MuscleMeat

eigen testproductie

hilo

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
he ik had een vraag, hoe zit het nu precies met je eigen testproductie na een kuur, na een kuurtje ligt je eigen productie tijdelijk plat, dus weinig zin in coïtus enzo, wil het dan zeggen als je na bv 2 weken weer elke dag coïtus wil dat dan je eigen productie weer goed is of kan het ook zijn dat dat nog niet het geval is en toch elke dag zin hebt.

Je libido is dan in orde, maar je test niveau zal dat nog niet zijn.

Kan wel hoeft niet de ene kan nog maanden lang last ondervinden:)

Infinity zei:
Kan wel hoeft niet de ene kan nog maanden lang last ondervinden:)

Bro, met alle respect, maar na een degelijke kuur kan je testosteron niveau na 2 weken nooit weer helemaal de oude zijn. Dat duurt wel wat langer. Of je moet een kuur van likmelul gedaan hebben ;)

Ruff-E zei:
Bro, met alle respect, maar na een degelijke kuur kan je testosteron niveau na 2 weken nooit weer helemaal de oude zijn. Dat duurt wel wat langer. Of je moet een kuur van likmelul gedaan hebben ;)

Ok even verkeerd geformuleerd.
Ik bedoelde eigenlijk dat je libido wel weer op peil kan zijn maar je testlevels nog wel laag kunnen zijn ;)

• Topic Starter Topic Starter
ik vind het wel raar ik wil weer elke dag coïtusen en ben ook weer aggresief enzo

Ik ben ook een voorstander van het advies dat Elmo geeft :D

hehehe

Ze hebben mij altijd wijs gemaakt dat je haar altijd moet meppen:eek:

wat was je kuur? er is een groot verschil tussen 6 weken winstrol of 500mg test+400mg deca. alhoewel ik het eerste geen kuur kan noemen.

skydirk zei:
wat was je kuur? er is een groot verschil tussen 6 weken winstrol of 500mg test+400mg deca. alhoewel ik het eerste geen kuur kan noemen.
500mg test enanthate en 200mg deca

Maybe overbodige vraag; maar je hebt toch wel een nakuur gedaan?

Zo te zien heeft hij aftrekken als nakuur gedaan.

Na 2 weken zal je nog weinig merken met een lang werkende ester.Dan begint het juist net je lichaam te verlaten.Mocht je lusteloos worden dan komt dat nog denk ik.Deca werkt bij mij nog langer door.

Even een n00b vraag tussendoor...

Kan iemand mij ook uitleggen waarom iedereen dan altijd zegt waarom je niet meer kan 'groeien' (en dan bedoel ik naturel) als je 1 maal gekuurd hebt?

Ligt dit aan het feit dat je Test op een 'onnatuurlijke wijze' geboost is geweest ofzo?

b3ta zei:
Even een n00b vraag tussendoor...

Kan iemand mij ook uitleggen waarom iedereen dan altijd zegt waarom je niet meer kan 'groeien' (en dan bedoel ik naturel) als je 1 maal gekuurd hebt?

Ligt dit aan het feit dat je Test op een 'onnatuurlijke wijze' geboost is geweest ofzo?

Volgens mij is dat bullshit. Het is alleen dat je de lat ineens veel hoger legt, waardoor na het kuren de verdere natuurlijke resultaten minder opvallen.

Precies. Zo word je 10 kilo zwaarder en gaan je trainingen super,daarna gaat het weer als vanouds.Blij dat je 5 kilo meer pakt en 1 kilo zwaarder bent.Je word ook een stuk sterker van anabolen. Ineens is bv 100 kilo geen probleem daarna heb je toch een terugval in kracht.
Maar na een tijdje kun je volgens mij best nog naturel doorgroeien.

Terug
Naar boven