XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Uiteindelijk ook besteld (Kaizen ephedrine HCL). Net mail gekregen dat het binnen 7 tot 10 dagen aankomt, ik ben benieuwd!

Ga binnekort voor het eerst ECA stack proberen! Nu ben ik met wat aan het inlezen over ECA stack. Aardig wat gevonden, maar kan nog niet echt iets vinden over wat beste inname moment is?

Sta al redelijk droog, dus hoop hier resultaten mee te boeken. Het schijnt het hongergevoel te onderdrukken wat bij mij het grootste probleem is! Vorig jaar 6% gehaald maar daarna binge attack gehad.

En wat ik mij nog het meeste afvraag is: hoelang moet je on zijn en hoelang off?
4 weken on 2 weken off?

Graag hoor ik wat tips van jullie voor dit onbekende broekie.

Ga binnekort voor het eerst ECA stack proberen! Nu ben ik met wat aan het inlezen over ECA stack. Aardig wat gevonden, maar kan nog niet echt iets vinden over wat beste inname moment is?

Sta al redelijk droog, dus hoop hier resultaten mee te boeken. Het schijnt het hongergevoel te onderdrukken wat bij mij het grootste probleem is! Vorig jaar 6% gehaald maar daarna binge attack gehad.

En wat ik mij nog het meeste afvraag is: hoelang moet je on zijn en hoelang off?
4 weken on 2 weken off?

Graag hoor ik wat tips van jullie voor dit onbekende broekie.

inname moment lijkt me logisch, s'ochtends (en smiddags) voor of na ontbijt is meer persoonlijk voor de energy kick denk ik.

hoelang on/off heeft te maken met de tolerantie, beetje uitproberen, als je al redelijk droog staat zou je in 4-6 weken laag genoeg moeten zitten.

Ik wilde eigenlijk de ECA stack (60 mg pure ephedrine hcl, 200mg caffeine, 30 mg aspirine) van shopslim.co.uk bestellen. Echter lees ik hier een aantal slechte reviews of ervaringen over shopslim.co.uk over dat het geen echte spul is. Kunnen jullie dit bevestigen of zijn er ook andere ervaringen? Het mooie van shopslim is dat je namelijk met Paypal kan betalen.

Nu wil ik na positieve reacties hier de Kaizan + caffeine gaan bestellen, alleen blijkt http://centurysupplements.com/ & [Link niet meer beschikbaar] uit de lucht te zijn. Weet iemand hier het fijne van?

Verder heb ik www.gorillajack.com/ geprobeerd, alleen kan je hier helaas alleen met een cc betalen en niet met Paypal. Weet iemand nog een betrouwbare en actieve website waar ik Kaizan kan kopen met Paypal?

Alvast bedankt voor de reacties en adviezen!

@MaVeRiXX:

Ik denk dat het hier echt wel herhaaldelijk besproken werd op de laatste paar pagina's .. Jammer dat we het voor jou speciaal nog eens moeten samenvatten.

Shopslim verkoopt niet het echte spul. Dat kan je weten door de ervaringen van de klanten en ook omdat ze PayPal aanbieden als betaalmiddel. PayPal is een Amerikaans bedrijf en verbiedt de handel van EPH, dus winkels die PayPal aanbieden als betaalmiddel kunnen geen echte EPH verkopen. Daarom dat het bij Gorillajack en Centurysupplements niet kan.

Maak dus even een account aan voor een pre-paid CC, is makkelijk, snel en betrouwbaar. Dat zeggen de meeste leden hier.

net mijn bestelling binnen van centurysupplements.

duurde precies 7 dagen (had wel besteld om circa 10:00 in de avond)

ben benieuwd. gaan aankomende donderdag starten denk ik :)

net mijn bestelling binnen van centurysupplements.

duurde precies 7 dagen (had wel besteld om circa 10:00 in de avond)

ben benieuwd. gaan aankomende donderdag starten denk ik :)

Ah goed zo, ik hoop dat die van mij nu ook binnen is, had vorige week maandag in de ochtend bevestiging van verzending gehad.

Zou top zijn moest je je bevindingen delen. Ga je ook eerst een dag testen met 1? Of meteen 3 doseringen?

Mijn bestelling bij gorillajack is nooit aangekomen eigl

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Iemand trouwens recent nog ergens t-5 van zionlabs aangekomen of gebruikt? Heb er zelf goede ervaring mee maar aangezien ik bij mijn oude bron niet meer kan kopen en ik hoor dat deze nu eigenlijk van de markt zijn en er neppe potjes zonder seal rondgaan vraag ik me af of iemand recent nog eraringen hiermee heeft.

@MaVeRiXX:

Ik denk dat het hier echt wel herhaaldelijk besproken werd op de laatste paar pagina's .. Jammer dat we het voor jou speciaal nog eens moeten samenvatten.

Shopslim verkoopt niet het echte spul. Dat kan je weten door de ervaringen van de klanten en ook omdat ze PayPal aanbieden als betaalmiddel. PayPal is een Amerikaans bedrijf en verbiedt de handel van EPH, dus winkels die PayPal aanbieden als betaalmiddel kunnen geen echte EPH verkopen. Daarom dat het bij Gorillajack en Centurysupplements niet kan.

Maak dus even een account aan voor een pre-paid CC, is makkelijk, snel en betrouwbaar. Dat zeggen de meeste leden hier.

