AndroidHealthClinic

Eet ik genoeg tijdens mijn kuur

Al 2 en een half jaar lid en dan zo'n voedingsschema en kuren... wat een mong**l ben jij zeg

• Topic Starter Topic Starter
Degene die zometeen met een voedingsschema komt zou ook gewoon gebanned moeten worden.

Waarom kan niemand gwn eens zeggen kzou dit en dat er bij doen of vervangen? Is dit zo moeilijk voor de genen die hier hun eigen in verdiept hebben.. Maar oke ik zal maar aan het lezen gaan :)
Maar ziet dit er redelijk uit. Zo perfect moet het voor mij niet zijn. Kben geen topsporter of zoo...
Dus wij moeten voor jou een voedingsschema voorkauwen omdat je zelf geen zin hebt om je er in te verdiepen?

OT: Als je dan toch #yolo bezig bent, voer alles wat je eet op zijn minst ff in op bijvoorbeeld Myfitnesspal o.i.d.

• Topic Starter Topic Starter
Dus wij moeten voor jou een voedingsschema voorkauwen omdat je zelf geen zin hebt om je er in te verdiepen?

OT: Als je dan toch #yolo bezig bent, voer alles wat je eet op zijn minst ff in op bijvoorbeeld Myfitnesspal o.i.d.

Neen. Ik heb al een soort van voedingsschema. Als je nouw gewoon ff kon zeggen kzou er nog zoveel g eiwit bij knallen of zoveel koolhydraten. Maarja ik lees wel gwn wat.. Toch dankje voor de hulpvolle reactie van je :)

Neen. Ik heb al een soort van voedingsschema. Als je nouw gewoon ff kon zeggen kzou er nog zoveel g eiwit bij knallen of zoveel koolhydraten. Maarja ik lees wel gwn wat.. Toch dankje voor de hulpvolle reactie van je :)

Dus nu moeten wij eerst van jou schema je eiwitten en koolhydraten gaan uitrekenen want zelfs daar ben je nog te lui voor? En dan vervolgens ook nog even advies gaan geven.

troll.

Ik blijf mij verbazen op dit Forum!:eek:

Laatst bewerkt:
Waarom kan niemand gwn eens zeggen kzou dit en dat er bij doen of vervangen? Is dit zo moeilijk voor de genen die hier hun eigen in verdiept hebben.. Maar oke ik zal maar aan het lezen gaan :)

Had je al moeten doen. Als jij met een goed schema komt en de berekende macro's erbij zet dan kunnen en willen de meesten je wel een handje helpen....

Denk je dat mensen een grapje maken als ze zeggen dat voeding 70% is? ???

Je lichaam heeft brandstof nodig om te kunnen functioneren en te kunnen groeien. Een eet schema maken heb je binnen een uur gefixt....

Wat is het probleem? Je krijgt net zoveel terug van deze sport als dat je erin stopt. TS stopt volgens mij genoeg AAS in zijn lichaam, maar heeft de ballen verstand van voeding. Zijn fysiek zal dit weergeven, waar hij blijkbaar genoegen mee neemt, anders zou hij wel wat meer moeite doen voor het op zijn minst opstellen van een goed voedingsschema waarop feedback gegeven kan worden.

Ik vind het iig zonde ;) Gebruik dan geen AAS, en train lekker voor de lol.

Volgens mij moet jij toch wel aardig afvallen met jouw voeding. Toch zeker als je er ook nog bij traint.
Ik ben iets kleiner dan jij, maar ik vreet alleen aan rijst al 2 x 120g weg op een dag (ongekookt gewogen). En ik heb niet het idee dat ik veel vreet.

Lol'd at 16 kilo in half jaar, zelfs ON is dat belachelijk veel..

Wat hebben die holanders toch altijd met brood. Van brood wordt je dik

Terug
Naar boven