Nickje
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 289
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 91kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha inderdaad, en dan is het van 'He shit, er gebeurd niet veel, hoe kan dit nou ik gebruik toch AAS?!'
Al 2 en een half jaar lid en dan zo'n voedingsschema en kuren... wat een mong**l ben jij zeg

Degene die zometeen met een voedingsschema komt zou ook gewoon gebanned moeten worden.
2 appels
1 peer
30 gr brinta
75 ml melk
1 ei
2 broodjes hagelslag
1 eiwit shake (kiwi)
1 gehaktbal!
Waarom kan niemand gwn eens zeggen kzou dit en dat er bij doen of vervangen? Is dit zo moeilijk voor de genen die hier hun eigen in verdiept hebben.. Maar oke ik zal maar aan het lezen gaan![]()
Dus wij moeten voor jou een voedingsschema voorkauwen omdat je zelf geen zin hebt om je er in te verdiepen?Maar ziet dit er redelijk uit. Zo perfect moet het voor mij niet zijn. Kben geen topsporter of zoo...
Dus wij moeten voor jou een voedingsschema voorkauwen omdat je zelf geen zin hebt om je er in te verdiepen?
OT: Als je dan toch #yolo bezig bent, voer alles wat je eet op zijn minst ff in op bijvoorbeeld Myfitnesspal o.i.d.

Neen. Ik heb al een soort van voedingsschema. Als je nouw gewoon ff kon zeggen kzou er nog zoveel g eiwit bij knallen of zoveel koolhydraten. Maarja ik lees wel gwn wat.. Toch dankje voor de hulpvolle reactie van je![]()
Hallo,
Wat kan ik er eventueel nog bij doen ? Ben er tot nu toe 16 kg door bijgekomen op een half jaar..
.
Waarom kan niemand gwn eens zeggen kzou dit en dat er bij doen of vervangen? Is dit zo moeilijk voor de genen die hier hun eigen in verdiept hebben.. Maar oke ik zal maar aan het lezen gaan![]()
Gebruik dan geen AAS, en train lekker voor de lol.
Lol'd at 16 kilo in half jaar, zelfs ON is dat belachelijk veel..
Wat hebben die holanders toch altijd met brood. Van brood wordt je dik

ON is dat echt easy, zeker als je daarvoor helemaal niks woog.