XXL Nutrition

eigen testproductie

b3ta zei:
Even een n00b vraag tussendoor...

Kan iemand mij ook uitleggen waarom iedereen dan altijd zegt waarom je niet meer kan 'groeien' (en dan bedoel ik naturel) als je 1 maal gekuurd hebt?

Ligt dit aan het feit dat je Test op een 'onnatuurlijke wijze' geboost is geweest ofzo?

Geen idee of het zo is (voor mij persoonlijk wel denk ik) en heb er al helemaal geen onderbouwde verklaring voor.

Elmo?

b3ta zei:
Even een n00b vraag tussendoor...

Kan iemand mij ook uitleggen waarom iedereen dan altijd zegt waarom je niet meer kan 'groeien' (en dan bedoel ik naturel) als je 1 maal gekuurd hebt?

Ligt dit aan het feit dat je Test op een 'onnatuurlijke wijze' geboost is geweest ofzo?

Denk dat het te maken heeft met je genetische grens.
Je komt op een natuurlijke manier heel moeilijk aan die grens, en wanneer je deze met steroiden hebt bereikt zal je lichaam een "bovennatuurlijk" nivo niet kunnen behouden met zijn eigen endogene hormoonhuishouding.

dikke zever. ik doe wel is een kuurtje maar train daarna soms meer dan twee jaar naturel. je komt daarna terug in de fase van voor je kuurde. toch voor sporters in mijn geval die één keer per jaar kuren en niet te zwaar kuren.

skydirk zei:
dikke zever. ik doe wel is een kuurtje maar train daarna soms meer dan twee jaar naturel. je komt daarna terug in de fase van voor je kuurde. toch voor sporters in mijn geval die één keer per jaar kuren en niet te zwaar kuren.

Leg dat eens uit. Bedoel je dat de groei net zo traag zal zijn als voor je begon met kuren of dat je ook de massa weer kwijt raakt na het kuren tot op het punt waar je begon met kuren. Want ik geloof dat je dan iets fout doet als je dat laatste bedoeld.

als je niet overdrijft met kuren, bv: 1 licht kuurtje per jaar, kan je zeker nog naturel groeien . het gaat alleen traag he, tergent traag. maar daarom niet trager, dan dat je niet zou gekuurt hebben. het is nu éénmaal zo, dat na ongeveer een jaar naturel intensief trainen, de meeste groei er wel uit is. nadien groei je nog hoor, alleen heel langzaam. en dan is het ook nog de ene mens tegen de andere.

ik bedoel niet dat je je massa kwijt geraakt, maar dat je na een tijdje weer dezelfde progressie maakt als daarvoor. wat er gebeurt met bb'ers die een paar keer per jaar kuren daar kan ik niet over meespreken, maar zijn vraag was wel duidelijk of je nog naturel kan groeien als je een kuurtje hebt gedaan. patrol heeft het eigenlijk al goed verwoord.

Citaat:
Origineel gepost door Die Lange
Is niet echt overbodig, nakuur onder de zonnebank met tshirt aan, dat zie je toch?

:haha:

• Topic Starter Topic Starter
Maak je niet druk hilo, ze maken maar een grapje.

Tuurlijk kan je doorgroeien na een kuur.. Het zal alleen weer stukken langzamer gaan als tijdens het kuren. En dat is nou juist de grote domper voor veel mensen..

Big'r zei:
Denk dat het te maken heeft met je genetische grens.
Je komt op een natuurlijke manier heel moeilijk aan die grens, en wanneer je deze met steroiden hebt bereikt zal je lichaam een "bovennatuurlijk" nivo niet kunnen behouden met zijn eigen endogene hormoonhuishouding.

De nagel op de kop!;)

Big'r begint meer en meer indruk op mij te maken met zijn kennis.
Respect man:cool:

Terug
Naar boven