Fitness Seller

eerste kuur

Ik zou het bij 500iu per week houden, want bij hoger zal je sneller last krijgen van oestrogeen gerelateerde bijwerkingen. 500iu is zat om de boel werkende te houden overigens.
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik kan het niet weerleggen, maar kan het aan de andere kant ook niet bevestigen. Het is alleszins wel een sterke verbetering t.o.v. geen toediening van hCG gedurende de kuur.

Wanneer je 800 IU doseert per week stimuleer je de steroidogenese ongeveer net zo als dat je endogene gonadotropen dat zouden doen: aromatase activiteit in de testes is dan dus ongeveer genormaliseerd (zoals het normaal gesproken zou zijn). Notabene is slechts een klein gedeelte van de oestrogenen in de circulatie te wijten aan aromatisering vanuit de testes (circa 15% uit m'n hoofd). Pas bij echt hoge doseringen die de steroidogenese 'verzadigen' en daarboven uit komen (en dus verder wel aromatase induceren) zul je oestrogene neveneffecten krijgen.

er zijn verschillende methodes en die hebben allemaal een onderbouwde theorie, wij verzinnen niet zomaar om 500ui te nemen.
ik kan vanuit eigen ervaring zeggen dat 500ui een goeie aanbeveling is!
trouwens de 500ui is om de 5dagen dit komt neer op 1500ui op 2 weken, de 2x400ui komt op 1600ui op 2 weken de 100ui verschil op 2 weken zal het grote verschil niet gaan maken!

er zijn verschillende methodes en die hebben allemaal een onderbouwde theorie, wij verzinnen niet zomaar om 500ui te nemen.
ik kan vanuit eigen ervaring zeggen dat 500ui een goeie aanbeveling is!
trouwens de 500ui is om de 5dagen dit komt neer op 1500ui op 2 weken, de 2x400ui komt op 1600ui op 2 weken de 100ui verschil op 2 weken zal het grote verschil niet gaan maken!
Meesten hier hanteren 500 IU per week en niet per 5 dagen (heb ik 'n post van je gemist dat je opeens met per 5 dagen komt?).

Ik ben zelf overigens zeer benieuwd naar de bronnen waar die 500 IU per week nu precies op is gebaseerd.

Meesten hier hanteren 500 IU per week en niet per 5 dagen (heb ik 'n post van je gemist dat je opeens met per 5 dagen komt?).

Ik ben zelf overigens zeer benieuwd naar de bronnen waar die 500 IU per week nu precies op is gebaseerd.
ik heb deze 500ui om de 5 dagen theorie niet uit men eige, de exacte bron is me nu niet meteen terug te vinden dit komt omdat ik maar enkel met een gsm op het internet zit en er dus niet veel op kan opslagen (heb geen pc of laptop) maar als je echt geïnteresseerd bent in het artikel wil ik wel eens moeite doen het terug te proberen vinden via google ;)

Svp.

Ik heb het artikel niet meer terug kunnen vinden, maar toch enkele andere manieren hcg gebruik gevonden bij deze is het me wel de moeite geweest tot 4 uur al zoekende te hebben kunnen bijleren over hcg en verschillende gebruiksdoseringen ervan:)

Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ik kan het niet weerleggen, maar kan het aan de andere kant ook niet bevestigen. Het is alleszins wel een sterke verbetering t.o.v. geen toediening van hCG gedurende de kuur.

Wanneer je 800 IU doseert per week stimuleer je de steroidogenese ongeveer net zo als dat je endogene gonadotropen dat zouden doen: aromatase activiteit in de testes is dan dus ongeveer genormaliseerd (zoals het normaal gesproken zou zijn). Notabene is slechts een klein gedeelte van de oestrogenen in de circulatie te wijten aan aromatisering vanuit de testes (circa 15% uit m'n hoofd). Pas bij echt hoge doseringen die de steroidogenese 'verzadigen' en daarboven uit komen (en dus verder wel aromatase induceren) zul je oestrogene neveneffecten krijgen.

Oke, ik hou wel meer vocht vast en heb meer puffy tepels sinds ik 2x500iu per week zet tegenover 1x500iu per week, maar ik neem er ook test e naast dus dat is waarschijnlijk dubbelop.

Stel dat ik helemaal off zou gaan en die 250iu hcg eod neem zoals in het artikel, maak ik dan een normale hoeveelheid testosteron aan?

Pls ik weeg allang geen 64 meer :roflol:

---------- Post toegevoegd 24 June 2013 om 22:35 ----------

En waarom zou het niet gelden in de praktijk?

En waarom zou 30 mg dbol wel voldoende zijn terwijl winny dat niet is?

Om nog maar niet te beginnen over t feit dat de meeste zonder kickstart ook gigantische gains maken op test only dus is het überhaupt nodig?

Meer is niet altijd beter.

Meer is zeker niet altijd beter, maar te weinig nemen schiet ook niet op. Dan kun je beter niets nemen.

30 mg dbol merk je meer van als 30 mg winny. Je ziet ook nergens staan dat ik zeg dat je een kickstart moet nemen. Je kunt aas niet mg per mg vergelijken.

Oke, ik hou wel meer vocht vast en heb meer puffy tepels sinds ik 2x500iu per week zet tegenover 1x500iu per week, maar ik neem er ook test e naast dus dat is waarschijnlijk dubbelop.

Stel dat ik helemaal off zou gaan en die 250iu hcg eod neem zoals in het artikel, maak ik dan een normale hoeveelheid testosteron aan?
Als je ballen helemaal ok zijn: ja.

Ik ga voor de tussenweg:) Meng 5000 iu met 2 ml water en injecteer 2 x per week 0,12 ml (300iu)

Terug
Naar boven