Zijn er dan helemaal geen fysiek merkbare lichamelijke of psychologische effecten in de eerste week?
Onrustig aanvoelen? Of iets meer energiek of wat opvliegend zijn ofzo.
Afhankelijk van persoon, dosis en middel. Hoeft niet perse.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn er dan helemaal geen fysiek merkbare lichamelijke of psychologische effecten in de eerste week?
Kon er ook niet veel over vinden eigenlijk, behalve bij tren en bold. Lijkt mij dat de psychologische effecten van test voornamelijk gebaseerd zijn op verwachtingen.Afhankelijk van persoon, dosis en middel. Hoeft niet perse.
Binnen twee-drie weken:Kon er ook niet veel over vinden eigenlijk, behalve bij tren en bold. Lijkt mij dat de psychologische effecten van test voornamelijk gebaseerd zijn op verwachtingen.
Hoewel ik niet verbaasd zou zijn dat een extra hormoon iemand zich anders laat voelen.

IMO als je het goed doet merk je helemaal niks, behalve dat je weer progressie boekt in de gym en je gewicht in een lekker tempo omhoog gaat.Zijn er dan helemaal geen fysiek merkbare lichamelijke of psychologische effecten in de eerste week?
hetzelfde als skydirk:IMO als je het goed doet merk je helemaal niks, behalve dat je weer progressie boekt in de gym en je gewicht in een lekker tempo omhoog gaat.
Langer wachten dus?

Ik heb trouwens de laatste week een nietbestaand libido, daarvoor juist heel hoog. Misschien dat m'n e2 aan 't spiken is? Moet ik beginnen met ai, zo ja welke? Ik lees altijd dat ai gains hindert...
Ideale eerste kuur (10 weken) volgens mij:
- test e op 300-500 mg per week
- HCG 2 * 500-750 IU per week
- mast e op 200 mg per week
- Clomid op 25-50 mg per week als nakuur
Voordelen: heel snel herstel in de meeste gevallen (vooral dankzij hcg en in mindere mate clomid), weinig kans op oestrogene sides dankzij de toevoeging van masteron.
Ik doe nu puur 500mg test e en ik zit tegen het einde van week 4 aan.
Qua side effects
Week 1-3 hoog libido, kort lontje
Week 3-4 nul libido
Week 2-4 elke nacht meerdere sterke dromen
Volgde Tom's advies.
of mast p en mast e tegelijk beginnen en na een week of 2 mast p eruitMijn advies: blijf van ai's af want de kans bestaat dat je je oestrogeen dan volledig doet crashen = ook geen pretje.
Indien je binnen 1-2 weken geen beter libido hebt, voeg je wat provi toe (gelijkaardige werking als masteron maar wordt sneller opgenomen). Indien legit provi, is je libido op +- een week weer zoals het hoort tijdens een kuur.
Waarom provi en geen masteron op dit moment? Omdat je al een eind in je kuur zit en masteron langer nodig heeft om te werken, provi zal sneller hulp bieden.
Thanks, op welke dag zou je de kleinere back day toevoegen?Alle spiergroepen twee keer in de week. Pak een row en een pulldown(up) variant en eventueel een straight arm pulldown/lat prayer.
Twee keer per week is key. Maar dat geldt niet alleen voor je rug.
En zou je die tweede keer lager gewicht doen of ook hoog gewicht?Dit.Alle spiergroepen twee keer in de week. Pak een row en een pulldown(up) variant en eventueel een straight arm pulldown/lat prayer.
Twee keer per week is key. Maar dat geldt niet alleen voor je rug.