Fitness Seller

Eigenaar S&F Centre Almere overleden (doodgeschoten)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Welke naam werd er dan genoemd? :o

'Bennour vermoord om artikel' Van onze correspondent
ALMERE - Het gerucht doet de ronde dat een artikel over anabolen de aanleiding is geweest voor de liquidatie van Mondher Bennour (43)

Bennour runde naast een eigen sportschool en sportvoedinghandel ook het blad Sport & Fitness. In de zomereditie van het blad verscheen een artikel over ’maffiapraktijken in anabolenland’.

Verleiding anabolen

In het verhaal wordt geschreven over een talentvolle bodybuilder die zich opmaakt voor zijn debuut, maar zwicht voor de verleiding van foute anabolen. Hij moest met een vergiftigd lijf en een abces op zijn bil met spoed worden opgenomen in het ziekenhuis. In het blad wordt de dealer van de vergiftigde anabolen met naam en toenaam genoemd.

bron: telegraaf

Die sukkels van de telegraaf lezen gewoon dingen op forums zoals deze en
schrijven vanaf die info een artikel... betrouwbare bronnen:rolleyes:
lekker gerucht.. wat lezen op een forum..:o

maar goed daar staat de telegraaf ook bekend om....

heftig, kende hem persoonlijk omdat ik ook voor S&F heb geschreven.....

Als Kais M echt zou bestaan dan zouden bepaalde leden van hier hem echt wel kennen. Denk dat die namen fictief zijn.

Robbert is een fictieve naam, maar de inhoud van het verhaal berust op feiten.

En in die thread geeft Kukishu al aan dat hij weet over wie het gaat :

ik heb gelezen tot de naam Kais werd geroepen en ik wist meteen hoe laat het was. Typisch anti propaganda van zijn aartsvijanden die zelf nog veel zwaardere jongens zijn en overal in de BB'ng circuit een vinger in de pap hebben. Anders werd zijn naam en zo veel bullshit info ook niet zo maar in een blad gedrukt.

Dus gewoon eerst even de thread over dat artikel lezen voordat je reageert, altijd handig.

Rip!

Het is verschrikkelijk nieuws. Meer valt er niet over te zeggen.

Laatst bewerkt:
heeft de telegraaf nou zijn verhaal op mijn post gebasseerd....

grote kans van wel denk.... zo snugger zijn ze daar niet...maken wel vaker blunders...

jezus dat is wel heel dom. God weet om wat voor reden die kerel is vermoord. Maar om meteen de eerste beste gerucht in een nationaal krant te drukken...
whats next politie voor mijn deur?

jezus dat is wel heel dom. God weet om wat voor reden die kerel is vermoord. Maar om meteen de eerste beste gerucht in een nationaal krant te drukken...
whats next politie voor mijn deur?

dat is wel ergggggggggg dom van ze ja, maar dat was wel te verwachten. blijft een flutkrant

Telegraaf he...

zegt genoeg. Is geen krant te noemen.

Rip.

Wel vond ik dat artikel van hem over die badkamer praktijken een kulverhaal. Helemaal sneu als je voor zo'n sprookjes verhaal neergeschoten word.

Mijn oprechte deelneming.

pfff wat een vuil wereldje, nu dit, een tijdje geleden iemands vinger afgekapt nadat hij foutief verdacht werd van concurrentie, ... Whats next?

pfff wat een vuil wereldje, nu dit, een tijdje geleden iemands vinger afgekapt nadat hij foutief verdacht werd van concurrentie, ... Whats next?

ho ho pas maar op hoor, voordat je weet maakt de volkskrant daar nog een sensatie verhaal van :rolleyes:

Ik heb hem een paar keer ontmoet en gesproken en heb me verbaast over zijn vriendelijkheid, openheid en wat de man allemaal wist. Ik herkende meteen dezelfde passie.
Mondher was gewoon een bodybuilder in hart en nieren die daarbovenop zichzelf ongelofelijk heeft ingezet om de sport te steunen. Juist daarom is dit een groot verlies.
Iedereen heeft wel z'n mening over prestatie verhogende middelen. Mondher probeerde op zijn manier een positieve invloed te hebben en te helpen. Dat dit niet altijd wordt gewaardeerd heeft te maken met het feit dat er ook mensen zijn met geheel andere belangen hebben.

Ik wens de familie en vrienden veel sterkte toe bij dit verlies.

Mondher, ik hoop dat je daarboven ook lekker kunt trainen. En wie weet, als mijn tijd gekomen is, dan doe ik gewoon een keer met je mee. :D

Als je voor een artikel vermoord wordt, misschien was het dan toch niet z'n kul verhaal.

Als je voor een artikel vermoord wordt, misschien was het dan toch niet z'n kul verhaal.

Iedereen weet wel dat het geen kul verhaal was, die praktijken heb je nu eenmaal in dat circuit. Maar om er nou om vermoord worden, blijkbaar waren die mensen wel heel erg op hun pikje getrapt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven