Fitness Seller

Eerste kuurtje

• Topic Starter Topic Starter
Afhankelijk van persoon, dosis en middel. Hoeft niet perse.
Kon er ook niet veel over vinden eigenlijk, behalve bij tren en bold. Lijkt mij dat de psychologische effecten van test voornamelijk gebaseerd zijn op verwachtingen.

Hoewel ik niet verbaasd zou zijn dat een extra hormoon iemand zich anders laat voelen.

Kon er ook niet veel over vinden eigenlijk, behalve bij tren en bold. Lijkt mij dat de psychologische effecten van test voornamelijk gebaseerd zijn op verwachtingen.

Hoewel ik niet verbaasd zou zijn dat een extra hormoon iemand zich anders laat voelen.
Binnen twee-drie weken: :hornyna::hornyna::ds::ds:

Zijn er dan helemaal geen fysiek merkbare lichamelijke of psychologische effecten in de eerste week?

Onrustig aanvoelen? Of iets meer energiek of wat opvliegend zijn ofzo.
IMO als je het goed doet merk je helemaal niks, behalve dat je weer progressie boekt in de gym en je gewicht in een lekker tempo omhoog gaat.

Laatst bewerkt:
Ik heb trouwens de laatste week een nietbestaand libido, daarvoor juist heel hoog. Misschien dat m'n e2 aan 't spiken is? Moet ik beginnen met ai, zo ja welke? Ik lees altijd dat ai gains hindert...

Laatst bewerkt:
Paar dagen laag libido brb ai pakken

Ik heb trouwens de laatste week een nietbestaand libido, daarvoor juist heel hoog. Misschien dat m'n e2 aan 't spiken is? Moet ik beginnen met ai, zo ja welke? Ik lees altijd dat ai gains hindert...

Welke kuur doe je nu eigenlijk en in welke week zit je?

Ik herinner me dat je in dit topic van iemand een tip kreeg om masteron toe te voegen om dit te vermijden...

Ideale eerste kuur (10 weken) volgens mij:

- test e op 300-500 mg per week
- HCG 2 * 500-750 IU per week
- mast e op 200 mg per week
- Clomid op 25-50 mg per week als nakuur

Voordelen: heel snel herstel in de meeste gevallen (vooral dankzij hcg en in mindere mate clomid), weinig kans op oestrogene sides dankzij de toevoeging van masteron.

Het zou me verwonderen als je met deze combinatie last zou hebben van oestrogene sides (indien gear legit).

Laatst bewerkt:
Ik doe nu puur 500mg test e en ik zit tegen het einde van week 4 aan.

Qua side effects
Week 1-3 hoog libido, kort lontje
Week 3-4 nul libido
Week 2-4 elke nacht meerdere sterke dromen

Volgde Tom's advies.

Ik doe nu puur 500mg test e en ik zit tegen het einde van week 4 aan.

Qua side effects
Week 1-3 hoog libido, kort lontje
Week 3-4 nul libido
Week 2-4 elke nacht meerdere sterke dromen

Volgde Tom's advies.

Mijn advies: blijf van ai's af want de kans bestaat dat je je oestrogeen dan volledig doet crashen = ook geen pretje.

Indien je binnen 1-2 weken geen beter libido hebt, voeg je wat provi toe (gelijkaardige werking als masteron maar wordt sneller opgenomen). Indien legit provi, is je libido op +- een week weer zoals het hoort tijdens een kuur.

Waarom provi en geen masteron op dit moment? Omdat je al een eind in je kuur zit en masteron langer nodig heeft om te werken, provi zal sneller hulp bieden.

Laatst bewerkt:
Thanks man, heldere reactie

Mijn advies: blijf van ai's af want de kans bestaat dat je je oestrogeen dan volledig doet crashen = ook geen pretje.

Indien je binnen 1-2 weken geen beter libido hebt, voeg je wat provi toe (gelijkaardige werking als masteron maar wordt sneller opgenomen). Indien legit provi, is je libido op +- een week weer zoals het hoort tijdens een kuur.

Waarom provi en geen masteron op dit moment? Omdat je al een eind in je kuur zit en masteron langer nodig heeft om te werken, provi zal sneller hulp bieden.
of mast p en mast e tegelijk beginnen en na een week of 2 mast p eruit

ff een vraagje over lats,

Ik wil graag mijn rug wijder maken tijdens deze cycle, maar ik zie daar nog geen goed resultaat bij
Armen, delts en quads zijn wel aanzienlijk gegroeid

Ik vraag mij af wat ik nog meer kan doen om mijn rug wijder te laten groeien

Ik doe nu 5 keer per week training:

Dag 1: borst, biceps licht
Dag 2: benen, glutes
Dag 3: schouders, tris
Dag 4: rug, trap
Dag 5: armen, core

Op dag 4 doe ik focus op:
bent row, dumbell rows, lat pull down machine, lat pull down wide-grip en narrow grip, pull ups, rowing, shrugs
Voornamelijk doe ik ietswat lager gewicht en focus op form & pullen met m'n lats

Moet ik een tweede rug dag inplannen? Zo ja waar moet ik op focussen? Of wat zou ik beter kunnen doen om meer focus te leggen op de wijdte groei van m'n rug?

1. Je doet veels te veel volume.
2. Je kunt niet trainen op wijdte.

Alle spiergroepen twee keer in de week. Pak een row en een pulldown(up) variant en eventueel een straight arm pulldown/lat prayer.

Twee keer per week is key. Maar dat geldt niet alleen voor je rug.

Alle spiergroepen twee keer in de week. Pak een row en een pulldown(up) variant en eventueel een straight arm pulldown/lat prayer.

Thanks, op welke dag zou je de kleinere back day toevoegen?

Ik wil overigens ook ergens een "kleinere chest day" toevoegen, als je daar voor de planning ook een tip hebt :) En zou je die tweede keer lager gewicht doen of ook hoog gewicht?

Benen, armen en delts gaan lekker...die zijn ok zo vind ik

Laatst bewerkt:

Dit.
Max 16 sets per workout, waarvan 6 heavy shit (5 reps). De rest pompen op 8-15 reps. Meer sets is alleen maar contraproductief.

Voor chest en shoulders nog minder sets, aangezien die spiergroepen kleiner zijn. Benen kan je wat meer doen.

Zou je dan 1 zware en 1 lichte training voor elk lichaamdeel pw doen?

En op welke dag zou je de tweede eventueel lichtere inplannen?

Wil m'n chest wel genoeg rust tijd geven zodat ik op dag 1 m'n limiet kan pushen

Terug
Naar boven