XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik lees vooral gemengde reacties over bestellen bij GorillaJack.com, betrouwbaar of niet?
Ik wil namelijk opnieuw EPH HCL van Kaizen bestellen en het is via hun goedkoper dan bij Centurysupplements.com

Voor 300 tabs Ephedrine HCL Kaizen (incl. verzending) bij GJ: € 34,43 en bij CS: € 77,50 (met 10% korting inbegrepen).
Groot verschil dus. :)
Gorillajack was awesome...alleen levert die niet meer @ nl. Precies dezelfde EPH als die van century maar 50% van de prijs hehe. Zodra ze weer leveren bestel ik weer bij GJ.

Iemand enig idee waar je nu het best kan halen? Century is out of stock?

nee, is alleen nodig als je een echte plastic kaart wilt aanvragen.

Ik heb nu even zo'n Neteller account en wilde vandaag er terug geld op storten voor een aankoop maar nu moet ik me eerst verifiëren met rijbewijs/identiteitskaart/studentenkaart/... Is er geen mogelijkheid om dit te omzeilen?

Ik heb nu even zo'n Neteller account en wilde vandaag er terug geld op storten voor een aankoop maar nu moet ik me eerst verifiëren met rijbewijs/identiteitskaart/studentenkaart/... Is er geen mogelijkheid om dit te omzeilen?
ik heb geen idee, bij mij hoefde dat niet

Ik bestel ook maar weer gewoon bij centurysupplements.com
Weet ik tenminste zeker dat het aankomt.

Ben dus van plan Ephedrine 24 tot 32mg te stacken met 500mg caffeine en 1000mg green tea.
Deed het vorig jaar ook zo, in de laatste fase van de cut geeft het wel een lekkere boost. :)

Ik heb net wat vit EE besteld bij century health. Voorlopig zie ik dat bij iedereen de bestelling ook aankomt, of is er bij iemand al wat in beslag genomen bij de douane?

Waarom zou je efedrine willen gebruiken. Je houdt toch van je lichaam??

Omdat we niet van het overtollig vet houden! Ok, doei

Ik heb gisteren mijn envelop aangekregen van Century

Volgens mij heeft de douane erin gepiept want het was een beetje opengescheurd tot je net de verpakking zag
van de tabs. Wel gewoon aangekomen zonder meer

Van het weekend besteld bij gorillajack maar daar staat ie op hold, ff gemaild of ze pakketje wel gaan versturen. Niet geschoten is altijd mis. :)

Mocht ik morgen niets hebben gehoord dan bestel ik wel bij CS.

Iemand hier die het effectief meerdere weken na mekaar gebruikt en er goede ervaringen mee heeft? Ik heb het hier en dan eens sporadisch gebruikt maar reageerde er altijd slecht op dat ik er meteen weer mee stopte..

22 april besteld bij CS, 24e verstuurd en vandaag binnen.

Zo nog ff e.e.a. lezen en morgen starten, ben benieuwd.

Zelf ook maar is besteld, ben benieuwd

Ephedrine niet meer beschikbaar op century? Kan het niet meer vinden op de site....

Ik heb t net besteld, ze hebben het nog wel gewoon. Onder het kopje 'Weightloss & energy'
Dacht ff dat ik blind aan het worden was..maar echt bizar via firefox word ik ge-redirect naar centuryhealth-nutrition en die verkopen het niet maar via internet explorer wel de normale website waar het idd nog steeds te koop is :s

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven