AndroidHealthClinic

Efedrine bestellen uit de UK

Status
Niet open voor verdere reacties.
Deze middag 3*8mg ephedrine genomen. 2uur erna ben ik in men bed gaan liggen en heb ik 2uur geslapen.

Ik was plots volledig op.. bizar niet?
Heb dit nog wel al eerder genomen maar energie heb ik er nog nooit van gekregen, men hongergevoel neemt het wel volledig weg en het is vooral daarvoor dat ik het soms gebruik.

Neem je er ook caffeine bij?

Deze middag 3*8mg ephedrine genomen. 2uur erna ben ik in men bed gaan liggen en heb ik 2uur geslapen.

Ik was plots volledig op.. bizar niet?
Heb dit nog wel al eerder genomen maar energie heb ik er nog nooit van gekregen, men hongergevoel neemt het wel volledig weg en het is vooral daarvoor dat ik het soms gebruik.

Idem dito! Ik probeer ook uit te zoeken waarom ik er zo moe van kan worden...

Century de enige kaizen leverancier die hier gekend is? Wat een belachelijk hoge prijzen voor de ephedrine... Heb ooit ephedrine hcl gehad uit Canada van 4ever fit maar weet de webshop niet meer.

Heb de webshop terug gevonden, 65 USD voor 600 tabs incl de verzending. Bij Century supplements ben je voor 450 tabs al 160 USD kwijt.

Is het mogelijk om de naam van deze website te geven?

Ik ben ook op zoek naar een webshop die 4ever fit producten voor een normale prijs verkoopt en aan international shipping doet...

Wie heeft een adres voor iomax, of dnp

Weet iemand of je efedrine/cafeïne mag/kan combineren m acetylcysteine?

Kan iemand me vertellen hoe Allied Wallet werkt? Probeer me een account aan te maken , maar is alleen voor bedrijven? Of als iemand voor me zou willen bestellen is ook goed.

t5 eca stack is een prima product. Gewoon besteld via marktplaats. Zoeken op fatbuners eca stack dacht ik zo.

Zion Labs T-5 bevat geen of zeer weinig ephedrine. Gewoon een dikke scheut caffeine met wat DMA in ofzo.
Stop met zoveel geld aan die rommel te geven. Een pot 250caps 250mg kost 11 euro ofzo

Die Kaizen ephedrine tabs via canadeese webshops zijn wel ephedrine, maar de dosering is de helft ofzoiets van wat op de verpakking staat.
Link naar webshop : Kaizen ephedrine hcl. Komen zoals eerder vermeld via airmail vacuum in een enveloppe, dus gewoon in je brievenbus.
gecombineerd met caffeine en asperine, komen zo'n 8 tabletjes het dichtst in de buurt van de uitstekende EC(Y)A stacks van Europharmaceuticals die tegenwoordig onvindbaar zijn.

die T5 dingen van Zion Labs werken prima hoor. Een beetje te goed.

Het is gewoon caffeine met wat DMA ofzoiets bij

Daarvoor betaal je dan 60 euro

Heb je ooit al echte ephedrine geprobeerd ?

Ik heb ECA tabs van verschillende merken gehad als mede pure ephedrine pilletjes zelf gemixt met caffeine tabs en ik moet zeggen dat ik de beste resultaten had met die T5s hoor, zowel lichamelijk als geestelijk. Vanwaar je Bash op Zion labs ? Heb jij daadwerkelijk een bron voor de claims die je maakt ? Er zit echt geen DMAA in want daar heb ik grammen van achter m'n kiezen door de jaren heen en dat voelde echt wel anders.

Ik moet zeggen dat ik al verschillende potjes T5 achter de kiezen heb. Met gemixte resultaten. Lijkt wel of er heel veel
van de batch, en zelfs van de pil afhangt. Soms gaat het hard, soms voel je niets. Productie proces lijkt me niet echt
onder controle.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven