XXL Nutrition

eigen excel bestand voedingschema

Davejm

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Hoi mensen,
Naar aanleiding van Sakurakiller zijn berekeningen in een ander topic heb ik de moeite genomen er een schema van te maken,zodat men snel kan zien wat de voedigbehoefte zijn.
je hoeft alleen de lichtblauwe vakjes in te vullen.
maar denk dat het voor zich spreekt.

ik kan hem maar 10 keer laten downloaden dus succes de eerste 10 mensen :D

graag reacties....

[Link niet meer beschikbaar]

ben erg benieuwd wat jullie er van vinden.

Gvd, ik heb het bestand gedownload... nu denk ik eraan dat ik geen excel heb :D

Bedankt kerel! Ziet er goed uit, ga het nu gebruiken:thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
ik hoop dat er geen foutjes in zitten, wil het bestand nog even wat beter maken kwa beveiliging(zodat je niets weg kunt halen wat niet moet) en layout, maar dat zal ik hier dan wel weer posten, blijf de feedback maar geven ben heel benieuwd..

Ziet er zeker aardig uit. Ben niet zo handig met excel dus ik maak spiekbriefjes in cellen en reken het dan handmatig uit :D Best wel een timesaver op deze manier en nog makkelijk aan te passen ook.

donatie [Afbeelding niet meer beschikbaar]??

:D

Done and done. Heb je ook nog een handigheidje om alles wat je op een dag gegeten hebt in een overzicht te krijgen? Of heb je echt een strak schema ;)

Hierbij een verbeterde versie van het schema

ik wil hieraan nog een voeding schema hangen zodat men de voeding en de hoeveelheid kan kiezen zodat je direct kan zien wat je mag en kan eten.

versie 3 is dus in de maak :D

Is 4,06 gram eiwit per kilo lichaamsgewicht niet een beetje veel?
Verder ziet het er netjes uit(Y)

mag ik vragen hoe je daar aan komt?
ik heb hem zo gekoppeld dat als jij je percentages wijzigd naar bijv. 60-20-20 dat hij dit door rekend naar je eiwitten per kg lichaamsgewicht. Als je dit na rekend zul je zien dat het zou moeten kloppen (hoop ik)

laatste voor vanavond dan

VERSIE 3..

Incl voedingsschemaen calorie tabel...

is ie zo compleet genoeg?

Ziet er goed uit. Bij mij zijn alleen de pulldown menus van het voedingsschema tabblad niet gekoppeld aan de calorietabel. Wellicht kun je hier morgen iets mee ;) Verder puik werk!

Misschien een domme vraag, maar wat moet ik invullen bij: wat is uw sporttoeslag?

ziet er mooi uit:thumbup:

Ik ben nu bezig om de calorietabel in het voedingsschema te krijgen ben er al een tijdje mee bezig, maar binnekort dus een update:)

zet hem er opnieuw op :d
wil hem ook afhalen

Je kan nu producten uit de calorietabel selecteren in het voedingschema. Zodat alle waardes erin komen te staan. Het doel is dat je nu zelf producten die je zelf vaak eet gaat toevoegen in de calorietabel, dan kan je deze selecteren en variaties bekijken.
Of iemand moet een beter idee hebben? Ik ga even mn eten opwarmen zal hem zo posten:)

Terug
Naar boven