MuscleMeat

eerste kuur

30 mg winny is weinig. Ik zou 50 doen.

Bullshit, 30 is zat als kickstart.

Eerste week heb je dan 210 mg aan winny

En ongeveer 200mg aan test (500mg de ester van af trekken en met halfwaardetijd berekenen hoeveel vrij komt)

Als je test maximale waarden bereikt heeft dan zit je ook rond de 400mg aan effectief aas dat vrij komt.

En ongeveer 200mg aan test (500mg de ester van af trekken en met halfwaardetijd berekenen hoeveel vrij komt)

Als je test maximale waarden bereikt heeft dan zit je ook rond de 400mg aan effectief aas dat vrij komt.

betwetertje :D

• Topic Starter Topic Starter

Oke bedankt. en die HCG is niet nodig neem ik aan?

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 10:59 ----------

Ik zou 50 mg winny nemen + HCG bij mn kuur waren mn ballen GIGANTISCH gekrompen, ik geef je alleen advies, hcg kost geen fl**ker

HCG zijn ampullen van 2500-5000iu Het is voor mij geen optie om ze in de koelkast te bewaren. hoe ga ik dat dan doen?

Winny zou ik op 40mg houden en gezien je gewicht zul je hier lekker op knallen :)

doe me een plezier en luister niet naar zen advies.. Hijs 1.84 en 64kg.. Zegt genoeg.

Hahaha, ja ik had z'n log al bekeken. grappig :P

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 11:12 ----------

Winny zou ik op 40mg houden en gezien je gewicht zul je hier lekker op knallen :)

Met 30mg kom ik beter uit met de hoeveelheid dat in een potje zit. dus ik hou em toch denk op 30, aangezien dit alleen maar een kickstart is voor 4 weken. daarna zal de test-e wel op volle toeren zn werk doen.

Hahaha, ja ik had z'n log al bekeken. grappig :P

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 11:12 ----------

Met 30mg kom ik beter uit met de hoeveelheid dat in een potje zit. dus ik hou em toch denk op 30, aangezien dit alleen maar een kickstart is voor 4 weken. daarna zal de test-e wel op volle toeren zn werk doen.

:roflol: okay :thumbs:

Als je je kuur al gaat aanpassen aan de hand van hoeveel er in een potje of vial zit, verdien je ook niet echt serieus advies.

Luister dan maar naar xyxyxyx ;)

haal je potje extra 50mg is de sweet spot.
waarom 4 weeken en geen 6

HCG zijn ampullen van 2500-5000iu Het is voor mij geen optie om ze in de koelkast te bewaren. hoe ga ik dat dan doen?

Verdelen in spuitjes van 250 of 300 iu en invriezen.

Imo geen hcg nodig btw.

Zelf was ik 2 weken na mn nakuur weer hersteld. Zonder hcg

Leuk man theorie jammer dat het niet altijd geldt in de praktijk.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 13:41 ----------

:roflol: okay :thumbs:

Als je je kuur al gaat aanpassen aan de hand van hoeveel er in een potje of vial zit, verdien je ook niet echt serieus advies.

Luister dan maar naar xyxyxyx ;)

+1 gewoon potje halen of anders helemaal niet kickstarten met winny. Wil je maar 30 mg pakken kun je beter dbol nemen.

HCG is een ampulle + 1ml solvent, het solvent is gewoon bac water met natrium chloridum. 1ml is te weinig vloeistof voor 5000ui je gooit het solvent weg. je haalt bij de apotheker back water voor intraveneus gebruik met de 0,9 natrium chloridum deze komen in flesjes van 100ml (+-4€) een steriel leeg flacon waar 10ml ingaat (+-2€) je lost de ampulle op in1ml bac water en deze spuit je voorzichtig in je lege flacon daar doe je dan nog eens 4ml bac water bij. nu heb je 5ml HCG dwz 1ml is 1000ui, deze flacon is in de ijskast 30 dagen houdbaar. moest je nu aan benzyl alcohol kunnen geraken voeg je daar dan 0,9ml van aantoe in je flacon van 100ml bac water en dan is die 60 dagen in de koelkast te bewaren.
het bekomen van benzyl alcohol is niet zo moeilijk de juiste smoes en wat geluk dat er een apotheek wat heeft liggen anders moet je 100ml kopen en kost het 40€ en je hebt uiteindelijk maar 0,9ml nodig dus je vraagt of hij 10ml kwijt kan dan kost het je maar 4€.
andere optie is uitrekenen hoeveel je nodig hebt voor 30 dagen en het overige al in de insuline naald gereed te maken en invriezen en uit de vriezer halen laten ontdooien en inspuiten (er word door sommige beweerd dat de HCG kapot vriest en andere beweren dat het niet zo is)

