Sparrkling
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 46
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welke dosering nemen jullie, waarmee stacken jullie en hoevaak per dag?
Ben benieuwd hoe dat is.En mijKan iemand mij een kant en klare ECA stack aanraden van een site waar ik met PayPal kan betalen?

Zie deze shop eens heb er al eens besteld
betaling via iDeal of Mistercash >> geen idee wat dat is maar goed
kreeg netjes de volgende dag me bestelde producten binnen.
www.steroiden-shop.com
Weet niet of dit mag maar goed![]()
Groeten
Iemand die kan bevestigen of deze webshop betrouwbaar is ? Aangezien ze echt alles verkopen
Iemand die kan bevestigen of deze webshop betrouwbaar is ? Aangezien ze echt alles verkopen
40 Euro voor 150 tabletten van Kaizen met maar 8mg is wel veel geld voor weinig ephedrine.
40 Euro voor 150 tabletten van Kaizen met maar 8mg is wel veel geld voor weinig ephedrine.
Nieuw hier maar volg deze thread al een tijdje. Dacht dat het naast het delen van betrouwbare webshops, ook weleens van pas kon komen de onbetrouwbare te delen dus bij deze:
heb een weekje geleden van prohormonestore.com (UK-based) een potje Diamond labs ECA 30+ besteld. Had de diamond labs eerder gehad maar die zagen er anders uit (toen witte capsules met witte inhoud, nu transparante capsules met bruine inhoud). Heeft iemand een idee wat dat bruine spul kan zijn? Ook de verpakking zelf is anders dan degene die ik een jaar of 2 geleden had. Al met al vertrouw ik het voor geen meter.
Denk erover deze week lang de Jelinek te gaan in de hoop dat ze er eentje voor me willen testen.
Hier de link: http://www.prohormonestore.com/supplements/index.php?route=product/product&path=60&product_id=96
Kan iemand mij een kant en klare ECA stack aanraden van een site waar ik met PayPal kan betalen?
Je kan bet proberen bij de Jelinek, mort je zeggen dat het 4fa is of iets in die richting.
Weet niet waar je doe zooi hebt gekocht, maar de kleur zegt weinig. Vaak is ephedra bruin en ephedrine wit, maar dat kan natuurlijk per lab heel makkelijk verschillen
---------- Toegevoegd om 00:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------
Oh en voordat je een onbetrouwbare webshop registreert (niet dat ik die dingen überhaupt vertrouw) is het wel fijn om te kunnen maten weten wat er nou werkelijk in zat. Een beschuldiging van oplichting kan veel gevolgen hebben voor zo'n website tegenwoord
. Ik weet echter wel met zekerheid dat het niet de diamond labs is die ik ken (en het daarom als onbetrouwbaar beschouw).Epedra bladeren zijn bruin, efedrine hcl is idd wit.
Bedankt voor de tip, gekocht bij de link die ik in het bericht heb geplaatst.
Ja onbetrouwbaar was misschien een tikje voorbarig ik zou het voorlopig dan ook geen oplichting willen noemen, wie weet is het spul dat ze me hebben opgestuurd wel stukken beter dan hetgeen dat ik verwachtte. Ik weet echter wel met zekerheid dat het niet de diamond labs is die ik ken (en het daarom als onbetrouwbaar beschouw).
Maargoed, ga morgen langs dat testpunt zodat ik wat concrete uitspraken kan doen. Ik hou jullie op de hoogte.
---------- Toegevoegd om 15:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:29 ----------
Ik kwam ook ergens tegen dat het sida cordifolia zou kunnen zijn, wat ook ephedrine bevat maar in nog kleinere hoeveelheden (ongeveer 1% naar het wikipedia's zeggen).
Ik heb gelezen dat ephedra trouwens een stuk meer gevoelsmatig effect (druk en euphorisch)heeft dan ephedrine HCL, kan iemand dit beamen?