Fitness Seller

Eerste kuurtje

Is dat die plek die aanvoelt alsof het op bot zit aan de zijkant van je lichaam? Doe je dat staand en met beide handen voor het aspireren? Vraag mij dan wel nog af of ik niet beter kan liggen zodat er geen kans is dat ik per ongeluk mijn spieren aanspan

Ik vond een website met pin plekken en bij glutes lieten ze alleen de bovenste-buiten plek zien.

Yep, lijkt alsof je in je heup injecteert. Staand. De spuit vasthouden met 1 hand en dan kan je met de andere de zuiger bedienen.

Plek aanduiden met een markeerstift kan in het begin ook handig zijn voor je injecteert.

Hmm..volgens @Cools moet je juist de anabole werking bij elkaar optellen bij een dergelijke stack en zou dat wellicht dus ook meer gains moeten opleveren. En daarnaast een betere a:e verhouding en dus minder sides.
Maar ben het er mee eens dat een eerste keer test only wel aan te raden is. Puur om te kijken hoe je reageert op de test.

Klopt ongeveer. Fout die velen maken is naar elk middel afzonderlijk kijken (dosis) en dan simpel bij elkaar voegen in een stack.

Maar dat is dus niet correct. bv. 350mg test + 20mg anavar/dag (140mg/week) = 490mg aas totaal. Dit zal meer opleveren dan 350mg test alleen.

Kijken hoe je reageert op test is ook onzin. Begrijp niet wat iemand daar wil mee bereiken, als je niet goed op test reageert geen test in volgende kuur?? Of alleen maar test als je er goed op reageert? Vrij onzinnig, kan je gewoon meteen combineren met primo, mast of anavar bv. Test is trouwens altijd aan te raden in een kuur langer dan 4 weken voor onderhoud van je apparaat (DHT en voldoende oestrogeen).

Is Dianabol niet te heftig voor een eerste kuurtje? Ging eigenlijk voor anavar omdat deze de meest begin vriendelijke oral leek.

Dianabol is op welke dosis dan ook slecht voor je lever. En nee dit zie je niet altijd meteen terug aan alat, asat of gamma-gt. LDH, AF en bilirubine moet je ook in de gaten houden daarvoor.

Resultaten zijn ook niet veel beter dan bij anavar, meer vocht en moeilijker herstel dat wel.

Ik heb na ~5 jaar trt nog geen last gehad van krimpende ballen. :roflol:

En 125 mg test e =/= 125 mg testosteron :o

Zijn ook genoeg mensen die sides krijgen van hcg
Na een paar jaar TRT had ik ook geen krimpende ballen maar na 12 weken 500mg test per week waren ze fel in omvang verminderd. Je kan 125mg test e per week niet vergelijken met 500mg test e per week.

Kijken hoe je reageert op test is ook onzin. Begrijp niet wat iemand daar wil mee bereiken, als je niet goed op test reageert geen test in volgende kuur?? Of alleen maar test als je er goed op reageert?
Ik bedoelde meer om de oestrogene sides bij jezelf te leren herkennen.
Stel dat je de volgende keer een stack doet van test met anavar of primo dus zul je wellicht sneller bepaalde sides herkennen als gevolg van te hoog oestrogeen en je daar direct op kunt handelen.

Na een paar jaar TRT had ik ook geen krimpende ballen maar na 12 weken 500mg test per week waren ze fel in omvang verminderd. Je kan 125mg test e per week niet vergelijken met 500mg test e per week.

Heb ook vaak zat hoger gezet, nergens last van, maar goed mijn ballen maakt dan ook nauwelijks test aan vandaar dat ik trt moet zetten

Doe je kuur dus zo:

Week 1-8 350mg test e
Week 1-6 20mg anavar
(PCT Wachttijd 10 dagen)
Week 9-11 Nolva 10mg of (niet en) 50mg clomid

Ik bedoelde meer om de oestrogene sides bij jezelf te leren herkennen.
Stel dat je de volgende keer een stack doet van test met anavar of primo dus zul je wellicht sneller bepaalde sides herkennen als gevolg van te hoog oestrogeen en je daar direct op kunt handelen.

Nog altijd onzin. Behalve als je meteen combineert met tren, dan zou je kunnen denken dat je gek wordt of gele urine zweet als een otter van de test of aas algemeen.

Klopt, dosis heeft ook effect om verschillende redenen. De meeste denken dat 125mg of 500mg geen verschil maakt maar dat klopt dus niet.

Thanks!

Aderen spotten zal wel moeilijk gaan denk ik aangezien ik mijn bil neem :D
zit er wel aan te denken op bed te gaan liggen zodat ik makkelijker om kan draaien en het toch wat relaxder is voor een eerste keer een naald erin steken

Een minuut per ml is wel enorm langzaam zeg, dan neem je zeker een paar sec pauze elke keer als je de spuit verder indrukt?
Waarom moet dan 1 minuut duren? Duurde bij mij hoogstens 15 seconden.

Klopt. Billen wordt dan lastig. Die doe ik idd nooit. Een minuut per ml vind ik persoonlijk heel erg meevallen. In jouw geval zou dat dan +/- 2 minuten zijn. Geen PIP zijn me die paar minuten wel waard.
Wat heeft PIP te maken met zo langzaam inspuiten? PIP heeft te maken met wat je inspuit. Bij mij was dat enkel met testosteron enanthaat en enkel met UG merken. Met test prop of sustenon zal je dat ook hebben, maar heb dat nooit gehad met mast, primo en andere middelen en nooit met HG middelen. En na een paar weken had ik dat niet meer omdat mijn lichaam niet meer reageert op die stof. Een paar maanden erna wanneer ik weer kuurde begon dat spelletje opnieuw.

Wat heeft PIP te maken met zo langzaam inspuiten? PIP heeft te maken met wat je inspuit. Bij mij was dat enkel met testosteron enanthaat en enkel met UG merken. Met test prop of sustenon zal je dat ook hebben, maar heb dat nooit gehad met mast, primo en andere middelen en nooit met HG middelen. En na een paar weken had ik dat niet meer omdat mijn lichaam niet meer reageert op die stof. Een paar maanden erna wanneer ik weer kuurde begon dat spelletje opnieuw.
Pip is nogal persoonsafhankelijk he. Doorgaans geeft langzaam injecteren wat minder pip. Altans, dat is bij de meeste mensen de ervaring die ik ken.

Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat je jonge meisjes lastig valt en regelmatig bij de politie zit? Ik zou jou eerder een testosteron onderdrukkend middel geven of een stabiliserend middel zoals L-tryptofaan (geen ssri's omdat het ook op andere receptoren meestal werkt).

• Like
Waarderingen: 040B
Dianabol is op welke dosis dan ook slecht voor je lever. En nee dit zie je niet altijd meteen terug aan alat, asat of gamma-gt. LDH, AF en bilirubine moet je ook in de gaten houden daarvoor.

Resultaten zijn ook niet veel beter dan bij anavar, meer vocht en moeilijker herstel dat wel.
Inderdaad. Dianabol is vuiligheid en is één van de ongezondste AS met vele bijwerkingen.

Terug
Naar boven