XXL Nutrition

Eerste kuur ?

Rockside

Novice
Waardering
1
Lengte
1m89
Massa
94kg
Vetpercentage
28%
Beste heet Ben 34 jaar zeker 4 jaar intensief getraind ma door kindje weinig tijd voor ma na een jaar thuis te zitten er terug aan begingen ma heb nog nooit gekuurt en al die tijd er weer in steken heb niet meer voor het gewenste resultaat te behalen ;-(

Dus mijn vraag ben 34. 189m. 94kg. 28%!vet eet heel de dag door

Zou 3 maal per week terug kunnen gaan trainen ma wil iets voor droge spiermassa en kracht terug te krijgen en dan nog zo weinig schadelijk mogelijk en liefst oral dat ik een spuiten fobie heb ;-(

Waarom wil je kuren op 28%? Meer kans op nare bijwerkingen.
Als je graag oral wil, zijn er verschillende opties, maar deze hebben vaak een groter effect op je lever.
Beter krijg je eerst je training en voeding wat op de rit voordat je gaat beginnen met kuren.

Ohhh kut een spuit fobie . Had ik ook ! Nu zit ik vol met getatoeëerd en injecteer elke dag

Ik zou toch zeker beginnen met voeding en trainen . Heel de dag eten zou dan wel kunnen , mits het de goede dingen zijn natuurlijk .
Qua kuur zou ik even wachten , die procenten kunnen er ook wel af vliegen zonder aas .

Gewoon eens kijken naar SARMS dan. Vet% laten zakken icm SARMS. Daarna clean bulk.

Clen T5 T3 etc.

Gewoon eens kijken naar SARMS dan. Vet% laten zakken icm SARMS. Daarna clean bulk.
Zijn SARMS het geld waard? Ik vind die dingen ontzettend duur en hoor verschillende (zowel positieve als negatieve) ervaringen over de werking ervan. Daarnaast zijn de sides bij SARMS ook niet altijd zo mild, waardoor (imo) de stap met aas niet heel groot is. Toch?

Zijn SARMS het geld waard? Ik vind die dingen ontzettend duur en hoor verschillende (zowel positieve als negatieve) ervaringen over de werking ervan. Daarnaast zijn de sides bij SARMS ook niet altijd zo mild, waardoor (imo) de stap met aas niet heel groot is. Toch?

Tja. Als je niet wilt spuiten, zijn SARMS vaak nog van betere kwaliteit dan sommige UG tabs.

klaarkomen zal erg moeilijk zijn met jouw spuitfobie... Best zielig... Ben je bijna op je hoogtepunt, moet je stoppen omdat je bang bent om te spuiten...

Man o man het wordt wel steeds belachelijker hier op het forum. Ik had me vanaf het begin voorgenomen niet te reageren op dit soort trolls, maar ik trek het niet meer!!!

Man dat sommige hier nog op reageren. Dit is gewoon een troll.

klaarkomen zal erg moeilijk zijn met jouw spuitfobie... Best zielig... Ben je bijna op je hoogtepunt, moet je stoppen omdat je bang bent om te spuiten...

Man o man het wordt wel steeds belachelijker hier op het forum. Ik had me vanaf het begin voorgenomen niet te reageren op dit soort trolls, maar ik trek het niet meer!!!

Beter scroll je er dan langs want het is weer de tijd van het jaar dat deze topics gaan verrijzen.

Iedereen heeft het recht om antwoorden te krijgen op hun vragen, hoe onwetend ze ook zijn ;)
Ja maar ik doelde op een topic die je zojuist ook gelocked heb. Had toch een aantal pagina's vol...? Had toch eerder in gegrepen kunnen worden of begrijp ik het nu verkeerd?

• Like
Waarderingen: Vonk
Vacature BBforum: ConTROLLeur.
Werkzaamheden: Trollen eruit vissen en locken die handel.

Terug
Naar boven