Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ben benieuwd of hier ervaringen mee zijn. Anders probeer ik het misschien zelf welZijn capsulles, dus dopje eraf en de helft pakken zal kunnen. Maar weet niet in hoeverre de inhoud gemixt is.
Meningen zijn dus verdeeld. Bestel wel een potje en zie het wel, moet wel normaal kunnen functioneren hahaIk heb ze idd open gemaakt en de helft genomen. Had eerst een hele geprobeerd maar vond dat veel te heftig. Nu na twee weken zit ik wel op een hele.
Ik heb ECA tabs van verschillende merken gehad als mede pure ephedrine pilletjes zelf gemixt met caffeine tabs en ik moet zeggen dat ik de beste resultaten had met die T5s hoor, zowel lichamelijk als geestelijk. Vanwaar je Bash op Zion labs ? Heb jij daadwerkelijk een bron voor de claims die je maakt ? Er zit echt geen DMAA in want daar heb ik grammen van achter m'n kiezen door de jaren heen en dat voelde echt wel anders.
geen idee of dit hem is, maar iig een linkhttp://www.gorillajack.com/kaizen-ephedrine-hcl-8mg.aspx
Is 8mg niet heel weinig? Normaal heb je toch zo'n 25 tot 50mg per keer nodig?
LoL! T5 is samengesteld uit dingen die synergetisch met ephedrine werken.