AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze topic noemt "efedrine bestellen uk"

Ik heb ook T5 besteld, vanbij UKmuscle, en zeg daarom dat er geen ephedrine in zit. Het feit dat ephedrine niet over de counter mag verkocht worden onder geen enkele vorm in de benelux, maar dat je hier gewoon T5 kan vinden, bevestigd dat vermoeden.

Canada is zowat het enige land dat nog ephedrine vrij mag verkopen, MAAR er mag alleen vermeld worden dat het een bronchodillator is, of een ademhalingshulp, en niet de fatburning/cardiovasculaire effecten waarvoor sporters het nemen.

Ik heb ook die Kaizen ephedrine vanuit canada geprobeerd (century supplements), en hoewel ik de indruk had dat die dosis niet klopte, was dat wel degelijk echte ephedrine.
De thermogenesis die ze verkopen, bevat de precursoren en hoewel het niet het initiele gevoel in de bortskas geeft als een echte eca stack, is het vertraagde effect min of meer vergelijkbaar met 2 capsules. En die geven behoorlijk meer kick dan die T5 caps, hoewel ze kwasi dezelfde prijs hebben.

Als je echte ephedrine wil, moet je die Kaizen ephedrine kopen. En ja, die is duur ja, dat vind ik zelf ook.

Jij hebt ergens in UK T5 besteld die niet naar wens was, dus alle T5 zijn nu kut!

Ik heb het trouwens over deze

u8y4yrun.jpg

Ik heb 2 maal Zion Labs T5 besteld bij Musclecharge UK.
De eerste waren die bredere containers, de laatste waren die dunnere.

Dat geeft een beetje een kick, maar er zit geen ephedrine in.

Kaizen ephedrine HCL vanbij centurysupplements (canada) bevat wel ephedrine
Thermogenetics ECA vanbij century supplements bevat de precursoren. Geeft geleidelijker een kick en eventueel een crash, vergelijkbaar bij goede eca stacks maar lichter.

Europharmaceuticals EC(Y)A was the real deal, maar die zijn daarmee gestopt. Orale anabolica of T3 levert spijtig genoeg meer geld op.

unnamed.jpg

Heel raar, maat van me (potje van mij gehad) bleef maar op 1 pil per dag, als ie 2 pillen nam (niet tegelijk) voelde hij zich trillerig, duizelig, moe en gewoon slecht.
Lijkt me sterk dat het door caffeine komt.

Effect 1,2,en 4 kunnen optreden bij caffeine dosages die voorbij het optimaal punt van de bell curve zitten.

"moe" is wat vreemd van een preworkout , misschien bloeddruk ?

Nee, hij heeft dat nooit, ook een caffeine junk. Dat zijn toch wel symptomem van ephedrine overdose voor zover ik weet.
Zegt ook dat ie veel meer en sneller zweet tijdens trainen.

Zo twee tabletjes is makkelijk 700mg of meer, plus derest, dan mag je al behoorlijke caf junk zijn hoor.

Teveel ephedrine merk je vooral door rusteloosheid en verhoogde hartslag. Onmogellijk van daar moe op te zijn.

Ok, ga dan ff overdoseren en kijk hoe jij je voelt.

Ben nu toch eigenlijk wel benieuwd welke ECA stacks toch echt efedrine bevatten.

Vrijwel allemaal, dat iemand miskoop heeft gedaan uit een of andere webshop in UK, betekent niet dat ze allemaal slecht zijn hoor.

Die Zion Labs labels kan je los maken, dan staat daar als het goed is een batch check code op de achterkant van het etiket/sticker. Ik heb mijn potje Zion Labs T5 op ebay gekocht en die dingen zit zeker wel efedrine in. Ik ga wel overstappen op Kaizen omdat ik dan geen Aspirine meer hoeft te nemen (Vis olie lost het probleem van bloedproppen ook op)

Vrijwel allemaal, dat iemand miskoop heeft gedaan uit een of andere webshop in UK, betekent niet dat ze allemaal slecht zijn hoor.

Oké, ik heb ooit bij imagesupplements een pot besteld en dacht dat die wel oké was. Ben nu toch meer naar een supplier aan het zoeken die me ook kan voorzien van yohimbine, om zo een ECY stack te maken.

Vorig week nog besteld en gisteren 12x packs kaizen 50 tab van century binnen gekregen. Raar dat ze nu geen ephedrine meer verkopen???.

Heel die site is nu in het chinees. whata f

Vorig week nog besteld en gisteren 12x packs kaizen 50 tab van century binnen gekregen. Raar dat ze nu geen ephedrine meer verkopen???.

Heel die site is nu in het chinees. whata f

Vorige week nog wel ja, dacht toen koop volgende week wel :o ze hebben een hele andere website nu, heb de nieuwsbrief en daarin stond dat dit de nieuwe website is:
http://centuryhealth-nutrition.com

Die andere is zo ineens offline gezet.

Er is een restrictie op ephedrine te versturen buiten Canada.
Veel webshops kun je dus niet meer bestellen

Wie weet waar je dat nu nog kan krijgen? Kaizen, synergex, 4 ever fit, maakt m niet uit

Thx

Jay

Toch bijzonder om te zien dat er wederom een product dat wel werkt wordt gebanned. En de hele nep industrie laten we lekker gaan....

Denk dat je nu wel klaar bent en dat E puur niet meer te verkrijgen is.

Toch bijzonder om te zien dat er wederom een product dat wel werkt wordt gebanned. En de hele nep industrie laten we lekker gaan....

Denk dat je nu wel klaar bent en dat E puur niet meer te verkrijgen is.

Ik meen dat het in Canada nog legaal is. En anders is het niet heel lang geleden verboden

Klopt, maar hier naartoe versturen doet nu dus niemand meer.

Ik heb nog twee potjes eca zion labs staan bij intersse.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven