MuscleMeat

Eerste kuur, (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Log 8;

week 5; vanochtend 105.9 gemeten, blijf schommelen rond de 106.

Lekker weekje achter de rug tot zover. Niet meer ziek, geen kortademigheid of griep of dergelijke... EETLUST is weer echt als een malle dus ga snel na mijn post ff vreten, carbs met kip vreten als preworkout meal. Verder voel ik mezelf nog niet erg vooruitgaan buiten dat mij metingen wel top uit zijn. zal ze hieronder posten. Mijn kloten zijn wel wat kleiner dus de Test zal zijn werk doen neem ik aan. Misschien dat ik de dose weer moet uppen naar 500? Suggesties?

Verder gaat alles lekker, goed slapen en eten etc.

Metingen begin:heden
Chest: 107cm -> 116
Arms: 45cm -> 46,2
Waist: 88cm -> 89cm
Quads: 64cm -> 64,5
Calves: 42cm -> 42,3
 
Log 8;

week 8; vanochtend 109.1 gemeten. Stabiele gain.

lekker paar weekjes achter de rug. Door mijn opleiding van werkgever heb ik weinig tijd gehad voor prive zaken o.a. dit forum. Helaas heb ik niet elke week kunnen loggen.

Kracht is echt door het dak. Easy reps op 120kg terwijl dat eerst een moeite was. Nooit veel kracht gehad op chest jammer genoeg. Maar nu voelt zelfs 100kg licht aan. Heerlijk.

Verder gaat het met injecteren prima. Heb het inmiddels onder de knie en weinig pip. Heb in week 6 2x de olie opgewarmd in gekookt water... BIG MISTAKE Daar kwam ik snel achter. Ziekste pip ooit. Geen idee hoe het onder mijn huid eruit zag maar kon het me enigzins voorstellen :o

Dat doe ik nooit meer. Zag het trouwens iemand doen in een video over backloaden. Hij deed zijn insu naalden in gekookt water...

Hoge hartslag nog steeds aanwezig zal wel metabolisme zijn. Kom aan in gewicht en word rustig droger. Tevens merk ik dat ik het heel benauwd heb. Thuis, op men kamer en kan zelfs niet meer in een sweater sporten omdat dat gewoon te warm is.
 
  • Like
Waarderingen: ak
nu week 12,

110.2kg vanochtend gewogen. Zit ik overigens als 2 weken op. Verder geen bijzonderheden. Massa is flink sws overal op gegroeid heerlijk.


Lekkere kuur gehad maar ik twijfel om te verlengen of door te gaan. Aangezien ik in april met mijn cut wil gaan beginnen. En niet in mijn nakuur te veel spiermassa wil verliezen door lage test waardes... + overal weinig massa wil verliezen. Misschien dat ik het beste op 400/300mg test kan doorgaan.

Vind bet eig wel jammer om de kuur te beëindigen. Liever niet. Wat denken jullie?

Ff stoppen en pauze en cut gewoon zonder doen? Of gewoon doorzetten?

Ben erg benieuwd naar de reacties :)
 
nu week 12,

110.2kg vanochtend gewogen. Zit ik overigens als 2 weken op. Verder geen bijzonderheden. Massa is flink sws overal op gegroeid heerlijk.


Lekkere kuur gehad maar ik twijfel om te verlengen of door te gaan. Aangezien ik in april met mijn cut wil gaan beginnen. En niet in mijn nakuur te veel spiermassa wil verliezen door lage test waardes... + overal weinig massa wil verliezen. Misschien dat ik het beste op 400/300mg test kan doorgaan.

Vind bet eig wel jammer om de kuur te beëindigen. Liever niet. Wat denken jullie?

Ff stoppen en pauze en cut gewoon zonder doen? Of gewoon doorzetten?

Ben erg benieuwd naar de reacties :)
Bloedwaarde testen zodat je de schade weet.
Cruise op 125mg test pw om je massa te behouden.
Cruise paar maanden en dan blast je weer, indien wederom een bloedwaarde test dit toelaat over x aantal maanden.
 
Bloedwaarde testen zodat je de schade weet.
Cruise op 125mg test pw om je massa te behouden.
Cruise paar maanden en dan blast je weer, indien wederom een bloedwaarde test dit toelaat over x aantal maanden.
Bedankt voor je reactie Ak!

Dus nu een bloedwaardetest doen, en cruisen?

Of bloedwaardetest doen na men nakuur? Om te zien hoe laag mijn test zal zijn als de ester is uitgewerkt na 4 weken van men laatste shot?

En op welke waardes zal ik allemaal moeten bloedtesten?

Om nu door te "blasten" al is het op 300mg is dus niet verstandig neem ik aan?
 
Bedankt voor je reactie Ak!

Dus nu een bloedwaardetest doen, en cruisen?

Of bloedwaardetest doen na men nakuur? Om te zien hoe laag mijn test zal zijn als de ester is uitgewerkt na 4 weken van men laatste shot?

Om nu door te "blasten" al is het op 300mg is dus niet verstandig neem ik aan?
Zou nadat de testosteron uit je lichaam is je bloed laten prikken, misschien voel je jezelf top fit en is je bloeddruk nog goed je weet nooit hoe jou waardes van binnen zijn. En je kunt niet eeuwig blasten.
Gun jou lichaam wat rust en cruise in die periode om je spiermassa te behouden en in een cruise kan je ook nog gewoon gains maken. Na x aantal maanden begin je wederom een blast.

Indien je fotos dropt met je resultaten word dit gewaardeerd!
 
Zou nadat de testosteron uit je lichaam is je bloed laten prikken, misschien voel je jezelf top fit en is je bloeddruk nog goed je weet nooit hoe jou waardes van binnen zijn. En je kunt niet eeuwig blasten.
Gun jou lichaam wat rust en cruise in die periode om je spiermassa te behouden en in een cruise kan je ook nog gewoon gains maken. Na x aantal maanden begin je wederom een blast.

Indien je fotos dropt met je resultaten word dit gewaardeerd!
Bedankt ak,

Ik zal mijn vriendin vragen of ze wat foto's van me kan maken. Dan zie je ze binnenkort op dit topic verschijnen :)

Ik ga na 4 weken bloedwaardetest doen. Op welke waardes raad je aan om op te prikken?
 
Bedankt ak,

Ik zal mijn vriendin vragen of ze wat foto's van me kan maken. Dan zie je ze binnenkort op dit topic verschijnen :)

Ik ga na 4 weken bloedwaardetest doen. Op welke waardes raad je aan om op te prikken?
Bloedwaarde test gewoon een complete test kopen en niet zo zuinig doen en een tientje besparen. Dan weet je gewoon waar je aan toe bent, je gezondheid is wel nr1.

Ben benieuwd naar de fotos!
 
Je praat vaak over PIP, maar welke naalden gebruik je eigenlijk (heb je gebruikt) ?
Kuurtje van TestE in week 12 kun je best 4 weken doortrekken, geen punt. Je waarde van voor de kuur zal niet na 4 weken al terug zijn(ook al ben je nog maar 21)
In tussentijd cruise je niet en is het ook niet meer nuttig om opnieuw te beginnen, na je 4 weken waar je over spreekt.
 
Ik ben wel benieuwd naar resultaten. Bloedwaarde uitslagen, hoe je je mentaal voelde tijdens en na de kuur. Foto's eventueel? :)
 
Back
Naar boven