MuscleMeat

Eet ik genoeg tijdens mijn kuur

Nou lijkt me stug dat dat makkelijk gaat. Misschien wel met van die internet stats.

Op de foto geef ik jou ook 80kg, maar je stats zijn 108kg

J/K :D

Hahaha no prob, zou mezelf in rl ook geen 108 bij 10 % geven hoor. Maar als je 70 kg bij 1.83 woog voor je begon met kuren haal je die 16 kg in een half jaar easy, zeker als er nog flink vocht bij zit en zo.

• Topic Starter Topic Starter
Hahaha no prob, zou mezelf in rl ook geen 108 bij 10 % geven hoor. Maar als je 70 kg bij 1.83 woog voor je begon met kuren haal je die 16 kg in een half jaar easy, zeker als er nog flink vocht bij zit en zo.

Ja heb het idd in een half jaar gehaald met dit eetschema stiletjes op te bouwen steeds meer eten en een winstrol only kuur van 8 weken met tabs.. Laatste 3 weken 8 tabs per dag.. Was wel veel te veel maar toen kende ik er nog minder van als nu :) maar het heeft wel gewerkt.. Mss vanbinnen wat naar de klote gedaan maarja men eige schuld. Na deze kuur ga ik bloed laten trekken om men lever te controleren. Zien wat het zegt...

---------- Toegevoegd om 13:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Volgens mij moet jij toch wel aardig afvallen met jouw voeding. Toch zeker als je er ook nog bij traint.
Ik ben iets kleiner dan jij, maar ik vreet alleen aan rijst al 2 x 120g weg op een dag (ongekookt gewogen). En ik heb niet het idee dat ik veel vreet.

En wat als je nu niet werkt. Je gaat naar school en zit daar gwn wat op een bankje.. Je traint een goed uur door. En ligt het meeste van je tijd in de zetel ? Ga je dan niet dik worden van al die koolhydraten ? Mss heb jij een heel snelle verbranding.. En doe je mss veel cardio of zo.. Ik doe geen cardio train geen benen. Ik denk dat ik gwn dik ga worden van zoveel koolhydraten.. Ik kan het altijd eens testen..

Tochwel :) hoeft niet voor mij ik ben bijna hoe ik wil zijn.. Mijn benen zijn ook bijgekomen met deze kuur. Zijn perfect zo voor mij.. Binnenkort onderhoudschema en hopen dat ik rond de 90 blijf hangen..

Hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

Ik was sowieso al met stomheid geslagen door deze thread, maar dit slaat toch wel echt alles. Zie jij jezelf als een bodybuilder terwijl je maar één helft van je body traint?

Ik wil de naam bodybuilder niet eens dragen :) atletisch gespierd is goed voor mij ..

---------- Toegevoegd om 14:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

hoe oud ben je eigenlijk als ik vragen mag?

21

---------- Toegevoegd om 14:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:47 ----------

Maar ik stop met dit topic heeft weinig zin hier zo.. Ik zal een van de dagen de juiste hoeveelheden eiwit en kh opschrijven enden post ik dat nogwel eens..

Mss vanbinnen wat naar de klote gedaan maarja men eige schuld. Na deze kuur ga ik bloed laten trekken om men lever te controleren. Zien wat het zegt...

Dus je verwacht dat je lever naar de klote is en dus ga je maar een nieuwe kuur starten en daarna maar eens kijken hoe ver je lever naar de klote is? Ik weet niet of ik nu moet gaan lachen of huilen :gek:.

En wat als je nu niet werkt. Je gaat naar school en zit daar gwn wat op een bankje.. Je traint een goed uur door. En ligt het meeste van je tijd in de zetel ? Ga je dan niet dik worden van al die koolhydraten ? Mss heb jij een heel snelle verbranding.. En doe je mss veel cardio of zo.. Ik doe geen cardio train geen benen. Ik denk dat ik gwn dik ga worden van zoveel koolhydraten.. Ik kan het altijd eens testen..
Ik zit ook de hele dag op m'n luie reet (ik heb zittend werk) en ik train maximaal een uur per dag. Cardio doe ik niet aan, benen trainen wel.

