XXL Nutrition

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wil efedrine HCL bestellen. Zit te denken om die van Kaizen te halen bij centurysupplements.
Is dit een goed plan of zijn er misschien betere opties?

Kaizen is goed, levering bij century is ook snel.

Kaizen is goed, levering bij century is ook snel.

Thanks voor de input. :D

Heb op ebay een vrij betrouwbare source kunnen vinden voor Zion labs T5.
Iemand ervaring met Zion labs T5 eca? Is dit waarschijnlijk net zo goed als zelf stacken met kaizen?
Het is namelijk bijna de helft goedkoper dan Kaizen via century, nog eens makkelijker ook omdat ik dan geen creditcard hoef te regelen.

Thanks voor de input. :D

Heb op ebay een vrij betrouwbare source kunnen vinden voor Zion labs T5.
Iemand ervaring met Zion labs T5 eca? Is dit waarschijnlijk net zo goed als zelf stacken met kaizen?
Het is namelijk bijna de helft goedkoper dan Kaizen via century, nog eens makkelijker ook omdat ik dan geen creditcard hoef te regelen.

Geen probleem :thumb:

Geen ervaring mee, maar bij century kan je betalen met een 3V card, dat is een prepaid creditcard. Kijk maar eens op de site van 3v.
Als je de zoekfunctie gebruikt kan je misschien wel referenties zoeken van Zion labs t5.

Wat is nog g2g? En waar bestellen? Century ligt eruit. Liefst met paypal, heb geen CC.

Die prijzen, jezus en dan waarschijnlijk nog verzendkosten erbij?
Je bent niet wijs.

T5 is in overvloed te vinden in Nederland en elke gym heeft wel ze lokale jongen.

Die prijzen, jezus en dan waarschijnlijk nog verzendkosten erbij?
Je bent niet wijs.

T5 is in overvloed te vinden in Nederland en elke gym heeft wel ze lokale jongen.
Wat is dan beetje normale prijs? Ik weet een kortingscode van 10% op die site.

En opzich valt 45euro best mee toch? Beetje fatburner die je op xxlnutrition, sportfood, vitamins&more etc kan kopen, zijn vaak ook zo'n 40euro.

Wat is dan beetje normale prijs? Ik weet een kortingscode van 10% op die site.

En opzich valt 45euro best mee toch? Beetje fatburner die je op xxlnutrition, sportfood, vitamins&more etc kan kopen, zijn vaak ook zo'n 40euro.

Ik betaal via via 30/35 euro voor originele T5. (Bij afname van 1 potje)
Laatst zelfs een sterkere variant gehad die nieuw op de markt is met 40mg per pil en nog steeds dezelfde prijs.

Edit:

Zie trouwens dat die sterkere variant ook op die website wordt aangeboden (ECA Stack Strip's 500 Black Edition 60 Caps).
Ik heb deze getest en zijn ook super! Deze bevatten 40mg per pil. (Meer voor dezelfde prijs dus)

Hallo ben nieuw hier. Even rondneuzen! Stacks had zelfde reactie op mij als speed... pffff heftig spul. Kan je vast niet in die shop kopen toch? (geintje..)

Ik betaal via via 30/35 euro voor originele T5. (Bij afname van 1 potje)
Laatst zelfs een sterkere variant gehad die nieuw op de markt is met 40mg per pil en nog steeds dezelfde prijs.

Edit:

Zie trouwens dat die sterkere variant ook op die website wordt aangeboden (ECA Stack Strip's 500 Black Edition 60 Caps).
Ik heb deze getest en zijn ook super! Deze bevatten 40mg per pil. (Meer voor dezelfde prijs dus)

Viel je dus goed af met die 500 black? (natuurlijk icm cardio/voeding)

Century supplements doet het gewoon.. Website is bereikbaar en heb laatst nog kaizen besteld, was binnen een week binnen.

Viel je dus goed af met die 500 black? (natuurlijk icm cardio/voeding)

Zeker weten. Natuurlijk is het een hulpmiddel, maar geeft je wel die extra energie/boost in de cut.
Ik zweer bij T5 wat echt goed werkt, maar helaas wel alle sides zijn ook aanwezig.
Denk niet te licht over eph, want het is best een heftig goedje.

Die 500 black kreeg ik eigenlijk als vervanging voor de T5, maar is gewoon goed spul.
Enige wat gek is dat op de website hierboven ze aangeven dat er 30mg eph per pil in zit. 500 black heeft toch echt 40mg per pil en dat vind niet iedereen even fijn. (40mg is erg hoog)

Eca van century precies een week later binnnen, zo maar eens testen.

Prachtig hoe ze op de brief zelf ook nog eens vakantiestickers erbij plakken :D

Hi ik heb een vraagje over de Zion lab T5 Inferno Fatburners.. is dit ook iets voor vrouwen? Ik wil het gebruiken om af te vallen. Ik lees dat veel mensen er slecht door kunnen slapen. Wanneer kan je ze dan het beste pakken? Ik fitness 3 tot 4x per week meestal rond 17:00uur. Kan ik ze dan het beste 's ochtends pakken of zoals wordt gezegd een half uur voor het sporten?

Iemand tips? Bedankt alvast!!

Deze middag 3*8mg ephedrine genomen. 2uur erna ben ik in men bed gaan liggen en heb ik 2uur geslapen.

Ik was plots volledig op.. bizar niet?
Heb dit nog wel al eerder genomen maar energie heb ik er nog nooit van gekregen, men hongergevoel neemt het wel volledig weg en het is vooral daarvoor dat ik het soms gebruik.

Rustig opbouwen. 'S ochtends en voor de training deel innemen. Daarnaast nam ik nog caffeine. Goede resultaten, alleen het vele zweten went niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven