XXL Nutrition

Eerste kuur

Bezoekers in dit topic

Log gaan bijhouden :p
 
Ik vind elk deel kut xD
Naald tegen de huid, het je spier in duwen met de gedachten dat ik misschien een ader ga raken (dat voel ik), het met volle kracht erin duwen maar dat het super langzaam gaat, mijn trilhanden... :p

Ik duw hem er ook altijd langzaam in :o

Vriendin van me wilde het een keer doen, vraagt ze zo waar die moet, dus ik trek broek omlaag en zeg in mijn been en ze ramt dat ding er met gemak al in voor ik goed en wel zat. :roflol: Naald krom en totaal verkeerde plek :o
 
Hahaha ja dat zou ik eventueel wel kunnen doen. Ik vraag me alleen wel af of het iets aan waarde toevoegt omdat er al heel veel kuurlogs zijn over mensen die het voor het eerst doen. Ik verwacht niet dat mijn kuur veel anders is als die van andere mensen.
 
Ik duw hem er ook altijd langzaam in :o

Vriendin van me wilde het een keer doen, vraagt ze zo waar die moet, dus ik trek broek omlaag en zeg in mijn been en ze ramt dat ding er met gemak al in voor ik goed en wel zat. :roflol: Naald krom en totaal verkeerde plek :o
Lol wtf xD
Sadistisch ding heb je :p
De meeste meiden die het bij mij gezet hebben, waren juist super voorzichtig en bang iets fout te doen.
 
Ik duw hem er ook altijd langzaam in :o

Vriendin van me wilde het een keer doen, vraagt ze zo waar die moet, dus ik trek broek omlaag en zeg in mijn been en ze ramt dat ding er met gemak al in voor ik goed en wel zat. :roflol: Naald krom en totaal verkeerde plek :o

:roflol:

Levensgevaarlijk die vrouwen van tegenwoordig.
 
drink een beetje, word een beetje aangeschoten dan druk je hem er wel in :D
 
Het is gelukt! Net op het moment dat ik dacht dat het mij niet meer zou lukken :)
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het uiteindelijk zittend op een stoel gedaan terwijl ik met de ene had de spier vasthoud en met de ander langzaam de naald er in zet en er niet naar kijk.
 
Bil vind ik nog steeds t makkelijkst. Allerlei trucs op internet te vinden. Zorgen dat je net gedouched hebt, olie wat warm is, vind t zelf lekker om wat extra olie rond de naald te laten lopen met ontluchten. Lijkt toch wat soepeler door je huid te gaan
 
Ik heb inmiddels een tweede keer geprikt en het ging in één keer goed. Ik heb alleen denk ik toch iets verkeerd gedaan. De plek waar de naald heeft gezeten is een beetje gevoelig en dat had ik de eerste keer niet.
 
Ik heb inmiddels een tweede keer geprikt en het ging in één keer goed. Ik heb alleen denk ik toch iets verkeerd gedaan. De plek waar de naald heeft gezeten is een beetje gevoelig en dat had ik de eerste keer niet.
Kan altijd gebeuren. De een zweert erbij uren te masseren na injectie. Je moet dat beetje pijn maar voor lief nemen en eruit lopen imo. Nogmaals, bil nog noooooit PIP gehad, ram hem ergens in en ging makkelijk 5ml in. Been ook wel eens gedaan maar was toch wat nauwkeuriger bekijken waar ik hem moest zetten
 
Let een beetje op met de spuit/naald bewegen als hij in je been zit. Hou de spuit met de ene hand stabiel en recht en met de andere hand druk je spuit in.
Als je de naald te veel beweegt als hij in je been zit, dan kan je beschadiging veroorzaken. Dat kan wat pijn doen en littekenweefsel veroorzaken.
 
Goede tip. Ik ga binnenkort weer met de naald er in, dus wie weet gaat het dan beter. Ik voel nog steeds dat mijn spier wat stijf is, dus het zou goed kunnen dat ik een fout had gemaakt.
 
Goede tip. Ik ga binnenkort weer met de naald er in, dus wie weet gaat het dan beter. Ik voel nog steeds dat mijn spier wat stijf is, dus het zou goed kunnen dat ik een fout had gemaakt.

Stijfheid treedt al snel op als je er net mee begint. Had ik ook 2 daagjes na mijn eerste injectie.
En was door de voorbereiding pretty sure dat ik goed had geprikt. Na die 2 dagen was het ook weg en verder nooit meer last van gehad.
Zou er niet teveel zorgen over maken in het begin.

En mocht je echt verkeerd prikken, dan krijg je een ophoping van olie die je lichaam moet zien af te breken.
Als dat niet lukt ontstaat er meestal een abces. Deze voelt warm aan en veroorzaakt meestal een verhoging in jouw temperatuur.
 
Back
Naar boven