AndroidHealthClinic

Effect wiet/hash op trainen of herstel?

verdomme waarom zijn er nu nooit relekste drugs (geen anabolen) waarvan je juist iets meer in de anabolische fase gaat. Dus enigszins grotere eetlust, meer testosteron, betere eiwitsynthese, maar tóch zo stoned als een garnaal. Eerst blijkt alcohol al slecht te zijn voor trainen, en nu blowen ook al? waar zijn mijn pleziertjes in het leven :p

verdomme waarom zijn er nu nooit relekste drugs (geen anabolen) waarvan je juist iets meer in de anabolische fase gaat. Dus enigszins grotere eetlust, meer testosteron, betere eiwitsynthese, maar tóch zo stoned als een garnaal. Eerst blijkt alcohol al slecht te zijn voor trainen, en nu blowen ook al? waar zijn mijn pleziertjes in het leven :p

Maak je niet druk, ik kan me herinneren dat Champ ook van een jointje hield na een training.

Als je het met mate doet, dan valt het wel goed mee.

GHB my friend

Voor mij is het gebruik van weed nefast op mn resultaten.

jah wiet is natuurlijk niet goed voor je :duh: ..
maar hoeveel effect het op je training heeft vraag ik me wel af.. en dan bedoel ik gewoon af en toe (in weekenden ofso)
weet niet of je er nou wel zoveel aan hebt om alcohol en wiet e.d. helemaal af te schaffen :scratch:

Het zal heus niet zo erg zijn als speed ;)

Als blower sla je in mijn inzien al wel eens sneller een training over, of heb je geen zin meer in kip te bakken enz. enz. en dat werkt veel cataboler imo

edit: heb je nu liggen blowen? Dit topic is van 2007, monsterbump

rook regelmatig een dikke toekan, :D
ben er niets aan massa door verloren en vrete als de neten natuurlijk.(ook mooi meegenomen) :P

Arnold deed het ook dus je wordt er breed van

:)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven