jan83
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 38
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 93kg
Iemand nog een recente ervaring met www.shopslim.co.uk?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Thanks voor de input.
Heb op ebay een vrij betrouwbare source kunnen vinden voor Zion labs T5.
Iemand ervaring met Zion labs T5 eca? Is dit waarschijnlijk net zo goed als zelf stacken met kaizen?
Het is namelijk bijna de helft goedkoper dan Kaizen via century, nog eens makkelijker ook omdat ik dan geen creditcard hoef te regelen.
Iemand nog een recente ervaring met www.shopslim.co.uk?
Kan ik bevestigen jaIk ben dit tegengekomen:
http://www.reddit.com/r/Steroidsourcetalk/comments/2zufxe/fake_ephedrine_review/
Daarin wordt beweerd dat die van shopslim fake is.
Wat is dan beetje normale prijs? Ik weet een kortingscode van 10% op die site.Die prijzen, jezus en dan waarschijnlijk nog verzendkosten erbij?
Je bent niet wijs.
T5 is in overvloed te vinden in Nederland en elke gym heeft wel ze lokale jongen.
Wat is dan beetje normale prijs? Ik weet een kortingscode van 10% op die site.
En opzich valt 45euro best mee toch? Beetje fatburner die je op xxlnutrition, sportfood, vitamins&more etc kan kopen, zijn vaak ook zo'n 40euro.
Ik betaal via via 30/35 euro voor originele T5. (Bij afname van 1 potje)
Laatst zelfs een sterkere variant gehad die nieuw op de markt is met 40mg per pil en nog steeds dezelfde prijs.
Edit:
Zie trouwens dat die sterkere variant ook op die website wordt aangeboden (ECA Stack Strip's 500 Black Edition 60 Caps).
Ik heb deze getest en zijn ook super! Deze bevatten 40mg per pil. (Meer voor dezelfde prijs dus)
Viel je dus goed af met die 500 black? (natuurlijk icm cardio/voeding)