voorstel van 500mg test is al gedaan en dat is niet elke dag of om elke dag prikken maar 1 keer per week. Dus als je 10 weken doet, 10 prikjes dus stel je niet aan:P

Iknow..
Ik had het over de winstrol injects. :)
Toch bedankt

En dan ga ik veel te veel vocht ophouden, denk je niet?
Ik wil echt niet met een opgeblazen gezicht rondlopen. Met creatine heb ik al zo'n effect :D
Enja.. Je voeding aanpassen.
Je zult sowieso veel vocht ophouden als je 500mg erin steekt.. Correct me if i'm wrong.

Je houdt altijd een beetje vocht vast, ik hou zelfs nog vocht vast met winstrol.

Haha OF wat ik ook in gedachte had was dit:
week 1-10: 250mg/ew TESTO
week 6-10: 30mg/ed WINNY TABS
week 12-14: 20mg/ed NOLVA

Morgen bestel ik sowieso :)
nomnomnom......

Dat was precies mijn eerste kuur behalve de winny op 50mg. Was een cutkuur en ging er heel lekker op.

Dat was precies mijn eerste kuur behalve de winny op 50mg. Was een cutkuur en ging er heel lekker op.

Haha :D Maar de meeste zeggen dat een cutkuur niet verstandig is als eerste kuur. Ga ik er dan nog altijd op gainen wanneer ik bulk? Hoeveel gemiddeld

Haha :D Maar de meeste zeggen dat een cutkuur niet verstandig is als eerste kuur. Ga ik er dan nog altijd op gainen wanneer ik bulk? Hoeveel gemiddeld

De meeste zeggen van niet maar het is wat je zelf wilt en wat je doel is, hoef je niet door anderen te laten bepalen.

Als jij weer volledig herstelt bent kun je weer gainen, hoeveel is persoons gebonden natuurlijk.

Kan je beter dit doen
1-10 250mg test
6-12 50mg winny
13-16 arofix
Al zou het zonde zijn om geen 500mg te pakken. Vocht kan je redelijk in de hand werken als je wilt. 2x per week prikken voor stabieleren waarden. Schoon eten. wanneer je dit strikt doet zal het vocht wel mee vallen. Je staat ook goed droog das ook een voordeel, gewoon 500 pakken

Laatst bewerkt:
1-5 winny 50 mg ed
1-10 test e 500 mg ew
12-16 nolva 20 mg ed

Zorgen dat je voeding juist/clean is dan ga je zo min mogelijk vocht vasthouden.

Post eens je voedingsschema ?

Maar als ik 50mg winny ga nemen.. Moet ik 2potjes kopen van 100tabs terwijl ik er dan nog veel overhoudt.
Het klinkt stom.. Maar toch :D

dan hou je inderdaad 25 pilletjes over
bewaar je ze toch gewoon of je snoept nog 5 dagen door
gooit ze in de blender en voert ze aan de vogels moet je kijken wat een gevaarijke duiven je daarvan krijgt
om een lang lul verhaal kort te maken je moet je kuur goed samenstellen en niet kijken wat het je extra kost
omgerekend hou je 10 euro over nou nou

dan hou je inderdaad 25 pilletjes over
bewaar je ze toch gewoon of je snoept nog 5 dagen door
gooit ze in de blender en voert ze aan de vogels moet je kijken wat een gevaarijke duiven je daarvan krijgt
om een lang lul verhaal kort te maken je moet je kuur goed samenstellen en niet kijken wat het je extra kost
omgerekend hou je 10 euro over nou nou

+1 en inject op Maandag & Donderdag,zouden je bloedwaarden stabieler zijn

dan 1x id week:rolleyes:

Terug
Naar boven