Maar ik denk dat je een hopeloos geval bent, dus je doet maar!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Ik wil de naam bodybuilder niet eens dragen :) atletisch gespierd is goed voor mij ..
Je wilt gewoon atletisch gespierd zijn? Waarom kuur je dan??

Goed...laat maar...

Dus je verwacht dat je lever naar de klote is en dus ga je maar een nieuwe kuur starten en daarna maar eens kijken hoe ver je lever naar de klote is? Ik weet niet of ik nu moet gaan lachen of huilen :gek:.[/COLOR]
[/COLOR]
Ik zit ook de hele dag op m'n luie reet (ik heb zittend werk) en ik train maximaal een uur per dag. Cardio doe ik niet aan, benen trainen wel.

Maar ik denk dat je een hopeloos geval bent, dus je doet maar!

---------- Toegevoegd om 23:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:29 ----------

Je wilt gewoon atletisch gespierd zijn? Waarom kuur je dan??

Goed...laat maar...

Om sneller atletisch gespierd te worden ofcourse..

Damn....is this realy happening? ? ?

Lawd have merci on his soul for he knows not what he does!!!!!

maaltijd 1
- 2 boterhammen 30g (78 kcal, 2,9 g eiwit, 13,5g kh, 1,0g vet)
- 6 plakken kippenwit 84 g (113 kcal ,17g eiwit, 3g kh, 4,6g vet)
- 100 g Brinta ( 347 kcal, 11g eiwit, 65g kh, 1,5g vet)
- 400 ml magere melk ( 125 kcal, 12g eiwit, 18g kh, 0,2g vet)

maaltijd 2
- 2 boterhammen 30g (78 kcal, 2,9g eiwit, 13,5g kh, 1,0g vet)
- 6 eiwitten 1 eigeel ( 294 kcal, 48g eiwit, 4,2g kh, 1,2g vet)

maaltijd 3
- 300 g kippenfilet ( 300 kcal, 66g eiwit, 0g kh, 2,7g vet)
- roerbakgroenten 200 g ( 100g kcal, 6g eiwit, 10g kh, 6g vet)

maaltijd 4
- 2 boterhammen 30g (78 kcal, 2,9g eiwit, 13,5g kh, 1,0g vet)
- 6 plakken kippenwit 84 g (113 kcal ,17g eiwit, 3g kh, 4,6g vet)

maaltijd 5
- 125 g zilvervlies rijst (414 kcal ,9,25g eiwit, 90g kh, 2,5g vet)
- 300 ml melk ( 96 kcal, 9,6g eiwit, 14,1g kh, 0,1g vet)

maaltijd 6
- 2 blikken tonijn in eigen nat 260 g (273 kcal ,65g eiwit, 0,0g kh, 2,86g vet)

maaltijd 7
- wat de pot schaft
aardappelen groenten vlees

maaltijd 8
- 500 g kwark ( 335 kcal, 60g eiwit, 19,5g kh, 1,5g vet)
- 200ml melk ( 64 kcal, 6,4g eiwit, 9,4g kh, 0,1g vet)
- 100g pindakaas ( 630 kcal, 21g eiwit, 15 g kh, 55g vet)

na de training
- whey shake ( 40g eiwit )
- 200ml melk ( 64 kcal, 6,4g eiwit, 9,4g kh, 0,1g vet)

totaal kcal : 3.502 kcal
totaal eiwit : 403g eiwitten
totaal kh : 235g koolhydraten
totaal vet : 85,9g vet

ik ben wel niet zeker dat alle waardes wel kloppen. als ik de totaal waardes bekijk ziet dit er wel niet echt goed uit..

energie behoeften 2.200 kcal had ik uitgerekend voor mijn gewicht/lengte/leeftijd

Laatst bewerkt:
300ml melk=408kcal / 400ml melk=544kcal, dit kan niet kloppen. Een hele pak zitten tussen de 400/600kcal afhankelijk welk merk.
500g kwark 1425 kcal ???

ergens klopt je berekening niet helemaal

1 liter halfvolle melk is zo'n 470-480kcal, dus hoe jij aan 544kcal komt met 400ml magere melk is mij een raadsel.
Maaltijd 5 is rijst met melk? Hoe krijg je dat weg?

