XXL Nutrition

Eigenaar S&F Centre Almere overleden (doodgeschoten)

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer lekker nieuws zeg gvd... RIP!
 
Rip, volgens mij komen dit soort misdrijven nog redelijk vaak voor in de (top) bb wereld in Nederland.

In Almere komen sowieso veel misdrijven voor :o
 
rip..
sad dat ie ook 2 kids moet achterlaten heb ik vernomen
 
Rip

Heb hem een paar dagen geleden in de sportschool gezien. Echt bizzar!

Hij heeft inderdaad twee dochtertjes en zijn vrouw is zwanger of recent van hun derde kind bevallen.
 
Was het een afrekening in het criminele milieu?
 
Is niet bekend en zulke dingen kunnen mensen maar beter niet dingen over roepen waarvan ze geen weet hebben. Vooral rekening houdend met de nabestaande.

Als er iets bekend is dan zal het wel op het nieuws komen.
 
Is niet bekend en zulke dingen kunnen mensen maar beter niet dingen over roepen waarvan ze geen weet hebben. Vooral rekening houdend met de nabestaande.

Als er iets bekend is dan zal het wel op het nieuws komen.

Idd!
 
De Telegraaf van vandaag is niet zo positief over hem
 
rip
niemand mag zo dood gaan
 
Gvd! Hoop van hem geleerd destijds nog bij efc gym in apeldoorn, rip sterkte voor alle naasten!
 
'Bennour vermoord om artikel' Van onze correspondent
ALMERE - Het gerucht doet de ronde dat een artikel over anabolen de aanleiding is geweest voor de liquidatie van Mondher Bennour (43)


Bennour runde naast een eigen sportschool en sportvoedinghandel ook het blad Sport & Fitness. In de zomereditie van het blad verscheen een artikel over ’maffiapraktijken in anabolenland’.

Verleiding anabolen

In het verhaal wordt geschreven over een talentvolle bodybuilder die zich opmaakt voor zijn debuut, maar zwicht voor de verleiding van foute anabolen. Hij moest met een vergiftigd lijf en een abces op zijn bil met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis. In het blad wordt de dealer van de vergiftigde anabolen met naam en toenaam genoemd.

bron: telegraaf
 
Zijn vrouw is idd hoogzwanger nu.

Echt een verlies voor zowel de sportschool als voor bodybuilding, echt zonde.
 
Zijn vrouw is idd hoogzwanger nu.

Echt een verlies voor zowel de sportschool als voor bodybuilding, echt zonde.

Vrouw hoog zwanger? Dat is echt afschuwelijk
 
is hierom bodyresource uit de lucht ?
 
Z'n facebook foto

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ik koop S&F ook op zn tijd, persoonlijk vind ik het een van de betere sportbladen jammer dat dit heeft moeten gebeuren.
 
is hierom bodyresource uit de lucht ?

Was volgens mij al een tijdje uit de lucht.

In ieder geval is namen noemen in artikelen nooit echt slim natuurlijk of dat artikel te maken heeft met de moord zal justitie dienen uit te zoeken. In ieder geval zal die moord de BB-wereld in Nederland weinig goeds doen als het een afrekening is, geeft toch de indruk dat een gedeelte van die wereld in handen is van criminelen die zwaar geweld niet schuwen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven