Fitness Seller

eerste kuur

Uiteraard. Zouden meer faqs moeten komen met onderbouwing, heb je waarschijnlijk de helft minder zinloze vragen hier.:cool:

Dat zou je hopen. Als je nu al ziet dat er veel topics bestaan uit shit die in de stickys te lezen zijn. Maar het is nooit verkeerd voor de mensen die wel de moeite nemen het te lezen.

Dat zou je hopen. Als je nu al ziet dat er veel topics bestaan uit shit die in de stickys te lezen zijn. Maar het is nooit verkeerd voor de mensen die wel de moeite nemen het te lezen.
Is meer zodat je gewoon direct kunt linken naar 'n relevante sticky. Hoeft niet iedereen op repeat te staan met 'n heel verhaal, maar gewoon met 'n linkje.

• Topic Starter Topic Starter
Vanmiddag voor het eerst mezelf geinjecteerd. Ik heb goed gewerkt zoals er in de sticky's staat beschreven en had nog wat filmpjes gekeken op internet. alles ging opzich prima.

Bij het aspireren gelukkig geen bloed. ik zag een doorzichtig bubbeltje komen? waarschijnlijk vocht uit de spier??
Toen ongeveer 40sec erover gedaan om 2ml er in te drukken...ging allemaal prima.
Naald er uit en ik zag 1 klein druppeltje bloed maar dat is normaal toch.

Morgen restday, maar als ik kan lopen/functioneren wordt het lekker legday!!

Wanneer hoor je de stanozolol te gaan merken/voelen? gister 40mg genomen en vandaag weer.

Ja tabs. Merkte vandaag wel een goeie pomp in m'n quads. Kan ook door me nieuwe pwo komen :p ik wacht het nog ff af.

---------- Post toegevoegd 26 June 2013 om 21:02 ----------

Blijf gewoon 20mg sochtends en 20mg Savonds nemen.

zojuist 3e injectie gezet.

winstrol sloeg de eerste 2 weken goed aan, begon wat meer te zweten, kreeg wat gewrichtspijn als ik te weinig vetten of water binnen kreeg.
in de ochtends 5 min na inname van de tabs op een lege maag, wel meteen diaree...meer last van?

Nu nog een vraagje over de injecties, ik heb er tot nu toe geen last van gehad, nog geen dag mank gelopen. Doe ik het dan juist goed? of fout??? misschien injecteer ik op een verkeerd plek?

heb 0.8x42mm naalden en duw hem der helemaal in, daarna aspireren tot nu toe 3x doorzichtig vocht opgetrokken en m'n injecties langzaam ingespoten zeker 2/3 minuten per injectie merk ik. (2ml)

zal zo een fotootje bijvoegen van mn injectie spot

foto

Laatst bewerkt:
??

Nu nog een vraagje over de injecties, ik heb er tot nu toe geen last van gehad, nog geen dag mank gelopen. Doe ik het dan juist goed? of fout??? misschien injecteer ik op een verkeerd plek?

heb 0.8x42mm naalden en duw hem der helemaal in, daarna aspireren tot nu toe 3x doorzichtig vocht opgetrokken en m'n injecties langzaam ingespoten zeker 2/3 minuten per injectie merk ik. (2ml)

zal zo een fotootje bijvoegen van mn injectie spot
geen zorgen maken, hoeft geen pijn te doen nadien!

En plek waar je ze zet is ook ok hoor, delen door 4,bovenste vak nog eens delen door 4 het centerpunt daarvan, dus je zit zeker op de correcte plek

Laatst bewerkt:
Oke bedankt.

Kuur is prima verlopen, van 83kg naar 96kg. Nu ben ik klaar met de nakuur en weeg nog 91kg.

Wat zou een goede tweede kuur kunnen zijn?

Oke bedankt bricks, weer een goede bijdrage.

Je kunt ook nog meloen toevoegen, zijn nu lekker goedkoop :thumbs:

Terug
Naar boven