500gram kwark 1425kcal? Hoe kom je daarbij? Je kunt toch gewoon de verpakking lezen.

1 liter halfvolle melk is zo'n 470-480kcal, dus hoe jij aan 544kcal komt met 400ml magere melk is mij een raadsel.
Maaltijd 5 is rijst met melk? Hoe krijg je dat weg?

500gram kwark 1425kcal? Hoe kom je daarbij? Je kunt toch gewoon de verpakking lezen.

ja sory heb kj gebruikte bij de melk en kwark zal ff aanpassen, melk met rijst doe ik in de blender en drink ik op ;) net als mijn 2 blikken tonijn maar dan met water en mosterd ;p

:roflol::roflol::roflol:

- 500 g kwark =/= 1425 kcal

Veel te veel eiwitten, te weinig carbs, en vetten neem je niet eens de moeite voor om te vermelden..

:roflol::roflol::roflol:

- 500 g kwark =/= 1425 kcal

Veel te veel eiwitten, te weinig carbs, en vetten neem je niet eens de moeite voor om te vermelden..

hmm oke vetten zal ik zo ook ff opzoeken maar eerst wat eten :)

---------- Toegevoegd om 13:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

sory dat ik dit niet eerder zo heb gepost, ik hoop dat nu iemand mij wat beter op weg kan helpen met mijn schema..

alvast bedankt :)

No offence, ik ben OUT, ik doe zelfs geen moeite meer om de rest te lezen.

Doet me denken aan die facebook foto gisteren, thinks about the beer, forgot leg day, en 16 kilo met een tab kuurtje, BULLSHIT man, volgens mij vrat je die 3500 kcal ook al als ecto, en zijn al je gainzzzz vet of BS..

Atletisch gespierd zucht, ga dan gwn voetballen of tenissen man..

Edit: ik heb da toch de moeite genomen om te lezen, je zegt "energie behoeften 2.200 kcal had ik uitgerekend voor mijn gewicht/lengte/leeftijd" why de **** eet je dan 3500 kcal!!!

Als je wat moeite had genomen willen er hier meer mensen je helpen, maar blijkbaar snap je je voeding nog niet goed, als ik jou was zou ik naar de dokter aan en leverwaarden bekijken, BLIJF UIT de aas sectie en ga naar de voedingssectie!

Laatst bewerkt:
No offence, ik ben OUT, ik doe zelfs geen moeite meer om de rest te lezen.

Doet me denken aan die facebook foto gisteren, thinks about the beer, forgot leg day, en 16 kilo met een tab kuurtje, BULLSHIT man, volgens mij vrat je die 3500 kcal ook al als ecto, en zijn al je gainzzzz vet of BS..

Atletisch gespierd zucht, ga dan gwn voetballen of tenissen man..

Edit: ik heb da toch de moeite genomen om te lezen, je zegt "energie behoeften 2.200 kcal had ik uitgerekend voor mijn gewicht/lengte/leeftijd" why de **** eet je dan 3500 kcal!!!

Als je wat moeite had genomen willen er hier meer mensen je helpen, maar blijkbaar snap je je voeding nog niet goed, als ik jou was zou ik naar de dokter aan en leverwaarden bekijken, BLIJF UIT de aas sectie en ga naar de voedingssectie!

Ja das nu al te laat e fons ik zit miden in kuur.. Kan er beter nu nog wat aan veranderen dan stoppen e..
Hier oordeel zelf maar of het veel vet vocht is... http://imageshack.com/a/img36/9150/qkpn.jpg

Dat is dus 1m80 op 91kg? Wat is je vetpercentage? Beetje vage foto, ziet er uit als vocht en een beetje vet. Als dat het vetpercentage was voordat je begon met je huidige kuur, vraag ik me serieus af waarom je niet eerst serieus wat aan je voeding bent gaan doen en (natuurlijk) cutten..

Terug
Naar boven