MuscleMeat

Eerste kuurtje

Ik dacht toch ergens gelezen te hebben dat je jonge meisjes lastig valt en regelmatig bij de politie zit? Ik zou jou eerder een testosteron onderdrukkend middel geven of een stabiliserend middel zoals L-tryptofaan (geen ssri's omdat het ook op andere receptoren meestal werkt).

Ik val geen jonge meisjes lastig?:scratch:

En dat was nog voor ik trt zette, zo lang is dat inmiddels geleden :roflol:

ik ben na een jaar blast cruise nog steeds vruchtbaar ....... beetje jammer eigenlijk

Ik ben ook aan het blasten en cruisen en het lijkt er niet op dat ik binnenkort off ga. Ik ben alleen bang dat ik mijn vriendinnetje niet zwanger kan maken in de toekomst.

Wat heeft PIP te maken met zo langzaam inspuiten? PIP heeft te maken met wat je inspuit. Bij mij was dat enkel met testosteron enanthaat en enkel met UG merken. Met test prop of sustenon zal je dat ook hebben, maar heb dat nooit gehad met mast, primo en andere middelen en nooit met HG middelen. En na een paar weken had ik dat niet meer omdat mijn lichaam niet meer reageert op die stof. Een paar maanden erna wanneer ik weer kuurde begon dat spelletje opnieuw.
Ik heb in het verleden hier een stukje gelezen van BigCat meen ik. Dat is waar ik het vandaan heb. Ik heb in het begin ook enorm veel PIP gehad (waarbij ik gerust een week bijna niet kon lopen) en nadat ik juist die 1 ml/min. ben gaan hanteren werd het een stuk minder. Maargoed, zoals jij zegt, er zullen ongetwijfeld meerdere factoren meespelen.
Wat ook een wijze les is geweest: nooit, maar dan ook nooit in een aangespannen spier injecteren. PIP gegarandeerd :p

Ik ben ook aan het blasten en cruisen en het lijkt er niet op dat ik binnenkort off ga. Ik ben alleen bang dat ik mijn vriendinnetje niet zwanger kan maken in de toekomst.

Gebruik je hcg ? Eventueel hmb er bij .

Ik ben denk ik 1 van de ongelukkigen die lang vruchtbaar blijft ?
Na meerdere kinderen vind ik het wel welletjes geweest ........ had eigenlijk wel verwacht dat het klaar zou zijn . Maar ik heb weer prijs :-(

Ideale eerste kuur (10 weken) volgens mij:

- test e op 300-500 mg per week
- HCG 2 * 500-750 IU per week
- mast e op 200 mg per week
- Clomid op 25-50 mg per week als nakuur

Voordelen: heel snel herstel in de meeste gevallen (vooral dankzij hcg en in mindere mate clomid), weinig kans op oestrogene sides dankzij de toevoeging van masteron.

Prik steeds met een zo klein mogelijke naald, het is onnodig om met 0,8*40mm te lopen dartsen als het met 0,6*25mm ofzo ook kan

• Topic Starter Topic Starter
Doe je kuur dus zo:

Week 1-8 350mg test e
Week 1-6 20mg anavar
(PCT Wachttijd 10 dagen)
Week 9-11 Nolva 10mg of (niet en) 50mg clomid
Waarom dit? Is opeens heel anders dan wat ik in gedachten had gebaseerd op de opmerkingen van andere mensen... :) Je test e en anavar zijn veel lager, 20mg anavar heeft toch geen of amper effect? Waarom anavar de eerste 6 en niet de laatste 6 weken? En waarom zo laag de Nolva en clomid en niet allebei tegelijkertijd?
8 weken test e is ook vrij kort?

Ideale eerste kuur (10 weken) volgens mij:

- test e op 300-500 mg per week
- HCG 2 * 500-750 IU per week
- mast e op 200 mg per week
- Clomid op 25-50 mg per week als nakuur

Voordelen: heel snel herstel in de meeste gevallen (vooral dankzij hcg en in mindere mate clomid), weinig kans op oestrogene sides dankzij de toevoeging van masteron.

Prik steeds met een zo klein mogelijke naald, het is onnodig om met 0,8*40mm te lopen dartsen als het met 0,6*25mm ofzo ook kan
Thanks, ik heb ondertussen 07*30mm besteld. Bij nader inzien had ik 06*25mm kunnen doen maar ik heb best een curvy ass dus ik dacht laat ik wat veiliger doen... hoewel het niet uit maakt voor ventroglute maar ik wist niet van die injectie plek zucht

Waarom dit? Is opeens heel anders dan wat ik in gedachten had gebaseerd op de opmerkingen van andere mensen... :) Je test e en anavar zijn veel lager, 20mg anavar heeft toch geen of amper effect? Waarom anavar de eerste 6 en niet de laatste 6 weken? En waarom zo laag de Nolva en clomid en niet allebei tegelijkertijd?
8 weken test e is ook vrij kort?

Cools is hier op het forum een bron van kennis/ervaring wanneer we het over veilig kuren hebben. Doseringen niet te hoog, veilige middelen (geen trenbolone bijvoorbeeld) en kuurtjes van 6-8 weken zijn zowat zijn richtlijnen.

Zoek zijn topic maar eens op ;)

Cools is hier op het forum een bron van kennis/ervaring wanneer we het over veilig kuren hebben. Doseringen niet te hoog, veilige middelen (geen trenbolone bijvoorbeeld) en kuurtjes van 6-8 weken zijn zowat zijn richtlijnen.

Zoek zijn topic maar eens op ;)
Top, bedankt :)

Vraag mij wel af waarom niet Nolva + Clomid? Las dat Clomid de natuurlijke test groei beter laat herstellen.

En is 20 mg anavar eigenlijk niet zo weinig dat je het net zo goed helemaal niet kan nemen?

Zou idd naar Cools luisteren. Velen anderen zullen je waarschijnlijk gelijk tren adviseren maar als je daar beetje op zoekt lees je vrijwel alleen maar over lacterende tepels en libido issues.
(Ik heb best wat over voor de sport maar er zijn grenzen.)

Zou idd naar Cools luisteren. Velen anderen zullen je waarschijnlijk gelijk tren adviseren maar als je daar beetje op zoekt lees je vrijwel alleen maar over lacterende tepels en libido issues.
(Ik heb best wat over voor de sport maar er zijn grenzen.)

Als je deftig traint en de voeding op orde is kan je heel veel halen uit van die "lichte" kuurtjes.

Ja ik wil ook een lichte kuur doen hoor, helemaal voor deze eerste keer. Ik had mijn doseringen alleen gebaseerd op wat veilig leek uit logs en posts van andere mensen

Daarom ben ik wel verbaasd over de 20mg anavar en het niet combineren van nolva en clomid

Niet combineren van tamoxifen en clomid is logisch.

Denk alleen zelf dat 10 weken 500mg test e zetten niet slechter voor je gezondheid is (eerder gezonder zelfs) en meer winst gaat geven dan die 6 weken 20mg anavar erbij.

Terug
Naar boven