AndroidHealthClinic

Eetverslaving stoppen

Gewoon gelijk cold turkey stoppen met die rotzooi eten.

Na ongeveer 3 weken is je lichaam gewend aan je aangepaste dieet en zouden je 'cravings' naar zoetigheid e.d. al een heel stuk minder moeten zijn. 3 weken puur op de discipline, daarna gaat het als vanzelf!

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt voor jullie reacties, ga er meteen mee aan de slag.

Danny Timmer

Waarom ben je er dan niet eerder mee begonnen...

wil wel eens zien of je dit een half jaar of zelfs langer vol houdt.

typen dat het je makkelijk lukt kan iedereen, als je het echt zo makkelijk kunt, had je je hier niet hoeven aanmelden, met een beetje gezond verstand kun je zelf toch wel verzinnen wat te doen....

waarom ben je er dan niet eerder mee begonnen...

Wil wel eens zien of je dit een half jaar of zelfs langer vol houdt.

Typen dat het je makkelijk lukt kan iedereen, als je het echt zo makkelijk kunt, had je je hier niet hoeven aanmelden, met een beetje gezond verstand kun je zelf toch wel verzinnen wat te doen....

neeeee

---------- Toegevoegd om 17:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------

ok '
Danny Timmer​
'

ik mis klaaswitz:(

Niet me naam overal showen wil graag een beetje anoniem blijven

Obvious kloontroll is obvious.

kun je zulke lui niet gewoon melden bij de modjes dat die hun eruit knikkeren? of is dat een beetje erg kort door de bocht...?

laatste week al 6 gezien die enkel domme dingen zeggen of info vragen die op dit forum niet gepast is... bannen die handel :fa:

Hoi iedereen,

Me eerste dag zit er op, heb me redelijk ingehouden.

Dit heb ik gegeten:

Ochtend: bruin brood 2stuks + hagelslag + appel + druiven + thee

Tussendoortje: 6 crackotters naturel.

Smiddags: 4 bruine broodjes met kipfilet + cup a soup + appel + 4 crackotters met boter.

Savonds: aardappel jacht schotel + soep + volle yoghurt met musli van ah.

Tussendoortjes savonds: 4 crackotters met
Halverine
Appel+ manderijn

Heeft iemand hier suggesties op ?

60 kilo, wat is je lengte en dus BMI? Sport je ook? Al die zoetige dingen moet je gewoon niet eten. Ga gezonder eten. Het zit allemaal tussen je oren. Zelfde met sigarettenverslaving. Als je echt iets wilt dan moet je dat @&#&)# gewoon doen. STOP er gewoon mee.

En btw, wie koopt dat allemaal? Je ouders? Zou je die niet is gewoon zeggen dat ze dat niet meer moeten halen.

Pappie en mammie hebben een eigen zaak en komen alleen thuis om de boodschapjes weg te zetten of de tennisspullen op te halen.
Zoontje zit ondanks verdriet van moeder achter zijn Core i7 World of Warcraft te spelen.
Zomaar een gok.

Terug
Naar boven