AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zijn de t5 breekbaar? Dat je dan zegmaar de helft van de dosering neemt? Lijkt mij te heftig om in 1 x het de hele dosis te hebben. Of raden jullie dit af?

Zijn capsulles, dus dopje eraf en de helft pakken zal kunnen. Maar weet niet in hoeverre de inhoud gemixt is.

Pak gewoon 1 hele

Ik heb ze idd open gemaakt en de helft genomen. Had eerst een hele geprobeerd maar vond dat veel te heftig. Nu na twee weken zit ik wel op een hele.

Ik heb ECA tabs van verschillende merken gehad als mede pure ephedrine pilletjes zelf gemixt met caffeine tabs en ik moet zeggen dat ik de beste resultaten had met die T5s hoor, zowel lichamelijk als geestelijk. Vanwaar je Bash op Zion labs ? Heb jij daadwerkelijk een bron voor de claims die je maakt ? Er zit echt geen DMAA in want daar heb ik grammen van achter m'n kiezen door de jaren heen en dat voelde echt wel anders.

Ik heb twee jaar die EC(Y)A caps gebruikt van europharmaceuticals. Dat was veruit de beste op de markt. Sinds die niet meer te vinden zijn, is het zoekwerk.

T-5 caps bevat een dikke scheut caffeine en nog een ander stimulant, maar het is een legaal over the counter supplement, dat geen ephedrine bevat. Doordat het geen ephedrine bevat, is het een verschikkelijk dure prijs voor wat je eigelijk krijgt.

Ik weet dat hier veel gastjes zijn, nooit ephedrine gebruikt die nu hun nieuwe vonstje komen verdedigen. Het type dat helemaal scheef gaat als je ze een gewone sigaret geeft en zegt dat het een joint is.

dit product is momenteel het enige dat effectief ephedrine bevat, maar lager gedoseerd dan vermeld.

Dus jullie kunnen natuurlijk geld weggooien aan de marketting van Zion labs, of je kan dat bestellen wat effectief ephedrine bevat.

Kan je niet beter dexamfetamine gaat eten?

ik hoor hier veel negatieve berichten over T5 van Zion Labs, wat is er niet goed aan dit product eigenlijk? En waarom zou bijvoorbeeld Kaizen beter zijn? Ik heb zelf goede resultaten met T5 behaald namelijk

T5 gebruik ik nu 1 per dag als pre workout en knal er hard mee, met kaizen geen ervaring dus weet niet of ze beter zijn

Is 8mg niet heel weinig? Normaal heb je toch zo'n 25 tot 50mg per keer nodig?

Klopt, ze zijn niet goedkoop, maar het is wel echte ephedrine

T5 is gewoon een caffeine preparaat met was extra's erbij. Speciaal voor mensen die graag heel veel te veel uitgeven.

LoL! T5 is samengesteld uit dingen die synergetisch met ephedrine werken.

LoL! Iedereen die het gebruikt (die ik ken) gaat er goed op, maar jij weet beter.Toppie!

Je "gaat goed" op alles als je geen referenties hebt jongen.

Iedereen die ik ken "gaat goed" op voldoende caffeine.
Maar die tellen geen 40 euro+shipping need voor een potje van 30 als je 250 caps voor 12 euro kunt vinden

60 x 30mg = 1800mg
250 x 8mg = 2000mg
Komt bijna op zelfde neer, 12 euro + shipping + inklaringkosten + kans dat het in beslag genomen wordt.
T5 koop je gewoon hier in NL.
Wat voor referenties heb je het over?
Jij mag bij mij potje T5 komen halen als je wil, als het niet werkt, krijg je van mij je geld terug.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven