AndroidHealthClinic

Eerste kuur (zonder vocht?)

als je zin hebt om winny te nemen, moet je winny nemen. ik vind een winnykuur een gemakkelijke kuur waar je 2kg zal van overhouden. 500mg test zal je niet veel meer opleveren. als je test only zal doen, zal je na je nakuur ook maar hoogstens 3kg overhouden. ik vraag mij toch af waarom de meesten zo negatief zijn over een winny only als eerste kuur. je zal er een stuk sterker van worden, geen aromatisatie en vochtkop, geen dip achteraf, geen nakuur nodig.

als je zin hebt om winny te nemen, moet je winny nemen. ik vind een winnykuur een gemakkelijke kuur waar je 2kg zal van overhouden. 500mg test zal je niet veel meer opleveren. als je test only zal doen, zal je na je nakuur ook maar hoogstens 3kg overhouden. ik vraag mij toch af waarom de meesten zo negatief zijn over een winny only als eerste kuur. je zal er een stuk sterker van worden, geen aromatisatie en vochtkop, geen dip achteraf, geen nakuur nodig.

3kg?? Heb er 8 aan overgehouden

je kan ook provian mee laten lopen in je kuur hou je ook stuk minder vocht vast

Winny kuur moet je voor de kracht doen, niet om te gainen vind ik persoonlijk.

Heb er zelf 4 kilo van overgehouden en
95% van de krachtwinst. Veel lekkerder dan die paar kilos

Succes man ziet er goed uit

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
Ik heb toch besloten om 6weken lang 50mg winny tabs te nemen ed.
So guys.. Wish me luck!
Ik ga een beetje boven onderhoud eten en mega hard trainen!

Ik hou jullie op de hoogte.

Mietje..

:rolleyes:

Ik heb toch besloten om 6weken lang 50mg winny tabs te nemen ed.
So guys.. Wish me luck!
Ik ga een beetje boven onderhoud eten en mega hard trainen!

Ik hou jullie op de hoogte.

succes met je kuur
laat voor de zekerheid glucosamine meelopen kan je gewoon bij de etos of kruitvat halen
en voorkomt pijn in de gewrichten
veel water drinken is ook goed erbij
maak een logje aan dan kunnen we jou volgen

Terug
Naar boven