Laatst bewerkt:
en vergeet dan niet om een klein luchtbelletje in de insulinespuit te trekken tijdens het invriezen gaat de vloeistof uitzetten en zo kan er een deel verloren gaan doordat hij gaat lekken langs de naald naar buiten
is bij mij gebeurd

HCG is een ampulle + 1ml solvent, het solvent is gewoon bac water met natrium chloridum. 1ml is te weinig vloeistof voor 5000ui je gooit het solvent weg. je haalt bij de apotheker back water voor intraveneus gebruik met de 0,9 natrium chloridum deze komen in flesjes van 100ml (+-4€) een steriel leeg flacon waar 10ml ingaat (+-2€) je lost de ampulle op in1ml bac water en deze spuit je voorzichtig in je lege flacon daar doe je dan nog eens 4ml bac water bij. nu heb je 5ml HCG dwz 1ml is 1000ui, deze flacon is in de ijskast 30 dagen houdbaar. moest je nu aan benzyl alcohol kunnen geraken voeg je daar dan 0,9ml van aantoe in je flacon van 100ml bac water en dan is die 60 dagen in de koelkast te bewaren.
het bekomen van benzyl alcohol is niet zo moeilijk de juiste smoes en wat geluk dat er een apotheek wat heeft liggen anders moet je 100ml kopen en kost het 40€ en je hebt uiteindelijk maar 0,9ml nodig dus je vraagt of hij 10ml kwijt kan dan kost het je maar 4€.
andere optie is uitrekenen hoeveel je nodig hebt voor 30 dagen en het overige al in de insuline naald gereed te maken en invriezen en uit de vriezer halen laten ontdooien en inspuiten (er word door sommige beweerd dat de HCG kapot vriest en andere beweren dat het niet zo is)

Beschik niet over een ijskast/koelkast.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 20:27 ----------

haal je potje extra 50mg is de sweet spot.
waarom 4 weeken en geen 6

Waarom 6 weken? Het is m'n eerste kuur hé... ik pak ook nog 500mg test-e erbij.

doe me een plezier en luister niet naar zen advies.. Hijs 1.84 en 64kg.. Zegt genoeg.

Pls ik weeg allang geen 64 meer :roflol:

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 22:35 ----------

Leuk man theorie jammer dat het niet altijd geldt in de praktijk.

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 13:41 ----------

+1 gewoon potje halen of anders helemaal niet kickstarten met winny. Wil je maar 30 mg pakken kun je beter dbol nemen.

En waarom zou het niet gelden in de praktijk?

En waarom zou 30 mg dbol wel voldoende zijn terwijl winny dat niet is?

Om nog maar niet te beginnen over t feit dat de meeste zonder kickstart ook gigantische gains maken op test only dus is het überhaupt nodig?

Meer is niet altijd beter.

Beschik niet over een ijskast/koelkast.

Waar leg je je vlees/vis in ? ???

Het beste is om alle hcg op te delen in insuline spuitjes (dus bij 5000iu verdeel je dat over 10 spuitjes) en in te vriezen. Zo kan je elke week een spuitje uit de vriezer pakken en zetten.
Op zich is het geen probleem om zonder hcg te kuren, maar het is wel beter voor je herstel.

Ik zou trouwens geen kickstart doen. Eerste kuur 500 test e 10 weken is de perfecte eerste kuur.

Het beste is om alle hcg op te delen in insuline spuitjes (dus bij 5000iu verdeel je dat over 10 spuitjes) en in te vriezen. Zo kan je elke week een spuitje uit de vriezer pakken en zetten.
Op zich is het geen probleem om zonder hcg te kuren, maar het is wel beter voor je herstel.

Ik zou trouwens geen kickstart doen. Eerste kuur 500 test e 10 weken is de perfecte eerste kuur.

http://forum.dutchbodybuilding.com/f65/humaan-choriongonadotrofine-hcg-werking-gebruik-341481/

2x per week 400 iu :cool:

Ik zou ur 500 test e 10 weken is de perfecte eerste kuur.
de meningen over het invriezen zijn verdeeld, de werkzame stof zou kapot kunnen vriezen. dus ik doe voor 30 dagen in een flacon in de koelkast en het overige vries ik ook in afgedekt met folie want er zou geen licht op mogen komen. moest de bewering kloppen dat het kapotvriest heb ik toch alvast 6x500ui daarom opteer ik het te gebruiken binnen de 30 dagen niet in te vriezen enkel wat na de 30 dagen gebruikt moet worden

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven