MuscleMeat

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wou bestellen bij Century Supplements, maar kan dus enkel met Visa of Mastercard. Normaal kon het ook met PayPal via hun sister-website Century Health, maar dat doen ze dus niet meer (heb e-mail contact gehad). Iemand die voor mij hier kan bestellen met zijn/haar CC? Het is €40,92 en ik betaal je €45 via bankoverschrijving of PayPal. PM me.

Misschien zijn er nog wel andere sites m paypal?

Yoki zei:
http://www.3vcard.nl voucher nemen, is een soort van prepaid visa kaart.

Thanks voor de tip, maar ze werken daar met vaste bedragen en wat je overhoudt op die voucher kan je niet zomaar gratis terugboeken. Er zijn diverse kosten aan verbonden.

Hier kan je met paypal betalen, het komt wel v Canada dan:
http://www.gorillajack.com/contact-us.aspx

Bedankt, maar helaas kan je daar niet met PayPal betalen als je Ephedrine wilt kopen. PayPal is Amerikaans en die verbieden de verkoop van EPH. Bij Century kon het vroeger nog onder het mom van 'Vitamin E' maar dat kan nu niet meer.

Ik wou bestellen bij Century Supplements, maar kan dus enkel met Visa of Mastercard. Normaal kon het ook met PayPal via hun sister-website Century Health, maar dat doen ze dus niet meer (heb e-mail contact gehad). Iemand die voor mij hier kan bestellen met zijn/haar CC? Het is €40,92 en ik betaal je €45 via bankoverschrijving of PayPal. PM me.

[Link niet meer beschikbaar]

dit is een prepaid creditcard, je betaalt gewoon een bedrag en daarvoor krijg je gewoon een soort tegoedbon in creditcard vorm, je zit dus verder nergens aan vast

Bestel gewon bij shopslim.co.uk kan je wel met Paypal betalen.

Anders gewoon een prepaid card kopen bij www.3vcard.nl

Karma plz ;)

Edit; mitchel was me voor.

Heb prepaid cc van Neteller, geen extra kosten. Stuk beter als bij 3v..

En hoeveel replies zijn hier al wel niet geweest dat slimshop fake is man

http://www.3vcard.nl/3V-prepaid-Visa-creditcard-voucher.html?tk=1105300a1374587d

dit is een prepaid creditcard, je betaalt gewoon een bedrag en daarvoor krijg je gewoon een soort tegoedbon in creditcard vorm, je zit dus verder nergens aan vast

Ik vind het toch wat weggegooid geld. Als ik € 41 op zo een prepaid Visa wil, moet ik een tegoedbon van € 50 euro kopen, die kost € 52,50. Dan betaal ik die € 41 euro en heb ik nog € 9 tegoed. Als ik die € 9 wil terugboeken, moet ik € 5 betalen, dus krijg ik maar € 4 terug. En dan is er nog een omrekentoeslag van € naar GBP.

barebald zei:
Heb prepaid cc van Neteller, geen extra kosten. Stuk beter als bij 3v..

Hier kan ik niet alle extra kosten van zien en weet ook niet of ik een tegoedbon van een vast bedrag moet nemen?

Ik vind het toch wat weggegooid geld. Als ik € 41 op zo een prepaid Visa wil, moet ik een tegoedbon van € 50 euro kopen, die kost € 52,50. Dan betaal ik die € 41 euro en heb ik nog € 9 tegoed. Als ik die € 9 wil terugboeken, moet ik € 5 betalen, dus krijg ik maar € 4 terug. En dan is er nog een omrekentoeslag van € naar GBP.

Hier kan ik niet alle extra kosten van zien en weet ook niet of ik een tegoedbon van een vast bedrag moet nemen?

Geen extra kosten bij starten/overmaken van geld.
Wel vaste tegoeden, maar hou je 2 euro over ofzo, boeiend.

gisteren ook besteld bij century met een netteler mastercard.
werkte lekker makkelijk, alleen de omrekenkoers was nog even lastig.
werd eerst 3x geweigerd omdat ik voor een paar cent meer wou bestellen als er op stond.

afijn, het is gelukt. ben benieuwd hoelang het duurt voor het er is.

1.5week bezig. Geen bijwerkingen (althans geen vervelende). Nog t/m het weekend even doorgaan, dan een weekje even rust. Gezakt van 83K naar iets boven de 81K. Vet% is zichtbaar lager. Denk zeker een % eraf naar tussen de 9-10%. Helpt ook erg goed tegen het hongergevoel en energie bij trainen. (zit 500kcal onder energiebehoefte en laag in carbs).

Het is geen wondermiddel maar het helpt wel.

'Vervelend' wordt het als je een week op alleen een goede kop koffie gaat trainen in plaats van koffie + efedrientje.

:-)

wat Rhinoceros al zegt.
gewoon aanmelden, geld storten en pre-paid virtual card activeren.
is echt 10 minuten werk en dan doet die het al.

verder loont het ook even te googlen naar kortingscodes voor century, bespaart je toch weer 5 pond.

Zou het kunnen dat je je identiteit moet verifiëren via een identiteitskaart, rijbewijs of dergelijke voor je er geld kan op storten?

Zo schokkend verschil vind ik het niet maar kan me voorstellen dat als je wat heftig reageert op efi dat je het moeilijk hebt met trainen zonder efi.. zelf wat minder last van eigenlijk, zit nu op 40mg efi 3x daags + 300gr caffeine 3xdaags en dat gaat prima, trainingen zijn niet opeens anders.

Zondag laatste dag - dan weekje zonder - wie weet kom ik hierop terug maar denk het niet.

'Vervelend' wordt het als je een week op alleen een goede kop koffie gaat trainen in plaats van koffie + efedrientje.

:-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven