XXL Nutrition

Eet schema

Moahge

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
80kg
Goedemiddag,

Ik ben 18 jaar, ongeveer 2 meter en 80 kg zwaar, en mijn doel is om wat meer spieren te gaan kweken over m'n hele lichaam gezien.

Ik start vanaf volgende week, en ga dan 3x per week naar de sportschool en nog 2x in de week in de ochtenden zwemmen of hardlopen.

Ik ben vrij licht, dus daar hoort een goed eet schema bij. Dit had ik in gedachte, en ik zou graag willen weten van jullie of dit een beetje goed schema is.

Ontbijt:
3 bruine boterhammen met
Kipfilet
Kipfilet
Pindakaas
Glas halfvolle melk
Glas geperste jus d'orange

Tussendoor:
2 bruine boterhammen met
Beenham
Kaas (40+)
Een banaan

Lunch:
4 bruine boterhammen met
2 gebakken eieren
Kipfilet
Kiwi
Glas halfvolle melk

Tussendoor:
2 boterhammen met pindakaas en beenham
Geperste jus d'orange

Avond eten:
Wat de pot schaft (meestal groente/aardappelen + vlees of pasta)
Glas halfvolle melk

In de avond:
Pot kwark

Over de hele dag gezien neem ik tussendoor water (ca 3 liter) en ongeveer 100g noten.

Alvast bedankt voor de reacties :)

Mvg,

niet een verkeerd schema probeer sochtends fruit te nemen inplaats van tussendoor, en natuurlijk wel magere kwark als laatste en neem voor het slapen gaan nog een handje vol cashenoten/pindas voor de extra vetten, met dit schema kom je wel aan, maar ik denk dat dat voor jou geen probleem moet zijn

• Topic Starter Topic Starter
Ik sportte dit jaar veel (4/5x in de week zwemmen/waterpolo) maar leefde onwijs ongezond (chips, drank, roken etc) en ik wil dit drastisch veranderen. Ik ben niet dik ofzo, maar ook weer niet gespierd. En wil dit nu dus veranderen. Ik hoef geen opgepompte spierbundel te worden, maar gewoon een mooi gespierd lijf.

dan moet je suikers vermijden en brood verminderen en zeg maar je eerste maaltijd brinta ( complexe koolydraten (langzame) zorgt ervoor dat je lichaam er langer over doet om dit te verteren en zo min mogelijk word omgezet tot vet. doe dat samen met magere melk, probeer ook bij elke maaltijd kleine porties te eten, zeg maar om de 2 uur 2 boterhammen, melk minderen teveel lactose houd je veel vocht vast zelfde geld voor teveel zout. ( je lijkt dan dikker en voller ) sávonds je carbs zo min mogelijk houden neem een handje vol noten (ongezout) en probeer stickies te lezen dat helpt nog het meest

succes

dan moet je suikers vermijden en brood verminderen en zeg maar je eerste maaltijd brinta ( complexe koolydraten (langzame) zorgt ervoor dat je lichaam er langer over doet om dit te verteren en zo min mogelijk word omgezet tot vet. doe dat samen met magere melk, probeer ook bij elke maaltijd kleine porties te eten, zeg maar om de 2 uur 2 boterhammen, melk minderen teveel lactose houd je veel vocht vast zelfde geld voor teveel zout. ( je lijkt dan dikker en voller ) sávonds je carbs zo min mogelijk houden neem een handje vol noten (ongezout) en probeer stickies te lezen dat helpt nog het meest

succes

Zoveel broscience in 1 post, knap gedaan.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

probeer om 8 uur nog een maaltijdje in te lassen

lol ik gooi gwn die carb maaltijden s' avonds is gwn een myth en toch heb ik lage BF:)

• Topic Starter Topic Starter
Thanks voor de tips!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven