Mickie
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 85kg
- Vetpercentage
- 20%
Heb topic even een keer doorgelezen. Zie verschillende schimmige websites en een aantal websites die wel betrouwbaar lijken. Deze betrouwbare websites hebben de efedrine of eca stacks allemaal uitverkocht, of je kunt er niet met paypal betalen.
Weet iemand een website waar ik dus met paypal kan betalen en waar ze de efedrine of eca stacks op voorraad hebben? Alvast bedankt.
---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------
Heb net even lang gezocht en kwam op imagesupplements.co.uk
Ik wil hier zelf binnekort ook de ECA stack van Diamond Labs of Zion Labs bestellen, ben nog even aan het denken welke voor mij het beste is.
Kwam deze ook tegen en kwam er na een tijdje speuren achter dat de eigenaresse best actief is op het uk-muscle forum, wekt bij mij wel enig vertouwen. Kan er verder alleen weinig over de betrouwbaarheid vinden.

dacht dat je die thuis had liggen
Te veel sides (agressie, zenuwen, kort lontje, tijdelijk impotent, onderdrukte eetlust etcetera) Je hele persoonlijkheid verandert erdoor en het zal vast schadelijk voor je zijn, aangezien het chemisch verwant is aan amfetaminen en het is trouwens de grondstof van methamfetamine.
Ik raad iedereen ten zeerste af om voor lange tijd Efedrine te gebruiken.