Dank je voor je reply, ondanks je sarcastische ondertoon :) Ik was volgens mij de eerste in deze topic (vele pagina's terug) die een uitgebreide ervaring en uitleg over shopslim heeft gedaan. Ikzelf was toendertijd positief, echter is dat alweer 2 jaar geleden.

Nu wilde ik dus opnieuw bestellen, echter kwam ik wat slechte reviews tegen over shopslim. Vandaar nu dus mijn vraag of de meesten 'tegenwoordig' slechte ervaringen hebben met shopslim. Wellicht dat ze in de afgelopen 2 jaar troep zijn gaan verkopen...

Wat betreft voor een pre-paid CC is een goed advies, ik ga daar naar kijken. Ik ben nu eigenlijk wel benieuwd naar de Kaizen ECA, lees hier goede verhalen over.

---------- Toegevoegd om 19:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:26 ----------

Mijn bestelling bij gorillajack is nooit aangekomen eigl

---------- Toegevoegd om 17:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:58 ----------

Iemand trouwens recent nog ergens t-5 van zionlabs aangekomen of gebruikt? Heb er zelf goede ervaring mee maar aangezien ik bij mijn oude bron niet meer kan kopen en ik hoor dat deze nu eigenlijk van de markt zijn en er neppe potjes zonder seal rondgaan vraag ik me af of iemand recent nog eraringen hiermee heeft.

Minder voor je, deze wis ik dus meteen maar van mn lijstje dan

---------- Toegevoegd om 19:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Overigens doen de websites http://centurysupplements.com/ & [Link niet meer beschikbaar] het nu wel gewoon. Blijkbaar waren ze een paar uur offline toen ik er onderzoek naar deed

Ah goed zo, ik hoop dat die van mij nu ook binnen is, had vorige week maandag in de ochtend bevestiging van verzending gehad.

Zou top zijn moest je je bevindingen delen. Ga je ook eerst een dag testen met 1? Of meteen 3 doseringen?
vrijdag ga ik starten, samen met mijn vriendin.

ik ga voor 4x per dag 8mg + 100mg cafeïne
vriendin 3x per dag 8mg + 100mg cafeïne

ik laat wel even weten hoe het bevalt :)

Nice. Mijn zijn ook binnen. Ik begin morgen en ga voor 3 x 8mg EPH + 200mg cafeïne. Beginnen bij het opstaan om 07u, dan 10u en laatste om 13u.

Nice. Mijn zijn ook binnen. Ik begin morgen en ga voor 3 x 8mg EPH + 200mg cafeïne. Beginnen bij het opstaan om 07u, dan 10u en laatste om 13u.
ja ik heb hetzelfde, alleen dan nog een om 4 uur voor de training.

verder krijg ik gedurende de dag ook nog extra cafeïne binnen, dus ga wel kijken hoe het zich verhoud.
misschien dat ik de caff ook wel omhoog gooi als ik nog kan slapen:D

maar ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn

ja ik heb hetzelfde, alleen dan nog een om 4 uur voor de training.

verder krijg ik gedurende de dag ook nog extra cafeïne binnen, dus ga wel kijken hoe het zich verhoud.
misschien dat ik de caff ook wel omhoog gooi als ik nog kan slapen:D

maar ben benieuwd wat jouw bevindingen zijn

Ik heb even een logje aangemaakt, aangezien dit topic vooral voor de webwinkel ervaringen gemaakt is. Graag zie ik jouw (en anderen hun) bevindingen ook terugkomen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f188/efedrine-hcl-kaizen-centurysupplements-com-361198/ :)

Heb het ook van vandaag binnen. Ik vind het wel grappig hoe ze 150 tabs in 3 kleine pakketjes doen en dat dan in 1 enveloppe duwen :p Vanaf morgen start ik ermee!

De 'Vitamine E' van century health nutrition zijn weer op voorraad zie ik.

Bedankt voor alle tips

Ik lees vooral gemengde reacties over bestellen bij GorillaJack.com, betrouwbaar of niet?
Ik wil namelijk opnieuw EPH HCL van Kaizen bestellen en het is via hun goedkoper dan bij Centurysupplements.com

Voor 300 tabs Ephedrine HCL Kaizen (incl. verzending) bij GJ: € 34,43 en bij CS: € 77,50 (met 10% korting inbegrepen).
Groot verschil dus. :)

Zouden ze nu af en toe niet voorhebben dat iemand effectief Vitamine E wilt en dan plots efedrine in de bus krijgt?

De 'Vitamine E' van century health nutrition zijn weer op voorraad zie ik.

Dit staat letterlijk in de beschrijving:

Some of the more common side effects people experience from taking the drug are nervousness, dizziness, tremors, rapid heart rate, headaches, jitters, palpitations, insomnia, increased blood pressure. When taken at higher levels, Vit EE can cause drastic increases in blood pressure, as well as cardiac arrhythmias. Discontinue use if you experience any side effects. Do not use this weight loss product if you are now taking a prescription containing Monoamine Oxidase Inhibitor (MAOI) (Certain drugs for depression, psychiatric or emotional conditions, Parkinson's disease) or 2 weeks after stopping the MAOI drug. If you are uncertain whether your prescription drug contains an MAOI, consult a health professional before taking this product.

En als dat niet genoeg zegt, bekijk dan maar eens de Product Reviews. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven